• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang: LittleLiar
    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman: LittleLiar
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James: LittleLiar
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester:
    Emma Pillsbury:
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages:
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Damon Tyler Smythe : Sebtana
    - Damien Smith : WhiteLips
    - Amen Nicholas Elyon : Escritura
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar
    - Tyler Jay Delaino : Sebtana
    - Luke André Basias : MissStoran
    - David Lopez : Insano
    - Jason Andrew Montez : Wonderwatch

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!


    El Diablo.

    Kurt Hummel

    Ik beet op mijn lip om het lachen te stoppen en besloot om haar nu maar met rust te maken. 'Oké, slaap lekker.' zei ik gewoon weer met mijn eigen stem. Volgens mij merkte ze het verschil niet eens op dit moment. Ik wurmde me met de enige moeite onder haar vandaan en liep naar de badkamer toe om mijn haren te doen. Daarna sms'te ik Finn even dat hij mijn spullen even moest halen en keek ik naar mijn polsen. Ze waren helemaal blauw geworden nu.

    Jayden Ian Archibald

    Ik grijnsde en nam met hem alles naar beneden en plofte op de bank en zette wat sport op terwijl ik een croissant at en keek er naar.

    Finn Hudson

    Zelfs het geluidje van mijn mobiel bezorgde me hoofdpijn. Met kleine ogen las ik het sms'je en zuchtte ik. Ik had Emily aangekleed en haar een schone luier om gedaan en ook al eten gegeven. Ik trok wat kleding uit Kurts kast en stopte het in de tas van Emily net zoals ik met haar spullen deed en nam ook wat haarlak en crème voor hem mee. Daarna ging ik naar beneden en gaf ik mijn moeder een kus op haar wang en zei ik dat ik even langs Rachel en Kurt ging en daarna waarschijnlijk naar school. Met Emily in de Maxi-cosi ging ik naar het ziekenhuis.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Heel vaag merkte ik dat hij wegliep voor iets maar ik sliep gewoon verder.
    "hou van je finn" mompelde ik en ging weer verder met slapen. Ik was echt moe.

    Luke
    Ik grinnikte even. "weetje wat lekker is, bier met koffie" ik grijnsde.
    Ja ik stond ook bekend om de raarste combionaatie's.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jayden Ian Archibald

    'Mhm, ik houd meer van Irish coffee, dat is koffie met een flinke shot drank er in. Ik neem een shot Whiskey.' zei ik grinnikend en pakte een Whiskey fles en gooide wat in mijn koffie. 'Bier staat in de koelkast.' lachte ik.

    Finn Hudson

    Ik kwam de kamer binnen en precies op dat moment hoorde ik Rachel iets zeggen. 'Hou van je, Finn.' mompelde ze. Verbaasd zette ik Emily neer en keek ik naar Rachel, ze sliep. Praatte ze nou in haar slaap? 'Ook hallo.' mompelde ik zachtjes. Ik opende mijn ogen even helemaal, aangezien ze nog half dicht waren en keek geschrokken naar Rachel. Mijn hart mistte geloof ik even een paar tellen. Ik ging iets schever zitten om te kunnen lezen wat er in haar huid geschreven stond.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Luke
    Ik grijns en pak een blikje bier die ik voor de helft leegkap in de koffie en ik neem een slok "heerlijk" ik grinnik en houd hem de beker voor.

    [als ik iemand moet spelen zeg het maar. ik laat berry zo wakker wordne


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jayden Ian Archibald

    Ik pakte het beker van hem aan en nam een slokje, het smaakte echt goor dus ik gaf het weer terug. 'Jij bent af en toe echt walgelijk.' grapte ik. Luke wist dat ik dit niet echt meende en dat ik maar een grapje maakte.

    [Is goed, en als ik iemand moet spelen moet jij het ook zeggen!]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Langzaam werd ik wakker en rekte ik me uit.
    Toen ik mijn ogen open deed kwam ik tot conclussie dat ik alles gedroomd had.
    Gelijk voelde ik me minder blij dat toen ik wakker werd. Ik zag Finn zitten en Emily. Een glimlach verscheen op mijn gezicht toen ik haar zag.

    Luke
    Ik grijns "weet ik " en lach even. Ik zie het journaal en stop met zappen "Nice we zijn op de tv"


    [is goed jij ook zeggen.=)

    [ bericht aangepast op 27 aug 2012 - 19:22 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn Hudson

    Ik zag Rachel glimlachen naar Emily en haalde haar uit de Maxi-cosi en gaf haar aan Rachel. Ik wilde aan haar vragen wie haar dit had aangedaan, maar ze leek nu zo vredig nu, dat ik het wel later aan Kurt zou vragen zodat zij er geen last van zou hebben. Maar zodra ik wist wie hier achter zat..

    Kurt Hummel

    Ik zuchtte en liep nog met mijn haren ongedaan terug naar de slaapkamer. 'Heb je het meegebracht?' vroeg ik ongeduldig aan Finn, hij knikte en gaf mijn nieuwe kleding en mijn spullen, die ik bijna allemaal niet kon vasthouden. En daarna keek ik naar Rachel en schoot ik in de lach. 'Sorry,' zei ik ietwat beschaamd, waarna ik snel weer terug naar de badkamer liep. Rachel zou ook wel denken nu.

    Jayden Ian Archibald

    'We zijn beroemd.' grinnikte ik en nam een grote slok koffie en keek er naar. Ik was benieuwd of mijn vader het zou zijn. Mijn broertje waarschijnlijk niet, aangezien hij alleen maar bezig was met Lacrosse en al vroeg op was voor zijn trainingen.

    [ bericht aangepast op 27 aug 2012 - 19:27 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Finn gaf Emily aanmij die ook begon te glimlachen.
    Ik ging overeind zitten en zette haar op mijn schoot.
    "Wat hoorde ik van ome Kurt, je begint een echt prinsesje te wordne" ik glimlach. Ik zie Kurt binnen komen maar niet begrijpend kijki k hem aan. Waarom deed hij zo?

    Luke

    Wil je mijn handtekening" lachend kijk ik Jay aan.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn Hudson

    Ik keek Kurt net zo niet-begrijpend na als Rachel, maar besloot om er niks over te zeggen. Hoe raar kon een ochtend wel niet verlopen? Ik ging iets dichterbij Rachel zitten en glimlachte om wat ze zei en hoe vrolijk Emily was om haar weer te zien. 'Hoe voel je je nu?' vroeg ik aan Rachel.

    Jayden Ian Archibald

    'Jaaa!' zei ik enthousiast. 'Ik ben jouw groupie.' lachte ik uitgelaten waarna ik weer een slok koffie nam en meteen weer meer energie binnen kreeg.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    "het gaat wel, alles steekt heel erg vooral mijn schouder maar het gaat wel goed opzich" ik zucht even en kijk weer naar Emily. Ik woel even door ahar haartjes en zie haar verontwaardigd kijken. "owja ik mag niet aan je haren komen" grijns ik.

    Luke
    "zeg ik begrijp waarom je apart woont, je bent echt irritant in de ochtend" ik duw hem tegen zijn schouder.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn Hudson

    'Hoe is dat eigenlijk gekomen, als ik vragen mag..' zei ik voorzichtig, ik moest het gewoon weten. Ik zou degene die haar dit had aangedaan echt iets aan doen. Ook al had ik nu een vreselijke kater. Daarna lachte ik weer even om Emily.

    Jayden Ian Archibald

    'Zegt de jongen met de fikse ochtendhumeur.' lachte ik en gaf hem een duw terug en dronk verder mijn koffie helemaal op.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik bijt even op mijn lip, dit zal vast niet de eerste keer worden.
    "Tyler en Luke" zeg ik zacht. Automatisch kijk ik weer even naar het bed van papa. "later kwamen ze terug en wouden ze mij uit het raam gooien terwijl Kurt toe moest kijken gelukkig kwam Jesse" ik kijk even naar Emily en geef haar een kus.

    Luke
    "daarom kom ik pas in de middag naar school kneus" ik grinnik en drink mijn koffie op.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn Hudson

    Ik voelde boosheid opborrelen, ze moesten echt eens van mijn vrienden en mijn familie afblijven. Eerst deden ze Rachel dat allemaal aan, hadden ze Blaine neergeschoten, en nu dit weer. Het werd echt eens tijd dat ik er iets aan ging doen. Maar wat en wanneer wist ik nog niet echt.

    Jayden Ian Archibald

    'Ik vind het wel wat hebben hoor, iemand met een ochtendhumeur.' lachte ik. In tegenstelling tot Luke was ik s'ochtends juist op mijn best.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    "als ik hulp zou halen zouden ze haar wat aandoen" zeg ik zacht en met moeite houd ik mijn tranen in. Ik trek Em in mijn armen en druk haar stevig tegen me aan.

    Luke
    Ik grinnik "ja sexy he" ik wiebel even met mijn wenkbrauwen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn Hudson

    Ik keek haar meelevend aan en wreef haar zachtjes over haar arm, ineens voelde ik dat daar ook littekens in stonden. Mijn ogen gleden naar haar arm en weer keek ik geschokken. 'Die klootzakken gaan eraan.' mompelde ik zacht tegen mezelf. Rachel was wel mijn ex, maar ik tolereerde het niet dat iemand haar dit aan deed.

    Jayden Ian Archibald

    'Pas op dat ik je niet bespring.' grapte ik. Tsja, soms moest je wat zelfspot hebben en af en toe maakte ik grapjes over mijn geaardheid. Het kon me niet zoveel schelen, en Luke was een goede vriend van me dus die begreep dat ik het niet zo bedoelde.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.