• Iedereen weet denk ik wel wat dit is en hoe dit moet, zo niet dan kan je het altijd aan MrsBrittain of IrishStar vragen.

    (naamveranderingen graag melden)


    REGELS:
    ~ OOC graag tussen {},[],(),**
    ~ niet iemans anders personage vermoorden
    ~ max. 2 of 3 regels, anders raakt het topic zo snel vol
    ~ je mag reserveren, maar na 3 dagen komen alle gereseveerden personages weer vrij
    ~ 3 personages per persoon
    ~ de belangrijkste! wees aardig voor iedereen ^^

    VEEL PLEZIER!


    De Rollen:

    Gryffindor

    Harry Potter ~ Moonly
    Ron Weasley ~ Melite
    Hermione Greanger ~ Aragog
    Ginny Weasley ~ Moonly
    Fred Weasley ~ IrishStar
    George Weasley~ WillNotLearn
    Lavender Brown~ Moonly
    Neville Longbottom ~

    Ravenclaw

    Luna Lovegood~ Dashed
    Cho Chang ~ /

    Hufflepuff

    Cedric Diggory ~ xhansjee


    Slytherin

    Draco Malfoy~ MrsBrittain
    Pansy Parkinson~ MrsBrittain
    Blaise Zabini~ Dashed
    Astoria Greengrass~ SerpentEyes

    Leraren

    Severus Snape~ Melite
    Minerva McGonagall ~ /
    Albus Dumbledore ~ /
    Bellatrix Lestrange ~ /


    Onbekend:


    SerpentEyes~ Sylver Athalia Ephira Riddle
    Aragog~ Madison Serena Riddle
    Melite~ Chantay Marvella Lestrange
    Colt45~ Elion Aron Vitae
    Colt45~ Jenny Bux
    Rider~ Adelaine Catherina Bluejay (dochter Lupin)
    IrishStar~ Aileen Megan Snape
    Colt45~ Caty Cecilia Love




    De RPG speelt zich af in het 6e jaar.

    Ze zijn op school!


    als je een nieuw peronage wilt aanmaken kan gerust, alleen ik heb echt echt teveel meiden en maar 3 jongens, dus jongens please aanmaken dan

    RollenTopic


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Fred Weasley

    Ik knik en richt mijn gedachten Zweinstein. 'Jullie zijn gewaarschuwd' zeg ik. Een moment later komt weer het gevoel dat we door een nauwe buis worden geperst. Ik open mijn ogen zodra dat gevoel verdwijnt en met beide benen op de vaste grond sta.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Aragog schreef:
    Madison
    ''Ik herkende ze niet. Ze hadden zwarte kleding aan, dus ze waren niet erg gemakkelijk te zien.. Ach, ze zijn weg, en gelukkig is Nagini veilig,'' glimlachte ik, en liet mijn hand even over haar schubben glijden.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    {Is George samen met Fred wegegaan?}


    Don't be like the rest of them, darling

    [ Volgens mij had Ginny zijn hand vastgepakt dus denk het wel ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    (Ginny pakte inderdaad zijn hand^^ ik zou ff reageren)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    {Ik moet even eten, ben zo terug}


    Don't be like the rest of them, darling

    Voldie

    'Laten we die anderen maar gaan afmaken!' zeg ik en Nagini glijd voor me uit. 'Jij mag die tweeling hebben Nagini!' zeg ik tegen haar. 'Kom je Madison?'

    Ginny

    Ik loop meteen naar het jongetje. 'Madison komt er zo aan.' zeg ik vriendelijk. 'Madison had ruzie met haar papa.' het jongetje knikt en ik geef hem een knuffel. Ik vond het zielig dat zijn broertje dood is.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Madison
    Ik slikte even. ''Nee, ik moet nog wat andere dingen afronden op Hogwarts,'' zei ik, aangezien dat het eerste was wat in me opkwam.
    ''Tot ziens, vader,'' loog ik, en draaide me om om weg te lopen, zodat ik straks kon verschijnselen.

    [ bericht aangepast op 21 aug 2012 - 13:24 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Fred Weasley

    Mijn gedachten dwalen langzaam af naar wat er allemaal is gebeurd en probeer het op een rijtje te krijgen. 'Het spijt me echt en zeg maar wat ik moet doen om het goed te maken' zeg ik tegen George.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Voldie

    Ik draai me om. 'Dat loog je! Ik las het in je gedachten!' ik kijk haar woedend aan. 'pak haar Nagini!' schreeuw ik sissend. Ik ren naar de woonkamer om te kijken of ze er nog zijn 'NEEE!!!!!' schreeuw ik.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Madison
    Nagini kwam sissend op me af, en zo snel als ik kon rende ik weg. Ik voelde haar scherpe hoektanden in mijn been, maar met veel moeite wist ik haar van me af te schoppen en te verdwijnselen.
    Toen ik in de nieuwe omgeving was viel ik op de grond en vloekte aangezien ik bloedde, maar stond toen moeizaam op. Ik grijnsde onwillekeurig toen ik zag dat het Ginny gelukt was.

    [ bericht aangepast op 21 aug 2012 - 13:30 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Adelaine Catherina Lupin

    Als we zijn verdwijnseld, laat ik mijzelf op de grond vallen. Echt, Voldemort heeft een vreselijk aura. Ik ben even bang dat Madison waarschijnlijk in de problemen zal komen, maar ze verschijnseld bijna direct naast ons. Haar been bloed, maar er is verder niks met haar aan de hand. Iedereen is veilig, voor nu.
    'We moeten binnen de beschermde kring van Hogwarts komen,' zeg ik moeizaam. Ik weet mijzelf weer overeind te heisen. 'Daar zijn we veilig.'

    [ bericht aangepast op 21 aug 2012 - 13:35 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Ginny

    Ik kijk om als er plotseling iemand valt. 'Madison!' roep ik blij. 'Je leeft nog!' ik had alles wat Madison hiervoor had gedaan haar vergeven. Ik kijk naar haar been. 'Je bloed.' ik scheurde opnieuw een stuk shirt af en gaf dat aan haar. 'Wat is er gebeurd?'


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Madison
    Ik nam weer een stuk stof van Ginny aan, en grinnikte zachtjes. ''Je houdt straks geen shirt meer over,'' grijnsde ik onwillekeurig, en wikkelde het om de wond.
    Ik haalde mijn schouders op. ''Ik heb hem even bezig kunnen houden met de zogenaamde mensen die Nagini wouden meesmokkelen, en had eh- gezegd dat.. ik je had vermoord, om hem af te leiden aangezien Nagini me anders zou verraden. Na een tijdje wist hij dat ik loog door mijn gedachten te lezen, en stuurde Nagini op me af om vervolgens naar binnen te gaan om naar jullie te zoeken,'' zei ik, en gaf een knikje naar Adelaine, Fred en George.
    ''Dat beest beet me, maar verder is alles goed. We moeten inderdaad gaan voordat hij ons vindt,'' zei ik, en keek even naar het jongetje die naar me toe kwam. Hij pakte mijn hand vast.
    ''Wat.. moeten we met hem?'' vroeg ik zachtjes. Op de één of andere manier voelde ik me verantwoordelijk voor het jongetje.

    [ bericht aangepast op 21 aug 2012 - 13:42 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Adelaine Catherina Lupin

    'Is hij een dreuzel of een tovenaar?' vraag ik Madison. Als hij een tovenaar is, kan hij gewoon mee. Een dreuzel ziet Hogwarts echter als een ruïne en kan er geloof ik ook niet zomaar naar binnen.


    Happy Birthday my Potter!