• Zayn heeft net zijn twitter verwijderd, ik kom er echt niet meer op.
    Zayn heeft haat reacties gekregen allemaal door een video

    Dit was Zayn zn laatste tweet, DIT IS GEEN GRAP!


    @zaynmalik: The reason i don't tweet as much as i use to, is because I'm sick of all the useless opinions and hate that i get daily goodbye twitter :)



    Het ging om deze video:




    Update:Zayn kreeg enkele haat reacties met "Zerrie isn't real" "You shouldn't get more tattoo's" en vanwege dat filmpje hebben ze gezegt en op hem gehaat dat hij vreemd zou zijn gegaan, ik weet ook niet wat er is gebeurd maar het is wel duidelijk op het filmpje te zien dat Zayn dronken is.

    [ bericht aangepast op 22 aug 2012 - 13:30 ]

    Bertie schreef:
    even ter info hij is weer terug op twitter

    Het was een schreeuw om aandacht dus. Zo, nou kan iedereen weer door met zijn leven.


    ars moriendi

    Oh geloof me, het is zoveel beter voor een superster om geen twitter te hebben. Al dat gedoe met die fans en haters ook --'


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Ik denk dat management op hem boos was of zo -.-


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Achja, gelukkig vergaat de wereld niet.


    "I'm a loser, that means I've been lost before."

    GuitarOnFire schreef:
    Oh geloof me, het is zoveel beter voor een superster om geen twitter te hebben. Al dat gedoe met die fans en haters ook --'

    Pff, ligt er aan. Er zijn ook zat celebrities die het prima onder de duim hebben. Zo zijn er verschillende voetballers, zangers en acteurs met Twitter die zonder enige problemen rustig kunnen tweeten zonder direct aangevallen te worden. Het ligt vooral aan de leeftijd en hysterie van de fanbase, denk ik. Maar die overrated tienersterretjes van dit moment als Justin Bieber, Miley Cyrus en 1D met de bijbehorende fans (sorry, no offence) hebben het al veel moeilijker.


    ars moriendi

    maar mensen, hij is terugg <33.


    why would you leave your own, perfect world, and live here. in this piece of shit.

    Huntelaar schreef:
    (...)
    Pff, ligt er aan. Er zijn ook zat celebrities die het prima onder de duim hebben. Zo zijn er verschillende voetballers, zangers en acteurs met Twitter die zonder enige problemen rustig kunnen tweeten zonder direct aangevallen te worden. Het ligt vooral aan de leeftijd en hysterie van de fanbase, denk ik. Maar die overrated tienersterretjes van dit moment als Justin Bieber, Miley Cyrus en 1D met de bijbehorende fans (sorry, no offence) hebben het al veel moeilijker.

    Ja dat geloof ik best XD Ik vind dat je helemaal gelijk hebt. Maar het is zo ondenkbaar. Justin Bieber krijgt waarschijnlijk honderden tweets op een dag met haatberichten of met berichten zoals 'Oh I love you and I want to marry youu (H)(H)' Zoiets. Alleen al als ik eraan denk dat mensen zo ver kunnen gaan om iemand te haten of een gestoorde fan van iemand te worden maakt me misselijk. Zo hebben die mensen toch niks meer aan hun echte leven?


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    He's back! :D


    Love the life you live, live the life you love. - Bob Marley

    Partyhard schreef:
    He's back! :D


    Firm believer of all that is magic

    Hij is weer terug! YEAH
    Hij wilde zijn fans niet teleurstellen..
    Maar er werd ook tegen hem gezegd dat hij een 'homeless anorexic drugaddict' is...


    Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had.

    Huntelaar schreef:
    (...)
    Het was een schreeuw om aandacht dus. Zo, nou kan iedereen weer door met zijn leven.


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    Omg ik zag het idd net mensen. Zayn en zijn mooie hoofd zijn terug op twittah <3

    Sorry, I was getting some abuse on twitter but I dont want to let my fans down. So I am back!! :) x

    He's such a sweetheart <3

    [ bericht aangepast op 23 aug 2012 - 18:07 ]


    It takes only seconds to say hello, but forever to say goodbye.

    He's back, so stop the drama about this.


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Wat een onzin zeg; een heel drama om niets dus. Wel twee dagen zonder twitter, wauwie. Zo valt het wel heel erg op dat hij aandacht nodig had.

    GuitarOnFire schreef:
    Oh geloof me, het is zoveel beter voor een superster om geen twitter te hebben. Al dat gedoe met die fans en haters ook --'


    jep helemaal gelijk!


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.