• Nou super dus, er is z'n huppel fan van Tokio Hotel. Nou niks mis mee, zou je denken. (Alleen dat ze een huppel is maar oké..) Zij heeft dus een hele rijke vader, en nou heeft ze gevraagt of ze een wassen beeld van Tom mag. Ik dacht echt zo van: 'WTF!' Haar vader heeft een bedrijf dat met was werkt en heeft dus zijn werknemers een wassenbeeld van Tom laten maken. Hij lijkt niet zo echt als die van Bill in Berlijn maar dan nog... Tjees doe eens wat zinnigs met je geld, doneer het dan aan een goed doel ofzo! Want dat kind wisslet nogal graag van bands... Eerst was ze fan van Linking park en had ze daar allemaal spullen van en toen werd ze fan van TH en heeft ze al haar LP spullen weg gepleurt en een Tom beeld laten maken--'
    Haar vader heeft haar ook voor haar verjaardag backstage pasjes belooft zodat ze ze mag ontmoeten... En dat vind ik niet eerlijk! Met geld kom je er zo, terwijl wij maar moeten bidden of we ze een keertje mogen ontmoeten...
    Wat vinden jullie?! <33


    Tears are crashing out of my eyes

    Neej, ze zegt dat het nog neit helemaal af is, het krijgt ook nog kleren aan enzo... Binnekort neemt ze pica mee... Gelukkig zit ze neit bij me op school x'D


    Tears are crashing out of my eyes

    Verplaatsing naar De Band.


    " I'm not your boyfriend, baby. "

    Fijn voor dat mens.
    Waar slaat het op, eigenlijk? [x


    -

    Dude ,, Gaa maar allemaal chillen ,Bo en ik regelen het wel .. morgen..
    wnt nu smeer ik hm
    Cyaa chickys <33 (K) Tot morguh


    Crack a bottle

    Like wtf? ><
    Dat gaat er zo hard over vind ik. ^^
    Alsof geld zo gelukkig maakt, en ik vraag me af wat het keind ermee gaat doen als ze TH beu is.. Tsss!

    Niet oneerlijk, want als jij rijk was had je het dan ook niet gedaan? Ikke wel hoor ^^

    Waarom het mens willen vermoorden? o_O


    -

    Ahum,,, mag ik even zeggen dat ik denk dat als dit over jullie zelf ging jullie hardstikke blij zouden zijn? xD

    srry hoor maar ik heb echt een pest hekel aan rijkeluis kindjes die alles maar bij hun papie wegslijmen! mja als het eg zo is dat ze snel van band verwisseld is ze voor het eerste concert waarschijnlek al geen fan meer.. dus nja van tom zal ze afblijven xD (hoop ik oprecht voor tom)
    maargoed veel ergaan doen kan je niet. tenzij je ergvoor zorgt dat haat paie boos op haar word hea ...


    A Noble was Born in Chaos

    pff :p
    Ben wel blij voor dr hoor.
    Maarja.

    ..


    It's not the same without you.

    Ahum,,, mag ik even zeggen dat ik denk dat als dit over jullie zelf ging jullie hardstikke blij zouden zijn? xD


    hmm waar.. maar asl ik het zelf zou zijn.. dan zou ik mezelf toch eig wel een bitch vinden xD
    maargoed xD


    A Noble was Born in Chaos

    fijn voor haar¬¬
    maar wat moet je met zo'n ding? vooral als je TH af bent?


    I am an idiot, I move.

    Das niet echt zo geweldig maar ja...

    Ach het gaat erom hoe je binnen betn zullen we dan maar zeggen (A)

    Maar wel K*T :@!!!

    XSimone (K)


    Follow just your own mellody

    Oke ik ben Georg (A)

    wtf...//?? wat moet je met een wassenbeeld vn tom ? [/ik weet wel iets mr dan worde heel veel lui boos op me denk ik n_n]


    We can only learn to love by loving.