• Iedereen weet denk ik wel wat dit is en hoe dit moet, zo niet dan kan je het altijd aan MrsBrittain of IrishStar vragen.

    (naamveranderingen graag melden)


    REGELS:
    ~ OOC graag tussen {},[],(),**
    ~ niet iemans anders personage vermoorden
    ~ max. 2 of 3 regels, anders raakt het topic zo snel vol
    ~ je mag reserveren, maar na 3 dagen komen alle gereseveerden personages weer vrij
    ~ 3 personages per persoon
    ~ de belangrijkste! wees aardig voor iedereen ^^

    VEEL PLEZIER!


    De Rollen:

    Gryffindor

    Harry Potter ~ Moonly
    Ron Weasley ~ Melite
    Hermione Greanger ~ Aragog
    Ginny Weasley ~ Moonly
    Fred Weasley ~ IrishStar
    George Weasley~ WillNotLearn
    Lavender Brown~ Moonly
    Neville Longbottom ~

    Ravenclaw

    Luna Lovegood~ Dashed
    Cho Chang ~ /

    Hufflepuff

    Cedric Diggory ~ xhansjee


    Slytherin

    Draco Malfoy~ MrsBrittain
    Pansy Parkinson~ MrsBrittain
    Blaise Zabini~ Dashed
    Astoria Greengrass~ SerpentEyes

    Leraren

    Severus Snape~ Melite
    Minerva McGonagall ~ /
    Albus Dumbledore ~ /
    Bellatrix Lestrange ~ /


    Onbekend:


    SerpentEyes~ Sylver Athalia Ephira Riddle
    Aragog~ Madison Serena Riddle
    Melite~ Chantay Marvella Lestrange
    Colt45~ Elion Aron Vitae
    Colt45~ Jenny Bux
    Rider~ Adelaine Catherina Bluejay (dochter Lupin)
    IrishStar~ Aileen Megan Snape
    Colt45~ Caty Cecilia Love




    De RPG speelt zich af in het 6e jaar.

    Ze zijn op school!


    als je een nieuw peronage wilt aanmaken kan gerust, alleen ik heb echt echt teveel meiden en maar 3 jongens, dus jongens please aanmaken dan

    RollenTopic


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Rider schreef:
    Adelaine Catherina Lupin

    Ik knipper een paar keer met mijn ogen en gaap. Oké, dat was vreemd. Normaal ben ik nooit zo moe, laat staan dat ik gedwongen in slaap val. Ik rek mij even uit en pak het boek weer.

    (Is er iets dat Adelaine kan doen?)


    (Ginny wil wel praten.)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Moonly schreef:
    (...)


    (ik heb precies hetzelfde probleem! Met dezelfde telefoons!)


    {Het is gewoon verschrikkelijk oneerlijk. Mijn zus krijgt alles wat ze wil en is echt verschrikkelijk verwend}


    Don't be like the rest of them, darling

    Madison
    Mijn helderblauwe ogen bespeurden de gangen, maar er was nog geen teken van George.
    Ik liep op mijn gemakje door, richting de keuken, hopend hem daar aan te treffen.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    WillNotLearn schreef:
    (...)

    {Het is gewoon verschrikkelijk oneerlijk. Mijn zus krijgt alles wat ze wil en is echt verschrikkelijk verwend}


    Idd, alleen heb ik een zusje ipv een zus. Zij krijgt echt alles!)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    George Weasley

    'Hopelijk vergeet je het als je wakker word' Roep ik hem grijzend na waarna ik de richting van de gang opliep en Madison zag lopen en er verscheen een glimlach op mijn gezicht.


    Don't be like the rest of them, darling

    Madison
    Ik herkende de bekende stem van George, en ik draaide me om.
    Hij stond daar midden op de gang, met een brede glimlach rond zijn lippen.
    Ik liep grijnzend naar hem toe, en het laatste stukje rende ik. Ik vloog hem om de hals, en was niet van plan om snel los te laten.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    George Weasley

    'Je gaat niet meer weg toch?' Vroeg ik haar voor de zekerheid waarna ik zacht een kus op haar lippen drukte en alletwee mijn handen aan de beide kanden van haar op haar zij plaatste.


    Don't be like the rest of them, darling

    Madison
    Ik schudde mijn hoofd om vervolgens mijn gezicht in het kuiltje van zijn nek te begroeven. ''Nee, absoluut niet,'' zei ik zachtjes.
    ''Het spijt me zo,'' zei ik, en drukte nog een kusje op zijn lippen.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Moonly schreef:
    (...)

    (Ginny wil wel praten.)


    (Oké, waar is Ginny? Moet over tien minuten we even eten, maar ben daarna weer terug)


    Happy Birthday my Potter!

    George Weasley

    'Mooizo' Andwoorde ik zachtjes terug, 'Het is jouw schuld niet' Voegde ik daar fluisterend aan toe waarna mijn ene hand zich van haar zij tegen haar wang verplaatste.


    Don't be like the rest of them, darling

    Rider schreef:
    (...)

    (Oké, waar is Ginny? Moet over tien minuten we even eten, maar ben daarna weer terug)


    (in de kamer van perkie. Maar ze komt wel naar jou toe. Waar is adelaine?)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Moonly schreef:
    (...)

    (in de kamer van perkie. Maar ze komt wel naar jou toe. Waar is adelaine?)


    (in een raamkozijn ergens op weg naar de leerlingenkamer)


    Happy Birthday my Potter!

    Madison
    ''Dat is het wel,'' bracht ik er zachtjes tegen in, en sloeg even mijn ogen neer.
    ''Als ik niet terug was gegaan..'' mompelde ik, maar besloot mijn zin niet af te maken.
    Ik legde één hand in zijn nek, terwijl de andere op zijn borstkas rustte. Ik leunde met mijn voorhoofd tegen die van hem, en keek in zijn prachtige ogen.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    George Weasley

    'Dan wat? Ik leef nogsteeds, mischien op een paar sneën en schrammen na maar verder ben ik oke' Zeg ik haar geruststellend. 'Al mag ik je vader niet echt' Voegde ik er aan toe wat bedoeld was als een grap. 'Wat wil je doen?' Vraag ik haar vervolgens.


    Don't be like the rest of them, darling

    Ginny

    Ik loop ook de kamer van Perkamentus uit. Misschien moest ik de orde maar vertellen dat Madison wel mee viel. Ik liep naar de leerlingenkamer en kwam halverwege Adelaine tegen. 'Hoi Adelaine!' mijn blik gleed naar het boek. 'Wat staat er eigenlijk in?'


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!