• Hallo iedereen :'D

    Bij deze wil ik jullie allemaal even mededelen dat ik gestopt ben met het moderator zijn. Rutger heeft zojuist mijn account weer omgezet naar een user account.
    Ik vond het mod werk niet leuk meer om te doen, en bovendien merk ik nogal een groot leeftijdsverschil met de gemiddelde user hier op Quizlet. Ik ben er een beetje uit gegroeid, denk ik. Daarom heb ik besloten dat ik niet langer mod wou blijven, want dat zou niet eerlijk zijn (:

    Nou, dat was de mededeling eigenlijk wel :Y) Jullie zien me vast nog wel eens voorbij komen, maar in ieder geval niet meer zo vaak als vroeger.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Daley schreef:
    (...)

    Elisa is Pioneer, Christa is Reepicheep.

    Die van Elisa was een redelijke faal aangezien ik een minuut geleden nog keek hoe ze heet... Wtf :'D


    Has no one told you she's not breathing?

    Je was een zeer goede moderator<3


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    LaJoie schreef:
    (...)
    Die van Elisa was een redelijke faal aangezien ik een minuut geleden nog keek hoe ze heet... Wtf :'D

    Hahaha :')


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Verdeurie, kan ik niet meer je een mod met walging erbij noemen. Maar tuurlijk zie ik je nog wel hifi


    SLOAN.

    Jammer, je was een goede mod c:


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor