• TOESTEMMING VAN YODA

    Topic nummer 2!



    Schrijfwedstrijd Chuggaa!
    - Er moeten vijftien mensen meedoen, opdracht komt pas wanneer er tien mensen zich hebben aangemeld,
    - Er zullen vier rondes plús een finale zijn,
    - Iedereen krijgt tien dagen de tijd om zijn/haar opdracht te maken, er kan om uitstel gevraagd worden. Uitstel maximaal één dag voor de inleverdatum aanvragen. (dit moet wel met een goede reden zijn),
    - Opdracht inleveren in dit topic.
    - Niet inleveren = uitgeschreven. Als de inleverdatum bijvoorbeeld 1 april is, en ik heb op 2 april nog niets, doe je niet meer mee.
    - De cijfers: Bij elke ronde krijg je een nieuw cijfer, er wordt niets bij elkaar opgeteld en zo, en pas bij de laatste ronde, de finale, wordt alles (ook het cijfer van de finaleopdracht) bij elkaar opgeteld.

    Waar mijn jurylid en ik op letten:
    - Originaliteit,
    - Creativiteit,
    - Fouten op gebied van formulering, grammatica, spelling.

    De story met de opdrachten

    Prijs; respect en een lange tijd op mijn profiel staan. Ik geef niet om credits.

    Opdracht 1
    Opdracht 2:
    Opdracht 3:
    Opdracht 4:
    Dit is de finale opdracht. Hierbij kiezen jullie een emotie en daarover moet je verhaal gaan. Hierbij valt niemand af. De cijfers van de voorgaande opdracht zullen bij dit cijfer opgeteld worden en het gemiddelde daarvan is het uiteindelijke cijfer. Degene met het hoogste cijfer dan, zal de winnaar zijn!
    Ruilen is niet mogelijk!
    Minimum aantal woorden: 1000
    Uiterste inleverdatum: 15 oktober 23.59 h
    Uitstel kan tot 19 oktober 23.59 h


    Jury Vol
    0. Chuggaa
    1. Scuttle

    Deelnemers Vol

    3. Latona TWEEDE PLAATS
    Opdracht 1 9.05
    Opdracht 2 9.05
    Opdracht 3 8.95
    Opdracht 4 9.68
    UITEINDELIJKE CIJFER: 9.18

    9. Roxas DERDE PLAATS
    Opdracht 1 9.70
    Opdracht 2 8.70
    Opdracht 3 9.15
    Opdracht 4 9.00
    UITEINDELIJKE CIJFER: 9.13

    11. Kreacher EERSTE PLAATS
    Opdracht 1 9.20
    Opdracht 2 9.05
    Opdracht 3 9.80
    Opdracht 4 9.40
    UITEINDELIJKE CIJFER: 9.36

    HAVE FUN! :3

    [ bericht aangepast op 26 okt 2012 - 21:02 ]


    Destroy what destroys you.

    Yoda schreef:
    Masker voor vermomming.

    De vorige was een verkeerde link >.> Go figure, zat al zo dicht op de deadline.


    Ik vind dat je nog op tijd was, je had hem net voor de deadline ingeleverd, het maakt mij niet uit dat het de verkeerde link was. (;


    Destroy what destroys you.

    Goed. Er blijven vijf mensen over. Er zouden bij deze opdracht 8 mensen over moeten blijven, bij de volgende opdracht 6. Ik skip nu de volgende opdracht en ga verder met opdracht 4. Ik moet even kiezen welke van de twee ik kies, maar ik denk dat ik juist de laatste opdracht skip, de finale opdracht, en dan in plaats van de finale opdracht de vierde opdracht doe.
    Ugh, onduidelijk.

    Er komt één ronde minder, dus er komt nu nog één ronde en de finale. Ik zal de opdracht zo snel mogelijk online zetten.


    Destroy what destroys you.

    Chuggaa schreef:
    Goed. Er blijven vijf mensen over. Er zouden bij deze opdracht 8 mensen over moeten blijven, bij de volgende opdracht 6. Ik skip nu de volgende opdracht en ga verder met opdracht 4. Ik moet even kiezen welke van de twee ik kies, maar ik denk dat ik juist de laatste opdracht skip, de finale opdracht, en dan in plaats van de finale opdracht de vierde opdracht doe.
    Ugh, onduidelijk.

    Er komt één ronde minder, dus er komt nu nog één ronde en de finale. Ik zal de opdracht zo snel mogelijk online zetten.

    Okay =)
    Ben benieuwd naar de opdracht =)


    Don't make people into heroes, John. Heroes don't exist, and if they did, I wouldn't be one of them.

    Chuggaa schreef:
    (...)

    Aragog en Pyromancer hebben zich uitgeschreven en van die vijf heb ik de opdracht gekregen, ja (:
    Alleen van Invaesion heb ik niets gehoord. Dat waren de acht...
    Echt jammer dat er zo weinig overblijven :c


    Ja, echt heel jammer!


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Chuggaa schreef:
    (...)

    Aragog en Pyromancer hebben zich uitgeschreven en van die vijf heb ik de opdracht gekregen, ja (:
    Alleen van Invaesion heb ik niets gehoord. Dat waren de acht...
    Echt jammer dat er zo weinig overblijven :c


    Wij zijn volhouders :3
    ik weiger mij altijd uit te schrijven (cat) alleen als het ECHT niet anders kan...maar dan moet er echt iets aan de hand zijn...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Timcanpy schreef:
    (...)

    Wij zijn volhouders :3
    ik weiger mij altijd uit te schrijven (cat) alleen als het ECHT niet anders kan...maar dan moet er echt iets aan de hand zijn...


    Dat had ik ook een keer inderdaad. Ik ging twee weken op vakantie en ze zouden de uitslag een paar dagen voor mijn vakantie klaar hebben. De dag dat ik wegging hadden ze die nog niet, dus ik moest me wel uitschrijven, anders zou ik sowieso afvallen :/
    Ik ga zo de volgende opdracht online zetten en verder nakijken! :3


    Destroy what destroys you.

    Sorry, ik had er echt geen fut/idee voor. :c

    Invaesion schreef:
    Sorry, ik had er echt geen fut/idee voor. :c


    Ik vind het jammer, maar ik begrijp hoe dat voelt (:
    Het maakt niet uit. :3


    Destroy what destroys you.

    Opdracht 3 staat online! :3
    Ik weet dat er maar vijf mensen zijn, maar hé, meer keuze!


    Destroy what destroys you.

    Ik twijfel heel erg tussen 2 letters..


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Even een vraagje: Moet je nou een letter kiezen en dan krijg je een woord, of is de letter het woord? =P


    Don't make people into heroes, John. Heroes don't exist, and if they did, I wouldn't be one of them.

    Kreacher schreef:
    Even een vraagje: Moet je nou een letter kiezen en dan krijg je een woord, of is de letter het woord? =P


    Nee, je kiest in de story een letter en dan krijg je van mij via een pb het woord opgestuurd (:


    Destroy what destroys you.

    Chuggaa schreef:
    (...)

    Nee, je kiest in de story een letter en dan krijg je van mij via een pb het woord opgestuurd (:

    Okay =)
    Is er ook nog een limiet aan het aantal woorden, of is dat vrij, bij deze opdracht?


    Don't make people into heroes, John. Heroes don't exist, and if they did, I wouldn't be one of them.

    Kreacher schreef:
    (...)
    Okay =)
    Is er ook nog een limiet aan het aantal woorden, of is dat vrij, bij deze opdracht?


    Dat wilde ik net in de beginpost zetten :Y)
    Was ik stiekem vergeten namelijk.
    Minimum is 800, maximum is 2500. (;


    Destroy what destroys you.

    Chuggaa schreef:
    (...)

    Dat wilde ik net in de beginpost zetten :Y)
    Was ik stiekem vergeten namelijk.
    Minimum is 800, maximum is 2500. (;

    ^^
    Ik kan niet kiezen... waarom zijn er zoveel letters?
    Okee, ik ga prikken xD


    Don't make people into heroes, John. Heroes don't exist, and if they did, I wouldn't be one of them.