• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang: LittleLiar
    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman: LittleLiar
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James: LittleLiar
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester:
    Emma Pillsbury:
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages:
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Damon Tyler Smythe : Sebtana
    - Damien Smith : WhiteLips
    - Amen Nicholas Elyon : Escritura
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar
    - Tyler Jay Delaino : Sebtana
    - Luke André Basias : MissStoran
    - David Lopez : Insano
    - Jason Andrew Montez : Wonderwatch

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!


    El Diablo.

    [ik vind het goed]xD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Ik ook (: ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    [lalal niet op mijn onzinnigheid letten ik ben een beetje hyper ofzo aan het worden. en ik houd neit van drama]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jesse St James
    toen ik had gehoord wat er was gebeurt met rachel ging ik meteen langs bij haar
    ik had al gevraagd waar ze lag en werd naar een kamer gestuurd
    ik loop nu met een bos bloemen naar haar kamer
    zonder te kloppen loop ik binnen en zie ik twee onbekende jongens
    1 gooit haar bijna uit het raam en de ander kijkt er grijnzend naar
    verder zie ik ook kurt hijgend tegen de muur aan zitten..
    ik wenk kurt dat hij ze af moet leiden.. zodat ik rachel kan redden..
    en ga verstopt in de kamer zitten..


    Music is my life

    Kurt Hummel

    Ik had mijn maag omklemt en had nog steeds heel veel pijn. Ineens keek ik naar de deur en zag ik Jesse staan, wat deed hij daar nu? Luke en Jayden merkten hem niet op omdat ze met hun rug naar de deur stonden. De beveiligingsknop was blijkbaar kapot dus dit was onze enige hoop. Jesse wenkte me dat ik ze af moest leiden en verstopte zich. Dapper zijn nu, Kurt. Hijgend stond ik met al mijn kracht op en keek naar Luke. Als ik Jayden zou bestormen was dat veel te gevaarlijk omdat hij Rachel zo uit het raam kon duwen. 'Klootzak!' riep ik naar Luke en rende op hem af en begon te vechten zo hard als ik kon tegen hem. Niet dat ik heel sterk was, maar voor afleiding was het zeker goed.

    Jayden Ian Archibald

    Ik hoorde ineens Kurt iets schreeuwen en liet Rachel iets losser en keek achterom naar Luke. Ik kneep nog wel hard in Rachels keel zodat ze niks zou kunnen doen. What the fuck?

    [Eten]

    [ bericht aangepast op 26 aug 2012 - 16:56 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    [naaaa precies o phet spannenste ahah]
    Rachel
    Ineens besluit Kurt actie te nemen en begint te vechten tegen Luke. Als Jayden me wat losser laat begin ik te schreeuwen uit angst. Ik stop al snel als ik merk dat hij mijn keel dichter dichtknijpt. Ik hap naar adem terwijl er sterretjes en vlekjes voor mijn ogen beginnen te verscheinen. Waarom deed niemand iets. Gooi me gewoon uit het raam dan was ik er vanaf.

    luke
    Uithetniets. Stormd kurt op me af. Na enkele seconden heb ik hem al te pakken en ligt hij op de grond. "ow wil je van dicht bij zien hoe ze valt en neerkomt." ik grijns. Makkelijk til ikh em op en zet hem zo neer dat hij haar niet kan helpen alleen naar beneden kan laten vallen. "zeg maar, dag vette slet"

    [ bericht aangepast op 26 aug 2012 - 17:14 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jesse St. James
    goed werk kurt. maar nu staan ze allebei bij rachel
    ik zucht en loop naar ze toe en ik een snelle beweging overmeester ik de jongen die haar vast hou en duw hem tegen de andere jongen aan zodat ze op de grond vallen..
    'sorry kurt' mompel ik omdat hij nu ook bij die twee op de grond lig
    snel pak ik rachel vast en neem ik haar snel mee de kamer uit
    sorry kurt maar ik vermoed dat ze alleen maar uit zijn op rachel..


    Music is my life

    Rachel
    In mijn ooghoeken zie ik Jesse op Jayden aflopen en duwt hem tegen Luke aan en ze vallen. Hij pakt me vast en loopt de kamer uit. Ik probeer zoveel mogelijk lucht naar binennen te krijgen om de vlekje sweg te krijgen. "kurt" hijg ik. Hij mocht niet met ze alleen zijn, straks deden ze hem iets aan.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt Hummel

    'Laat me los!' gilde ik terwijl ik mijn best deed om me te verzetten, maar het Lukte niet. Ineens kwam Jesse tevoorschijn en duwde hij Jayden tegen Luke, waardoor ik ook op de grond viel naast hun. Ik kreunde pijnlijk en zag Jesse met Rachel weglopen. Ik was zo blij dat ze veilig was. Ik probeerde om op te staan, maar viel vervolgens weer op de grond omdat Jayden me duwde.

    Jayden Ian Archibald

    'Wie de fuck was dat?!' vroeg ik verontwaardigd waarna ik naar Luke keek, ik zag dat Kurt op probeerde te staan en duwde hem droogjes weer om. 'Niet zo snel.' mompelde ik. Wie weet kwam die onbekende jongen terug voor Kurt en konden we hem een lesje geven.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Luke
    Ik sla mijn hand even voor zijn mond. "ja je bent een meisje maar dat betekend niet dat je gaat gillen. "nu ga jij even piekfijn uitleggen wie dat meneertje" zeg ik en kijk hem dreigend aan.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt Hummel

    Luke sloeg zijn hand voor mijn mond, net toen ik wilde gaan gillen. Ik luisterde naar wat hij zei en hij haalde zijn hand weer weg. Ik mocht Jesse niet echt, maar om hem te verraden zou laag zijn al helemaal na wat hij net had gedaan. En daarbij mocht ik Jesse meer dan deze twee. 'Andrew Mccgrave.' verzon ik snel.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Luke
    "en wat heeft hij met slet te maken" sis ik naar hem.
    Ik pak stevig zijn armen vast.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    jesse st. james
    'ik haal hem' zeg ik
    ik duw rachel snel in een schoonmaak hok voor haar veiligheid en ren terug naar de kamer
    de jongen heeft kurt vast..
    'laat hem los' zucht ik..


    Music is my life

    Kurt Hummel

    'H-hij is haar ex.' stotterde ik, mijn armen deden pijn en ik werd nu echt bang. Ik probeerde me los te trekken uit zijn greep maar dat lukte niet. Ineens kwam Jesse binnen en keek ik hem aan. Oh god. 'Andrew, ga weg.' riep ik tegen hem, doelend op dat zijn naam Andrew was nu.

    Jayden Ian Archibald

    Ik zag ineens die jongen weer staan en stond grijnzend op. 'Oh, onze held is terug, Luke.' grijnsde ik en keek Andrew uitdagend aan. 'Dat je die slet van een Rachel nog wilt beschermen.' mompelde ik.

    [ bericht aangepast op 26 aug 2012 - 17:45 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik begon in paniek te raken. Met moeite kom ik een stukje overeind en ik zie war ik ben. Nog steeds happend naar adem loop ik het kleine katinetje in en loop met alle kracht die in me zit richting Mr. Shue.

    Luke
    Ik kijk Andrew aan "wel andrew waarom zou ik" ik grinnikte om Kurt.
    "zie je meisje, dit is nog los" Ik knijp zijn polsen dicht bij elkaar zodat er bijnan geen bloed door heen komt "dit is middelmatig"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan