• Nou super dus, er is z'n huppel fan van Tokio Hotel. Nou niks mis mee, zou je denken. (Alleen dat ze een huppel is maar oké..) Zij heeft dus een hele rijke vader, en nou heeft ze gevraagt of ze een wassen beeld van Tom mag. Ik dacht echt zo van: 'WTF!' Haar vader heeft een bedrijf dat met was werkt en heeft dus zijn werknemers een wassenbeeld van Tom laten maken. Hij lijkt niet zo echt als die van Bill in Berlijn maar dan nog... Tjees doe eens wat zinnigs met je geld, doneer het dan aan een goed doel ofzo! Want dat kind wisslet nogal graag van bands... Eerst was ze fan van Linking park en had ze daar allemaal spullen van en toen werd ze fan van TH en heeft ze al haar LP spullen weg gepleurt en een Tom beeld laten maken--'
    Haar vader heeft haar ook voor haar verjaardag backstage pasjes belooft zodat ze ze mag ontmoeten... En dat vind ik niet eerlijk! Met geld kom je er zo, terwijl wij maar moeten bidden of we ze een keertje mogen ontmoeten...
    Wat vinden jullie?! <33


    Tears are crashing out of my eyes

    en toen kreeg ik geen reactie :'DDDD


    don't Worry...Be gay.

    @ Patricia

    :X

    :')


    don't Worry...Be gay.

    Yaeehh!

    Wij zijn goed![/ego]
    Wij zijn Sexx![/ego]
    Wij zijn mooi![/ego]
    Wij zijn cool![/ego]

    (A)


    DUhh :P kom je daar nu pas agter (A):P


    Crack a bottle

    (...)

    DUhh :P kom je daar nu pas agter (A):P


    Neuh hoor xD

    Laat dat mens leven -.-'
    Ik bedoel: Je kan inderdaad wat nuttigs doen met dat geld, maar als dat meisje het wilt, laat haar dan ofzo.:'D

    x


    ok

    Gaan jullie mij nu ook allemaal vermoorden omdat ik backstage mag via mijn vader dan -.-?

    Nein, ik kom met je mee(A)

    x


    ok

    Laat dat mens leven -.-'
    Ik bedoel: Je kan inderdaad wat nuttigs doen met dat geld, maar als dat meisje het wilt, laat haar dan ofzo.:'D

    x


    Jaa ,ik laat haar ook wel ,, maar tog..
    en daarbij , jullie doen allemaal net of we het menen ,, als je even alles doorleest dan krijg je wel door dat alles wat wij seggen onsin is wnt ons plan om haar te vermoorden gaat so:
    We gaan verkleed als Georg ,Tom en een kruising tussen Bill en Gustav naar haar huis ,, dan doet se open en valt se flauw ,, dan gaan wij haar verminken met make-up en haar haar verpesten en dan word se weer wakker en kijkt se in de spiegel en sgrikt se sig DOOD..
    En dan nemen wij haar plaatst in en gaan we voor haar backstage en nemen we th op de bek ,,om dat hun te kidnappen en hun plaats in te nemen en dan gaan wij voor hun optreden en dan hbben wij de egte Th ..
    Dat was ons plan duss en als je denkt dat wij dat menen dan moet je je nog eens laten nakijken wnt dit is het egt vaagste plan ooit X'D


    Crack a bottle

    (...)

    Jaa ,ik laat haar ook wel ,, maar tog..
    en daarbij , jullie doen allemaal net of we het menen ,, als je even alles doorleest dan krijg je wel door dat alles wat wij seggen onsin is wnt ons plan om haar te vermoorden gaat so:
    We gaan verkleed als Georg ,Tom en een kruising tussen Bill en Gustav naar haar huis ,, dan doet se open en valt se flauw ,, dan gaan wij haar verminken met make-up en haar haar verpesten en dan word se weer wakker en kijkt se in de spiegel en sgrikt se sig DOOD..
    En dan nemen wij haar plaatst in en gaan we voor haar backstage en nemen we th op de bek ,,om dat hun te kidnappen en hun plaats in te nemen en dan gaan wij voor hun optreden en dan hbben wij de egte Th ..
    Dat was ons plan duss en als je denkt dat wij dat menen dan moet je je nog eens laten nakijken wnt dit is het egt vaagste plan ooit X'D


    x'D ^^

    En ik probeer maar altijd via wedstrijden iets te winnen mijn god zeg.

    Mag ik d'r pa even lenen voor m'n verjaardag (nieuwjaar, kertsmis en pasen zijn ook goed (A))


    Moof