• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang: LittleLiar
    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman: LittleLiar
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James: LittleLiar
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester:
    Emma Pillsbury:
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages:
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Damon Tyler Smythe : Sebtana
    - Damien Smith : WhiteLips
    - Amen Nicholas Elyon : Escritura
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar
    - Tyler Jay Delaino : Sebtana
    - Luke André Basias : MissStoran
    - David Lopez : Insano
    - Jason Andrew Montez : Wonderwatch

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!


    El Diablo.

    Rachel
    Ik knikte dankbaar naar Mr. Shue. ik luisterde even naar papa.
    Na een tijdje kwam de dokter en spoot er pijnstillers in mijn infuus.
    Ik voeld hoe ik langzaam moe werd en de pijn minder werd. Na een poosje viel ik in een kleine slaap.

    Luke
    Ik grijns. Met mijn handen pak ik een dot slagroom en eet het op. "verukkelijk man" Ik weet de spuitbus te bematigen en spuit hem ook onder. Ik ren naar binnen en vind snoepjes die ik op zijn hoofd strooi.

    Burt
    "Nee Kurt ik blijf hier. Ik dacht even om Carole en Em hierheen te brengen maar ik denk niet dat het slim is voor Em om haar moeder zo te moeten zien" leg ik uit en begin zachter te praten als ik merk dat Rachel aan het slapen is. Het arme meisje zal vast doodmoe zijn. "ik blijf hier bij jou punt uit"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Leroy Berry

    Ik merkte hoe Rachel langzaam in slaap viel en gaf haar een klein kusje op haar voorhoofd en dekte haar vervolgens goed in. Ik was blij dat ze sliep zodat ze tenminste rust kon hebben en geen pijn had.

    Jayden Ian Archibald

    Ik sprong snel in het water zodat ik weer schoon werd, af en toe kon ik best ijdel zijn. Ik liep het water weer uit en gooiden Luke ook in het water en ging op een strandstoel zitten en zette mijn zonnebril op. 'En wie gaat dat allemaal opruimen?' vroeg ik lachend, doelend op alle troep.

    Kurt Hummel

    Ik was stiekem heel erg opgelucht omdat ik me zo veilig voelde bij mijn vader. Ik keek even naar Rachel en ik zag dat ze in slaap gevallen was. Ze was natuurlijk helemaal gesloopt door alles. Ik leunde tegen mijn vader aan en sloot ook mijn ogen terwijl ik de knuffel nog in mijn armen hield. Al snel doezelde ook ik in een diepe slaap.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Het was een fijne droom ik had gelukkig geen pijn meer. Het enige wat ik voelde was hoe uitgeput ik was.
    Luke
    Ik maak snel mijn haren schoon en kom uit het water. S
    Snel breng ik het in model en ga naast Jay zitten "ehm heb je daar niemand voor?" lachend kijk ik hem aan.

    Burt
    Ik glimlache ven als Kurt ook in slaap valt.
    Ik geef een kus op zijn wang en leg hem in het bed terwijl ik hender dekt.
    Even tijd voor de volwassenen. Leroy zal het wel extra zwaar hebben nu.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jayden Ian Archibald

    'Dakota, maar die is morgen vrij.' grijnsde ik waarna ik hem even onderzoekend aankeek. 'Heb je nog meisjes gescoord de afgelopen tijd?' grinnikte ik, Luke was echt een meisjesgek.

    Will Schuester

    Rachel en Kurt waren in slaap gevallen, dus ik dacht wat Leroy en Burt waarschijnlijk ook dachten. Dat we even moesten praten met z'n drieën en er sowieso moesten zijn voor Leroy. 'Zal ik koffie halen voor ons?' vroeg ik aan ze, Leroy knikte en liet Rachels hand los zodat ze rustig kon slapen. Ik liep snel even naar de kantine toe om koffie te halen voor ons drieën en gaf Leroy en Burt een beker.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Luke
    "verrek nee nu je het zegt" ik schiet in de lach "zullen we vanaaf of morgen op jacht" ik wiebel even met mijn wenkbrauwen.

    Burt
    Dankbaar pak ik het bekertje aan en kijk ik medelevend naar Leroy.
    "Het is zwaar voor je." ik kijk hem even aan "Je weet dat je altijd naar Carole of mij kunt komen als er iets is"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jayden Ian Archibald

    'Is goed, laten we morgen op jacht gaan. Voor nu kunnen we beter even gaan rusten want het is laat. Blijf je slapen?' vroeg ik aan hem. Het was een zware en lange dag geweest.

    Leroy Berry

    'Dank je, Burt. Dat weet ik.' glimlachte ik zwak, waarna ik in mijn koffie staarde. Ik had besloten om de nacht bij Hiram en Rachel door te brengen, ik voelde me dood ellendig en zuchtte even en probeerde me groot te houden.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Luke
    "sgoed" ik grijns even. "kom laten we eerst douchen misschien voor we alles nog meer verneuken" ik grinnik even.

    Burt
    Medelevend kijk ik naar hem. "Ik kan Carole vragen of ze met Emily wilt komen dat we nog wat langer blijven. Dan kun je ook even je gedachtes verzetten" stel ik voor Ik was blij dat we goede band hadden


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [De volgende dag.]

    Kurt Hummel

    Ik voelde zonlicht op mijn gezicht branden en mompelde iets in mijn slaap waarna ik omdraaide en iemand naast me voelde liggen. Ik glimlachte nog helemaal bedwelmt door slaap. 'Blaine,' mompelde ik, niet wetend dat het Rachel was in plaats van Blaine en kroop dichter tegen haar aan met mijn armen stevig om haar middel geslagen. Mijn lippen drukte ik teder in haar nek om een zuigzoen te geven en bleef zo liggen met mijn ogen nog altijd dicht.

    Finn Hudson

    Na nog de hele avond gefeest te hebben werd ik wakker met barstende koppijn in mijn ogen bed. Ik wist zelf niet eens meer wat voor debiele dingen ik allemaal had uitgevreten. Ik stond op en voelde me vreselijk misselijk en ziek. Op de babyphone begon Emily te huilen en sjokte ik er naar toe. 'Rustig maar,' mompelde ik beroerd waarna ik haar uit bed tilde en haar sloom in het badje stopte waardoor ze vrolijk begon te kirren tegen me. 'Tenminste heb jij een vrolijk humeurtje.' grinnikte ik, maar werd al snel weer serieus vanwege de kater.

    Jayden Ian Archibald

    Ik werd wakker en ging uit bed, ik liep naar de logeerkamer en stormde naar binnen om Luke wakker te maken. Ik trok de gordijnen open en sprong op zijn bed. 'Wakker worden!!!' riep ik hard, om hem zo uit zijn slaap te halen.

    [ bericht aangepast op 27 aug 2012 - 18:30 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Vaag voelde ik hoe iemand zijn lippen tegen me aandrukte en zijn armen om me heen sloeg en ik kreunde even. "hmm Finn" mompelde ik. Alles was dus een grote droom geweest. Dat zwanger zijn schijnbaar ook want ik hoorde niets van een babygehuil en mijn buik voelde niet dik. Ik negeerde het en legde mijn hoofd op zijn borstkarst. Het leek minder gespierd maar dat kwam door de dekens.

    Luke
    Toen Jay me wakker maakte draaide ik me om. Hij begon op het bed te springen en met 1 simpele beweging trok ik hem er onder uit. Ik legde het kussen over mijn gezicht en viel verder in slaap


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt Hummel

    Ineens ging hij tegen me aanliggen en legde zijn hoofd op mijn borstkas. 'Finn?' herhaalde ik verontwaardigd, ik fronste even. Noemde hij me nou Finn? Ineens besefte ik me dat hij wel heel veel haren had. Mijn ogen sprongen open en ineens zag ik Rachel tegen me aanliggen. 'Oh mijn god!' gilde ik verontwaardigd.

    Jayden Ian Archibald

    Ik begon te lachen en zette de stereo op het hardste volume, volgens mijn had Luke een fikse ochtendhumeur. 'Wraak!' lachte ik en zette de stereo keihard aan.

    [ bericht aangepast op 27 aug 2012 - 18:42 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Vaag hoorde ik hem wat gillen maar ik was te moeom wakker te worden.
    Ik kreunde even vermoeid en zuchtte. langzaam viel ik weer in slaap.

    Luke

    Ik sloeg een kreet toen hij de stereo aanzette "zak" mompelde ik en was dankbaar voor de kussen en gooide ze vol in zijn gezicht


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt Hummel

    Ik grinnikte even ik besloot dat dit wel grappig kon worden als ik het spelletje door speelde. Ik schraapte mijn keel even en porde Rachel zachtjes in haar zij. 'Rachel, op een schaal van één tot tien, hoe goed ben ik in bed?' vroeg ik terwijl ik mijn lach inhield. Ik had mijn stem iets lager gemaakt, zodat ik niet zo hoog klonk zoals ik altijd klonk.

    Jayden Ian Archibald

    Hij gooide wat kussens in mijn gezicht en ik gooide ze net zo hard weer terug en zette de stereo uit. 'Sorry, het moest gewoon even.' grinnikte ik.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik zucht even, typisch Finn. De raarste dingen vroeg hij altijd in de ochtend als je half sliep "een elf" mompel ik. en zucht weer even. "je bent te goed"

    Luke

    Ik kruen "ga liever wat eten maken" mompel ik. Ja in de ochtend had ik last van ochtend humeur


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt Hummel

    Ik schoot keihard in de lach en kwam voorlopig echt niet meer bij, de tranen biggelden over mijn wangen van het lachen en ik lachte zo hard dat ik bijna geen lucht kreeg.

    Jayden Ian Archibald

    'Goed, ik ga het wel goedmaken met je.' lachte ik, ik douchte en kleedde me snel om en ging naar de bakker om verse croissants te halen en ging daarna naar Starbucks om verse koffie te halen en liep weer terug naar Luke. 'Nou kijk eens.' zei ik en zette alles op het nachtkastje. 'Is meneer nu tevreden?' grinnikte ik.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik was weer in slaap gevallen en vaag hoorde ik hem lachen "Finny ik wil slapen" mompel ik en nestel mijn hoofd weer opzijn borst

    Luke
    Ik grijns en na een tijdje komt hij terug. "zo hij begint het te leren" lachend kijk ik hem aan. "thanks" ik apk het weer op. "we gaan beneden wel ontbijten"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan