• Nou super dus, er is z'n huppel fan van Tokio Hotel. Nou niks mis mee, zou je denken. (Alleen dat ze een huppel is maar oké..) Zij heeft dus een hele rijke vader, en nou heeft ze gevraagt of ze een wassen beeld van Tom mag. Ik dacht echt zo van: 'WTF!' Haar vader heeft een bedrijf dat met was werkt en heeft dus zijn werknemers een wassenbeeld van Tom laten maken. Hij lijkt niet zo echt als die van Bill in Berlijn maar dan nog... Tjees doe eens wat zinnigs met je geld, doneer het dan aan een goed doel ofzo! Want dat kind wisslet nogal graag van bands... Eerst was ze fan van Linking park en had ze daar allemaal spullen van en toen werd ze fan van TH en heeft ze al haar LP spullen weg gepleurt en een Tom beeld laten maken--'
    Haar vader heeft haar ook voor haar verjaardag backstage pasjes belooft zodat ze ze mag ontmoeten... En dat vind ik niet eerlijk! Met geld kom je er zo, terwijl wij maar moeten bidden of we ze een keertje mogen ontmoeten...
    Wat vinden jullie?! <33


    Tears are crashing out of my eyes

    Wtf meot je met 100 boeken X'D
    Ik sou dan een nieuwe bed voor Bo kopen sodat ik mn kop niet meer telkes stoot ,,en een schoonmaker voor onder bedden ..:D


    Crack a bottle

    vet oneerlijk! ö


    Ik proefde meer dan eens verlangen

    OH ,, BO dan gaan we dat tog samen doen?
    En ik hb een idee!
    Kijk we gaan ons verkleden als Tom & BIll ,Of Georg & Gustav,, Gwn als iemand vn TH en dan bij haar aanbellen. Dan doet se open en dan gaat se flauwvallen ,dan verminken we haar ,, met make-up en haar haar verpesten! en dan word se weer wkkr en dan sitten wij in de bosjes verstopt en dan kijkt se in de spiegel en dan sgrikt se sig DOOD!
    EN weg is se (A) goed plan ofwat?
    whahahahahahaxD


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    (...)
    whaha x33 dat word lkkr lastig


    tuurlijk niet ,, Gwn Bills haar , GUstavs NON-makeup X'D Gustavs broek, Bil's schirt
    en 1 schoen vn G en 1 schoen vn B ,,
    Geniaal tog?


    Crack a bottle

    (...)

    tuurlijk niet ,, Gwn Bills haar , GUstavs NON-makeup X'D Gustavs broek, Bil's schirt
    en 1 schoen vn G en 1 schoen vn B ,,
    Geniaal tog?

    Helemaal jo..


    when words fail, music speaks.

    Wtf meot je met 100 boeken X'D
    Ik sou dan een nieuwe bed voor Bo kopen sodat ik mn kop niet meer telkes stoot ,,en een schoonmaker voor onder bedden ..:D
    100 boeken kan je lezen ^^
    enja, ik kan dan wel gek zijn volgens jou ^^ maar ik wil later een eigen bibliotheek aanleggen x3
    maar sowieso als ik het geld had dat dat kind heeft, zou ik er meer mee doen dan alleen die boeken en ik zou geen beeld laten maken van iemand - wat moet je ermee!?


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    (...)100 boeken kan je lezen ^^
    enja, ik kan dan wel gek zijn volgens jou ^^ maar ik wil later een eigen bibliotheek aanleggen x3
    maar sowieso als ik het geld had dat dat kind heeft, zou ik er meer mee doen dan alleen die boeken en ik zou geen beeld laten maken van iemand - wat moet je ermee!?


    ik gaa een beeld laten maken vn meself [/ego]
    Tjsaah ,als mijn geniaale plan werkt en bo en ik nemen haar plaats vraag ik wel even aan die vader of dat ook mag inplaatst van dat beeld vn tom X'D


    Crack a bottle

    (...)
    Helemaal jo..


    weetik(A)


    Crack a bottle

    (...)100 boeken kan je lezen ^^
    enja, ik kan dan wel gek zijn volgens jou ^^ maar ik wil later een eigen bibliotheek aanleggen x3
    maar sowieso als ik het geld had dat dat kind heeft, zou ik er meer mee doen dan alleen die boeken en ik zou geen beeld laten maken van iemand - wat moet je ermee!?


    Naar kijken natuurlijk xD Maar zo'n starend beeld would freak me out..


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    UND chantou, hoeft niet myn moeder speelt voor schoonmaakster x3


    when words fail, music speaks.

    Hahaha, nou de meeste vinden het dus onzinnig en een idioot x'D


    Tears are crashing out of my eyes

    NOu ,, maar een hoger bed sal ik dan nogsteeds voor je kopen,lieford <3 (chille moeder hb jij X'D)


    Crack a bottle

    Mag ik mee moorden?:Y)

    Bo en Chantou??

    Ik vind het plan geniaal

    *Heeft alles gelezen*:X

    duhh ,,ik hb hem bed8 (A) [/ego]
    Vn mij mag je wel meedoen :P maar dan meot jij wel als Georg ,,wnt bo gaat als tom en ik gaa als kruising tussen Bill en Gustav XD


    Crack a bottle

    Heb je het beeld zelf gezien?