• Nou super dus, er is z'n huppel fan van Tokio Hotel. Nou niks mis mee, zou je denken. (Alleen dat ze een huppel is maar oké..) Zij heeft dus een hele rijke vader, en nou heeft ze gevraagt of ze een wassen beeld van Tom mag. Ik dacht echt zo van: 'WTF!' Haar vader heeft een bedrijf dat met was werkt en heeft dus zijn werknemers een wassenbeeld van Tom laten maken. Hij lijkt niet zo echt als die van Bill in Berlijn maar dan nog... Tjees doe eens wat zinnigs met je geld, doneer het dan aan een goed doel ofzo! Want dat kind wisslet nogal graag van bands... Eerst was ze fan van Linking park en had ze daar allemaal spullen van en toen werd ze fan van TH en heeft ze al haar LP spullen weg gepleurt en een Tom beeld laten maken--'
    Haar vader heeft haar ook voor haar verjaardag backstage pasjes belooft zodat ze ze mag ontmoeten... En dat vind ik niet eerlijk! Met geld kom je er zo, terwijl wij maar moeten bidden of we ze een keertje mogen ontmoeten...
    Wat vinden jullie?! <33


    Tears are crashing out of my eyes

    Ga jullie ganng x'D Stelletje moordenaars :P


    Tears are crashing out of my eyes

    OMG ,, mag ik dat mens vermoorden!?? (A)

    ikke ga meedoen
    äber w8 tot ze die pasjes heeft dan stelen we die lekker

    1) Dat kiend is gek met dat wassen beeld! 2) hou haar te vriend [à] maybe mag je mee backstage gehehe x]


    when words fail, music speaks.

    jippi ! ik mag haar vermoorden!! :D


    Crack a bottle

    wie doet er mee met mij moordplan??(A)


    Crack a bottle

    1) Dat kiend is gek met dat wassen beeld! 2) hou haar te vriend [à] maybe mag je mee backstage gehehe x]

    Hahaha idd! Maar alleem omdat ik TH fan ben zegt ze iets tegen mij... Als ze straks geen fan meer is negeert ze me... --' Agh hopelijk houd ze het vol tot het volgende TH concert x'D


    Tears are crashing out of my eyes

    Die LP spullen had ze aan mij kunnen geven! xd
    Nee dat kind mag ik nu al niet -.-


    I live for the applause, you will die for it.

    Chantou ik lig strijk van het lachen x'D


    Tears are crashing out of my eyes

    (...)
    Hahaha idd! Maar alleem omdat ik TH fan ben zegt ze iets tegen mij... Als ze straks geen fan meer is negeert ze me... --' Agh hopelijk houd ze het vol tot het volgende TH concert x'D

    hoop het voor je x33 ondertussen moet je dat tom beeld verminken gehehe lkkr voor der ! neej das zielug voor Tom..


    when words fail, music speaks.

    Die LP spullen had ze aan mij kunnen geven! xd
    Nee dat kind mag ik nu al niet -.-

    Ze gaf niks aan andere mensen. Als er LP fans kwamen vragen of ze de spullen mochten hebben liep ze gewoon door! Ze heeft alles op de stort gedumpt...


    Tears are crashing out of my eyes

    IK DOE MEE CHANTOU gehehe x33


    when words fail, music speaks.

    (...)
    hoop het voor je x33 ondertussen moet je dat tom beeld verminken gehehe lkkr voor der ! neej das zielug voor Tom..

    Ik zou Tom never kunnen verminken x'D
    Hij is too HOT for that :P


    Tears are crashing out of my eyes

    Natuurlijk mogen we jaloers zijn met zn allen, maar ga niet dom over haar lopen doen ajb, als wij rijk waren geweest hadden we dus precies hetzelfde gedaan


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    (...)
    Ik zou Tom never kunnen verminken x'D
    Hij is too HOT for that :P

    OK That´s true.. weetje+ heb medelijdn met Tom.. dat ie by zo´n FAKE fan in de kamer staat ..


    when words fail, music speaks.

    Chantou ik lig strijk van het lachen x'D


    Ik weet wel dat ik grappig ben [/ego] X'D

    Jippi ,Bo en ik gaan wijf verkillen !! *oewhh hip,nieuww woorde :P*


    Crack a bottle