• Iedereen weet denk ik wel wat dit is en hoe dit moet, zo niet dan kan je het altijd aan MrsBrittain of IrishStar vragen.

    (naamveranderingen graag melden)


    REGELS:
    ~ OOC graag tussen {},[],(),**
    ~ niet iemans anders personage vermoorden
    ~ max. 2 of 3 regels, anders raakt het topic zo snel vol
    ~ je mag reserveren, maar na 3 dagen komen alle gereseveerden personages weer vrij
    ~ 3 personages per persoon
    ~ de belangrijkste! wees aardig voor iedereen ^^

    VEEL PLEZIER!


    De Rollen:

    Gryffindor

    Harry Potter ~ Moonly
    Ron Weasley ~ Melite
    Hermione Greanger ~ Aragog
    Ginny Weasley ~ Moonly
    Fred Weasley ~ IrishStar
    George Weasley~ WillNotLearn
    Lavender Brown~ Moonly
    Neville Longbottom ~

    Ravenclaw

    Luna Lovegood~ Dashed
    Cho Chang ~ /

    Hufflepuff

    Cedric Diggory ~ xhansjee


    Slytherin

    Draco Malfoy~ MrsBrittain
    Pansy Parkinson~ MrsBrittain
    Blaise Zabini~ Dashed
    Astoria Greengrass~ SerpentEyes

    Leraren

    Severus Snape~ Melite
    Minerva McGonagall ~ /
    Albus Dumbledore ~ /
    Bellatrix Lestrange ~ /


    Onbekend:


    SerpentEyes~ Sylver Athalia Ephira Riddle
    Aragog~ Madison Serena Riddle
    Melite~ Chantay Marvella Lestrange
    Colt45~ Elion Aron Vitae
    Colt45~ Jenny Bux
    Rider~ Adelaine Catherina Bluejay (dochter Lupin)
    IrishStar~ Aileen Megan Snape
    Colt45~ Caty Cecilia Love




    De RPG speelt zich af in het 6e jaar.

    Ze zijn op school!


    als je een nieuw peronage wilt aanmaken kan gerust, alleen ik heb echt echt teveel meiden en maar 3 jongens, dus jongens please aanmaken dan

    RollenTopic


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    George Weasley

    'Gelukkig is het weer terug' Andwoorde ik grijnzend, 'Tsja, en wat waren de slecht dingen die er uit ontstaan zijn? Al vind ik het fijt dat Voldermord ons wilde creapy alsof hij dacht dat we het zouden doen'


    Don't be like the rest of them, darling

    Fred Weasley

    'Als hij dacht dat het echt zou gebeuren heeft hij het goed mis' zeg ik grijnzend. 'Ook het moment dat we zonder stokken zaten en hij je weer eens wou vermoorden terwijl hij bij de groep wilde'. Ik denk na 'Mensen weten echt niet wat ze willen toch Fred?'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    George Weasley

    'Tsja, neusloze mensen zijn gewoon raar George' Zeg ik grijnzend terwijl ik Hogwarts in de verte zie en als ik een blik op Madison werp zie dat ze met een hand haar andere hand geklemd, om de plaats waar haar Dark Mark zat. 'En daarbij had hij het zowieso erg goed mis als hij dacht dat we zo'n tattoo wilden wand dat lijkt me nou niet echt iets voor ons'


    Don't be like the rest of them, darling

    Fred Weasley

    'Daar geef ik je geen ongelijk in' zeg ik grijnzend. 'Maar dat is inderdaad niets voor ons en ook snap ik sommige andere dingen ook nog steeds niet helemaal. Maar dit is toch wel het vreemdste'. Ik kijk rond. 'Wat hoor ik toch?'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    George Weasley

    'Ik heb geen idee maar ik hoor het ook' Zeg ik waarna ik me omdraai en om me heen kijk, wat was dat geluid?


    Don't be like the rest of them, darling

    Madison
    ''Wat horen jullie?'' vroeg ik de tweeling met een opgetrokken wenkbrauw. Ach, het zal wel aan mij liggen, het was nogal een.. hectische dag geweest.
    Ik liet mijn blik bij George hangen, en onbewust speelde er een klein glimlachje rond mijn lippen.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Fred Weasley

    Ik kijk rond en een grijns verschijnt op mijn gezicht als ik doorheb wat het is. 'George, ik geloof dat we zo maar is langs de keukens moeten als we terug zijn'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    George Weasley

    'Volgens mij ook ja' Zeg ik grijnzend, 'Ik barst van de honger' zeg ik waarna ik in zijn buik por.


    Don't be like the rest of them, darling

    Ginny

    Ik luister naar het gesprek tussen Fred en George. Madison heeft haar hand op haar arm gedrukt. 'Ik hoor niks,' zeg ik. Ik zet het jongetje even op mijn andere arm aangezien hij lam begint te worden. Ze zeggen dat ze honger hebben, natuurlijk. Ik loop weer door.

    [ bericht aangepast op 21 aug 2012 - 14:57 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Fred Weasley

    'Laten we dat maar doen dan' zeg ik grijnzend en por hem terug. 'Hier namelijk nog iemand die barst van de honger en langzaam chagrijnig word'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    George Weasley

    'Goed idee' Zeg ik grijnzend waarna we al snel op het terein van Hogwarts zijn, 'Wie het eerst in de keukens is mag de ander een taart in zijn gezicht duwen' Deel ik mee waarna ik een stukje vooruit ren.


    Don't be like the rest of them, darling

    Fred Weasley

    'Wij hebben altijd goede ideeën' zeg ik en kijk van het kasteel naar hem. 'Lijkt me al een perfect plan en bereid je maar vast voor. Oja en geen valse start meer.' zeg ik en ren dan toch in de richting van het kasteel. 'Of misschien toch wel'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    George Weasley

    Hij was een stukje op mij voor waarna ik zo hard mogelijk ging rennen in een poging hem in te halen, wat op het laatst lukt en ik net voor hem het kasteel in ren.


    Don't be like the rest of them, darling

    Ginny

    Ik rol met mijn ogen als mijn broers wegrennen. Ik ga naast Madison lopen. 'Gaat het?' vraag ik omdat ze haar hand nogsteeds op haar arm gedrukt houd. Ik til het jongetje weer wat hoger op.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Fred Weasley

    Ik ga nog sneller rennen als hij net voor mij het kasteel in rent. Net voor het schilderij ren ik weer naast hem. 'Volgens mij krijgen we allebei een stuk taart in ons gezicht'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer