• Nou super dus, er is z'n huppel fan van Tokio Hotel. Nou niks mis mee, zou je denken. (Alleen dat ze een huppel is maar oké..) Zij heeft dus een hele rijke vader, en nou heeft ze gevraagt of ze een wassen beeld van Tom mag. Ik dacht echt zo van: 'WTF!' Haar vader heeft een bedrijf dat met was werkt en heeft dus zijn werknemers een wassenbeeld van Tom laten maken. Hij lijkt niet zo echt als die van Bill in Berlijn maar dan nog... Tjees doe eens wat zinnigs met je geld, doneer het dan aan een goed doel ofzo! Want dat kind wisslet nogal graag van bands... Eerst was ze fan van Linking park en had ze daar allemaal spullen van en toen werd ze fan van TH en heeft ze al haar LP spullen weg gepleurt en een Tom beeld laten maken--'
    Haar vader heeft haar ook voor haar verjaardag backstage pasjes belooft zodat ze ze mag ontmoeten... En dat vind ik niet eerlijk! Met geld kom je er zo, terwijl wij maar moeten bidden of we ze een keertje mogen ontmoeten...
    Wat vinden jullie?! <33


    Tears are crashing out of my eyes

    OMG ,, mag ik dat mens vermoorden!?? (A)


    Crack a bottle

    Echt zo oneerlijk.Ik vind dat ze net zo hard moet hopen enzu als wij om hun ooit te ontmoete.Geld of niet,ik vind het gewoon niet eerlijk ö

    WTH??

    Als ik TH was zou ik voor een zekere Merel kiezen.^^Je moet kinderen nemen die bijna geen geld hebben.^^(A)

    Volgens mij ben jij eerder jaloers dan dat je het erg vind xD


    I want my bloody cheese now!^^

    Volgens mij ben jij eerder jaloers dan dat je het erg vind xD

    Jaloers?ze heeft een punt dat het fucking oneerlijk is ze ö

    Volgens mij ben jij eerder jaloers dan dat je het erg vind xD

    Bn inderdaad een beetje jaloers! :P Alleen wij zitten maar te hopen en zij kan het zo kopen... :(


    Tears are crashing out of my eyes

    vet oneerlijk0.o


    Sweet dreams will come true.

    (...)
    Jaloers?ze heeft een punt dat het fucking oneerlijk is ze ö


    Waarom is het meteen oneerlijk? Ik heb ook het geld niet, maar geef toe; als jij het geld had, zou je hetzelfde doen:P


    I want my bloody cheese now!^^

    Vn wie hb ik toestemming om die wijf te vermoorden?? OMG ik haat dat so ,,vn die huppels die denken dat se alles sijn en gwn alles krijgen wt se willen omdat se geld hbben ,,Najaa ,,hun hbben nog neit eens geld ,maar hhun ouders!


    Crack a bottle

    Jaja, ook al ben ik er geen fan
    SO UNFAIR! ><

    Mag ik haar killen? Plies??


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Jaloezie heet dat ;)
    I don't care, ik bedoel, alsof TH niet al genoeg van dat soort fans heeft, ze zal heus niet opvallen ofzo. En btw, aan backstage pasjes heb je meestal niets. Je moet een meet&greet winnen wil je echt een beetje een normaal gesprek krijgen. Met backstage pasjes is de kans dat je ze spreekt nog steeds maar 50% omdat er altijd begeleiding bij moet zijn en ze mogen weigeren als ze geen zin erin hebben.


    Life is hard and then we die

    (...)

    Waarom is het meteen oneerlijk? Ik heb ook het geld niet, maar geef toe; als jij het geld had, zou je hetzelfde doen:P


    Als ik het geld had zouw ik er aan denke ö maar ik zouw ook denke aan al die andre fans die kei hard zitte hope op een m&g die da ni kunne kope

    Nja leuk voor haar. x] Echt vet overdreven want WTF moet je met zo'n beeld, maarja, moet zij weten x]


    Mew <3