• Iedereen weet denk ik wel wat dit is en hoe dit moet, zo niet dan kan je het altijd aan MrsBrittain of IrishStar vragen.

    (naamveranderingen graag melden)


    REGELS:
    ~ OOC graag tussen {},[],(),**
    ~ niet iemans anders personage vermoorden
    ~ max. 2 of 3 regels, anders raakt het topic zo snel vol
    ~ je mag reserveren, maar na 3 dagen komen alle gereseveerden personages weer vrij
    ~ 3 personages per persoon
    ~ de belangrijkste! wees aardig voor iedereen ^^

    VEEL PLEZIER!


    De Rollen:

    Gryffindor

    Harry Potter ~ Moonly
    Ron Weasley ~ Melite
    Hermione Greanger ~ Aragog
    Ginny Weasley ~ Moonly
    Fred Weasley ~ IrishStar
    George Weasley~ WillNotLearn
    Lavender Brown~ Moonly
    Neville Longbottom ~

    Ravenclaw

    Luna Lovegood~ Dashed
    Cho Chang ~ /

    Hufflepuff

    Cedric Diggory ~ xhansjee


    Slytherin

    Draco Malfoy~ MrsBrittain
    Pansy Parkinson~ MrsBrittain
    Blaise Zabini~ Dashed
    Astoria Greengrass~ SerpentEyes

    Leraren

    Severus Snape~ Melite
    Minerva McGonagall ~ /
    Albus Dumbledore ~ /
    Bellatrix Lestrange ~ /


    Onbekend:


    SerpentEyes~ Sylver Athalia Ephira Riddle
    Aragog~ Madison Serena Riddle
    Melite~ Chantay Marvella Lestrange
    Colt45~ Elion Aron Vitae
    Colt45~ Jenny Bux
    Rider~ Adelaine Catherina Bluejay (dochter Lupin)
    IrishStar~ Aileen Megan Snape
    Colt45~ Caty Cecilia Love




    De RPG speelt zich af in het 6e jaar.

    Ze zijn op school!


    als je een nieuw peronage wilt aanmaken kan gerust, alleen ik heb echt echt teveel meiden en maar 3 jongens, dus jongens please aanmaken dan

    RollenTopic


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    (nvm)

    [ bericht aangepast op 21 aug 2012 - 15:18 ]


    Happy Birthday my Potter!

    George Weasley

    'Daar kan ik wel mee leven' Zeg ik grijnzend waarna ik naast hem naar binnen ren en de huiselfen raar opkijken maar na een verzoek van mijn aankomen met twee taarten en daar één van aan Fred en één aan mij geven. 'Klaar broer?'


    Don't be like the rest of them, darling

    Madison
    Het branden was al iets minder, en ik knikte met een kleine glimlach.
    ''Moet ik hem van je overnemen?'' zei ik, doelend op de jongen, aangezien ze van arm moest wisselen.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Fred Weasley

    'Ja ik ook wel' zeg ik grijnzend en schud mijn hoofd. Ik kijk een van de huiselven aan en vraag om een ijscoupe. 'Nu wel, want ik kwam niet alleen voor een taart in je gezicht te gooien' zeg ik en zie hoe een huiself het op een tafel neerzet. 'Jij ook klaar of niet?'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    George Weasley

    'Momentje' Zeg ik grijnzend waarna een andere elf net zo'n ijscoupe naast mij op de tafel neerzet, 'Jep' Zeg ik en zonder op hem te wachten duw ik de taart vol ik zijn gezicht.


    Don't be like the rest of them, darling

    Fred Weasley

    'Niet eerlijk, maar wel een goede' zeg ik grijnzend en duw de andere taart in zijn gezicht. Erna veeg ik wat van de taart van mijn gezicht en proef het. 'Moet toegeven dat het niet slecht smaakt'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ginny

    'Ow, het gaat wel. Ik til alleen niet elke dag jongens van acht.' ik grinnik. Ik zie dat het jongetje loopt te knikkebollen. 'Hij is moe denk ik.' zeg ik tegen haar.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    George Weasley

    'Tsja, ze doen er wel elke keer hun best op' Zeg ik grijnzend waarna ik de taart eerst uit mijn ogen haal en dat vervolgens proef, 'Wie moet er die taarten opeten als we weg zijn?'


    Don't be like the rest of them, darling

    Adelaine Catherina Lupin

    Als ik de trappen oploop, merk ik dat ik echt te vermoeid ben om nog iets te doen. Ik loop de eerste de beste gang in, neem plaats op een raamkozijn en hoop dat de vermoeidheid weer weggaat. Langzaam begint alles te draaien, dus ik besluit maar te gaan liggen. Ik ben te duizelig om op te staan of om het boek ergens anders te leggen dan in mijn armen. Alsof ik niet anders kan, sluit ik mijn ogen en wordt alles zwart.


    Happy Birthday my Potter!

    Madison
    Ik glimlachte even.
    ''We vinden wel een slaapplekje voor hem,'' zei ik toen, en liep met Ginny Hogwarts binnen.
    ''Ze zijn wel snel als ze honger hebben, hè?'' grinikte ik, doelend op Fred en George.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Fred Weasley

    'Dat doen ze zeker en het smaakt ook elke keer wel. Al krijgen we ze wel steeds in ons gezicht' zeg ik. 'We komen gewoon terug voor alleen de taarten of we zoeken iemand die net zo briljant is als ons' zeg ik. 'Al kan dat moeilijk worden'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    George Weasley

    'Wat raar dat we die taarten steeds in ons gezicht krijgen' Mompelde ik grijnzend, 'Weer een Geweldig idee George' Zeg ik vervolgens lachend, 'Wat dacht je van dat jongetje dat we mee hebben genomen? Die leek op ons, alleen vond ik het zielig van zijn broer.'


    Don't be like the rest of them, darling

    Fred Weasley

    'Misschien moeten we eens uitzoeken hoe dat kan' zeg ik grijnzend, 'Fred zolang onze namen fred en George zijn blijven onze ideeën geweldig' vervolg ik lachend, 'Gelijkenis was inderdaad te zien en het was ook zielig. Ik kan me het nauwelijks voorstellen hoe het zo zijn'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ginny

    'Jep, vooral als je probeert uit te slapen en het ontbijt staat al klaar. Dan kom je naar beneden en dan is iedereen en alles weg. Ron eet ook heel veel, maar niet snel. En Percy eet een normale hoeveelheid. Toen Bill en Charlie nog thuis woonden moest mijn moeder een keer zoveel eten maken.' ik grinnik even. 'Laten we naar Perkamentus gaan, kijken wat hij van het jongetje zegt.'


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    George Weasley

    'Daar ben ik te lui voor, hebben we geen mensen die dat uit kunnen zoeken?' Vroeg ik hem grappend, 'En zolang jij me niet in de steek laat ben ik ook niet vanplan er ooit achter te komen hoe het zou zijn'


    Don't be like the rest of them, darling