• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang: LittleLiar
    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman: LittleLiar
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James: LittleLiar
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester:
    Emma Pillsbury:
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages:
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Damon Tyler Smythe : Sebtana
    - Damien Smith : WhiteLips
    - Amen Nicholas Elyon : Escritura
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar
    - Tyler Jay Delaino : Sebtana
    - Luke André Basias : MissStoran
    - David Lopez : Insano
    - Jason Andrew Montez : Wonderwatch

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!


    El Diablo.

    Rachel
    Ik zucht even "het heeft geen nu t Finn. Toen ze mijn schouder aan het verklote waren en de rest hadden gedaan kwam papa binnen. Hij bleef bij me mocht ik het niet redden. Hij deed niets behalve mij in zijn armen nemen en ze hebben in zijn rug gestoken"" verdrietig kijk ik hem aan.

    Luke
    "ow gaan we het zo spelen" ik grjins en trek mijn shirt uit.
    Ik wist dat hij geilde op sicpacks and thanks fitnis


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn Hudson

    Ik schudde afkeurend mijn hoofd, toen dit allemaal plaatsvond was ik aan het zuipen. Ik zuchtte en keek haar aan, ik zou ze echt wel krijgen. Hier liet ik ze echt niet mee wegkomen. 'Probeer er zo min mogelijk aan te denken, ik blijf voorlopig wel hier.' zei ik gemeend en keek even naar Emily.

    Jayden Ian Archibald

    'Interessant, ik heb er ook zo één.' grijnsde ik koeltjes, maar keek een beetje ongemakkelijk de andere kant op.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik knik "ik zit vol pijnstillers dus ik heb er nu geen last van" zeg ik kijk weer naar Emily die op haar duim sabelen.

    Luke
    Ik zag dat hij ongemakkelijk werd en grijnsde. "wat is er Jay" grijnzend liep ik ontbloot in mijn boven lichaam naar de radio en zette de radio uit en trok grijnzend mijn riem uit


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Sebastian

    Ik stap de kamer in, en kijk even naar Rachel.
    Mhm, het was dus echt erg...
    'Ik denk dat iemand hier een beetje goed nieuws nodig heeft' grijns ik...


    El Diablo.

    Finn Hudson

    Ik keek een beetje verbaasd naar Sebastian, sinds wanneer was hij zulke goede vrienden met Rachel dta hij langs kwam? 'Goed nieuws is altijd welkom.' zei ik een beetje moe waarna ik even gaapte.

    Jayden Ian Archibald

    Ik schudde lachend mijn hoofd en keek weer de andere kant op, ik deed alsof dit me niks deed natuurlijk maar het was logisch. Als er een meisje ineens voor Luke zou uitkleden zou hij ook met een mond vol tanden staan.

    [ bericht aangepast op 27 aug 2012 - 20:04 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Uit het niets stapt Sebas binnen en ik kijk hem verbaasd aan.
    "huh:" mompel ik verbaasd. "ook hooi" glimlachend kijk ik hem aan.
    "zeg het eens.."

    Luke
    Ik grinnik en zet het muziek zachter. "word je nou verlegen" ik knijp in zijn wangen en grijns even.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Sebastian

    'Operatie, voor jouw, zodat alles er weer goed uit ziet' grijns ik.
    Ik kijk haar aan, en grijns....


    El Diablo.

    Jayden Ian Archibald

    Luke kneep in mijn wangen en grijnsde even, ik besefte even dat hij best een mooie lach had. Hij stond zo dichtbij me met zijn gezicht. Automatisch drukte ik zachtjes mijn lippen op de zijne en zoende ik hem hartstochtelijk.

    Finn Hudson

    Ik keek verbaasd naar Sebastian en daarna weer naar Rachel. Dit was echt een hele rare ochtend, maar wel een goede ochtend. Wist hij een operatie voor haar? Dat zou echt geweldig zijn en de perfecte oplossing.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Mijn mond viel open toen hij dat zei. Meende hij dit of was het een ziekelijke grap. Ik wist even niets te zeggen maar de tranen stonden weer in mijn ogen.
    Wou hij dat serieus doen voor me?

    Luke
    Jayden deed iets wat ik niet verwacht had. Hij drukte zijn lippen op de mijne. Even was ik verbaasd maar op een een of andere manier voelde dit goed en vertrouwd. Alsof ik er op gewacht had. Langzaam begon ik hem terug te zoenen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Sebastian

    'Mhm, ik denk dat ik nog eens voor dokter moet studeren' grijns ik.
    Ik kijk even op mijn horloge, 'e je word... Nu geholpen' grijns ik..


    El Diablo.

    Rachel.
    Na een lange poos drong het tot me door. Het zouden hooguit lichte littekens worden. "dankje sebastiaan. Je weet niet hoeveel dit voor me betekend" zeg ik zacht terwijl ik mijn tranen weg veeg.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Sebastian

    'Ja, ja, laters' grinnik ik, en zie hoe ze mee word genomen.
    'En jij moet mee' lach ik, en trek Finn mee..


    El Diablo.

    Jayden Ian Archibald

    Ineens zoende Luke me terug en voelde ik kriebels ontstaan in mijn onderbuik. Aan de ene kant was dit best raar, aangezien hij mijn beste vriend was, maar aan de andere kant voelde dit zo goed en vertrouwd bij hem. Ik zoende hem iets ruwer en streelde met mijn vingers zijn sixpack.

    Finn Hudson

    Ik glimlachte omdat ik zo blij was voor Rachel, die littekens zouden ze dankzij Sebastian weghalen. Ineens trok Sebastian me mee en liep ik verbaasd achter hem aan. 'Ik wist niet dat je haar mocht.' grinnikte ik.

    Kurt Hummel

    Na een halfuur was ik eindelijk klaar met omkleden en mijn haar en gezicht te doen. Ik liep de badkamer uit en zag Rachel met tranen in haar ogen en Emily op haar borst. 'Lieverd, wat is er?' vroeg ik bezorgd aan haar.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Sebastian

    'Ik mag haar niet, ik heb gewoon overal contacten, en dan is het handig om ze te gebruiken' lach ik.
    'En jij, moet trainen' grinnik ik...


    El Diablo.

    Rachel.
    "ze gaan mijn littekens weghalen" mompel ik richting KURT
    Nog half verward werd ik mee gereden "Finn houd je
    Em bij" zeg ik snel. Het igng zo snel. ik was echt superblij. Die operatie's zouden vast een vermogen kosten.

    Luke
    Hij zoende uwer en ging met zijn vingers over mijn sixpack.
    Ik trok met een snelle beweging zijn shirt uit en legde hem op de bank languit.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan