• Hallo iedereen :'D

    Bij deze wil ik jullie allemaal even mededelen dat ik gestopt ben met het moderator zijn. Rutger heeft zojuist mijn account weer omgezet naar een user account.
    Ik vond het mod werk niet leuk meer om te doen, en bovendien merk ik nogal een groot leeftijdsverschil met de gemiddelde user hier op Quizlet. Ik ben er een beetje uit gegroeid, denk ik. Daarom heb ik besloten dat ik niet langer mod wou blijven, want dat zou niet eerlijk zijn (:

    Nou, dat was de mededeling eigenlijk wel :Y) Jullie zien me vast nog wel eens voorbij komen, maar in ieder geval niet meer zo vaak als vroeger.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Awh, wel jammer. Maar ik kan het wel heel goed begrijpen. Hoe lang ben jij eigenlijk mod geweest als ik mag vragen? (:


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Aurorae schreef:
    Awh, wel jammer. Maar ik kan het wel heel goed begrijpen. Hoe lang ben jij eigenlijk mod geweest als ik mag vragen? (:

    Ruim 2 jaar (:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Je moet doen waar je je goed bij voel :')

    [ bericht aangepast op 22 aug 2012 - 14:21 ]


    #WWED - What Would Emma Do?

    Pioneer schreef:
    (...)
    Ruim 2 jaar (:


    Ahh, oké. Ik was gewoon even nieuwsgierig ^^


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Aurorae schreef:
    (...)

    Ahh, oké. Ik was gewoon even nieuwsgierig ^^

    Mag hoor haha.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    ^^ Je was een zeer goede moderator, zover ik weet. :3 Jammer dat je stopt maar het is jouw keuze en begrijpelijk.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    3 moderators erbij, 3 moderators weg. Nu komt het drukte probleem weer terug.
    Maar ik snap je keuze en ik wens je nog een heel goed leven toe.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    3 moderators erbij, 3 moderators weg. Nu komt het drukte probleem weer terug.
    Maar ik snap je keuze en ik wens je nog een heel goed leven toe.


    Er kwamen 5 nieuwe moderators bij, maar oké, de oude mods hadden meer ervaring.

    [ bericht aangepast op 22 aug 2012 - 15:25 ]


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Daley schreef:
    (...)

    Er kwamen 5 nieuwe moderators bij, maar oké, de oude mods hadden meer ervaring.

    Oh, sorry, mijn fout dan xd


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    nerveus schreef:
    Er stoppen de laatste tijd wel heel veel mods...

    Was me ook opgevallen.


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Gaat goed, eh :') Welkom terug ^^.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik was ook echt tevreden met je. Dat klinkt fout op één of andere manier
    Ook ik vind het jammer dat de oude mods stoppen ivm vertrouwen etc. Achja, je moet wel dingen blijven doen waar je plezier in hebt :'D Welcome back!

    Trouwens, wat zijn de usernames van Christa en Elisa? Ik kan me even niet inbeelden wie ze zijn door hun naam...


    Has no one told you she's not breathing?

    LaJoie schreef:
    Ik was ook echt tevreden met je. Dat klinkt fout op één of andere manier
    Ook ik vind het jammer dat de oude mods stoppen ivm vertrouwen etc. Achja, je moet wel dingen blijven doen waar je plezier in hebt :'D Welcome back!

    Trouwens, wat zijn de usernames van Christa en Elisa? Ik kan me even niet inbeelden wie ze zijn door hun naam...


    Elisa is Pioneer, Christa is Reepicheep.

    [ bericht aangepast op 22 aug 2012 - 18:17 ]


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Ik begrijp je keuze (:
    Ik wens je het allerbeste


    26 - 02 - '16

    LaJoie schreef:
    Ik was ook echt tevreden met je. Dat klinkt fout op één of andere manier
    Ook ik vind het jammer dat de oude mods stoppen ivm vertrouwen etc. Achja, je moet wel dingen blijven doen waar je plezier in hebt :'D Welcome back!

    Trouwens, wat zijn de usernames van Christa en Elisa? Ik kan me even niet inbeelden wie ze zijn door hun naam...

    Ik ben Elisa :'D
    De username van Nynke is Jaqen.
    Die van Christa weet ik zo niet uit mijn hoofd :') Edit: wat Daley zegt dus.

    [ bericht aangepast op 22 aug 2012 - 18:19 ]


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.