• TOESTEMMING VAN YODA

    Topic nummer 2!



    Schrijfwedstrijd Chuggaa!
    - Er moeten vijftien mensen meedoen, opdracht komt pas wanneer er tien mensen zich hebben aangemeld,
    - Er zullen vier rondes plús een finale zijn,
    - Iedereen krijgt tien dagen de tijd om zijn/haar opdracht te maken, er kan om uitstel gevraagd worden. Uitstel maximaal één dag voor de inleverdatum aanvragen. (dit moet wel met een goede reden zijn),
    - Opdracht inleveren in dit topic.
    - Niet inleveren = uitgeschreven. Als de inleverdatum bijvoorbeeld 1 april is, en ik heb op 2 april nog niets, doe je niet meer mee.
    - De cijfers: Bij elke ronde krijg je een nieuw cijfer, er wordt niets bij elkaar opgeteld en zo, en pas bij de laatste ronde, de finale, wordt alles (ook het cijfer van de finaleopdracht) bij elkaar opgeteld.

    Waar mijn jurylid en ik op letten:
    - Originaliteit,
    - Creativiteit,
    - Fouten op gebied van formulering, grammatica, spelling.

    De story met de opdrachten

    Prijs; respect en een lange tijd op mijn profiel staan. Ik geef niet om credits.

    Opdracht 1
    Opdracht 2:
    Opdracht 3:
    Opdracht 4:
    Dit is de finale opdracht. Hierbij kiezen jullie een emotie en daarover moet je verhaal gaan. Hierbij valt niemand af. De cijfers van de voorgaande opdracht zullen bij dit cijfer opgeteld worden en het gemiddelde daarvan is het uiteindelijke cijfer. Degene met het hoogste cijfer dan, zal de winnaar zijn!
    Ruilen is niet mogelijk!
    Minimum aantal woorden: 1000
    Uiterste inleverdatum: 15 oktober 23.59 h
    Uitstel kan tot 19 oktober 23.59 h


    Jury Vol
    0. Chuggaa
    1. Scuttle

    Deelnemers Vol

    3. Latona TWEEDE PLAATS
    Opdracht 1 9.05
    Opdracht 2 9.05
    Opdracht 3 8.95
    Opdracht 4 9.68
    UITEINDELIJKE CIJFER: 9.18

    9. Roxas DERDE PLAATS
    Opdracht 1 9.70
    Opdracht 2 8.70
    Opdracht 3 9.15
    Opdracht 4 9.00
    UITEINDELIJKE CIJFER: 9.13

    11. Kreacher EERSTE PLAATS
    Opdracht 1 9.20
    Opdracht 2 9.05
    Opdracht 3 9.80
    Opdracht 4 9.40
    UITEINDELIJKE CIJFER: 9.36

    HAVE FUN! :3

    [ bericht aangepast op 26 okt 2012 - 21:02 ]


    Destroy what destroys you.

    Timcanpy --> AutumnElf


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    AutumnElf schreef:
    Timcanpy --> AutumnElf


    Changed!

    -

    NOG VIER DAGEN!
    Drie dagen om uitstel te vragen!


    Destroy what destroys you.

    Zou ik misschien uitstel mogen? Ik heb het deze week echt niet normaal druk met school en kan m'n opdracht echt niet voor woensdagavond afkrijgen... =S
    Alvast bedankt =)


    Don't make people into heroes, John. Heroes don't exist, and if they did, I wouldn't be one of them.

    Kreacher schreef:
    Zou ik misschien uitstel mogen? Ik heb het deze week echt niet normaal druk met school en kan m'n opdracht echt niet voor woensdagavond afkrijgen... =S
    Alvast bedankt =)


    Ja hoor, tot hoe lang wil je?


    Destroy what destroys you.

    Chuggaa schreef:
    (...)

    Ja hoor, tot hoe lang wil je?

    Het liefst het maximale =)


    Don't make people into heroes, John. Heroes don't exist, and if they did, I wouldn't be one of them.

    Kreacher schreef:
    (...)
    Het liefst het maximale =)


    Ik zal het erbij zetten! :3


    Destroy what destroys you.

    Chuggaa schreef:
    (...)

    Ik zal het erbij zetten! :3

    Dank je! <3


    Don't make people into heroes, John. Heroes don't exist, and if they did, I wouldn't be one of them.

    Yoda, Yuffie, AutumnElf en Alcyone moeten de opdracht MORGENAVOND 23.59 inleveren!
    Je kunt nog uitstel vragen tot vanavond 23.59!


    Destroy what destroys you.

    Mag ik alsjeblieft uitstel? Ik ben druk bezig met school, werk, duikles, nakijken van mijn eigen wedstrijd en voor morgen een andere wedstrijdinzending, dat ik er nog niet aan toe gekomen ben en morgen er ook niet echt aan toe kom. Zou ik uitstel mogen tot vrijdag?


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    AutumnElf schreef:
    Mag ik alsjeblieft uitstel? Ik ben druk bezig met school, werk, duikles, nakijken van mijn eigen wedstrijd en voor morgen een andere wedstrijdinzending, dat ik er nog niet aan toe gekomen ben en morgen er ook niet echt aan toe kom. Zou ik uitstel mogen tot vrijdag?


    Ik zal het erbij zetten! (:


    Destroy what destroys you.

    ik dacht dat ik laat was, maar ik ben de eerste :O

    Hier is Opdracht 3


    It's never gonna happen, Guys.

    Zover ik zie heeft Alcyone niet om uitstel gevraagd en ook niet de opdracht ingeleverd, dat betekend dus dat zij sowieso afvalt! Correct me if I'm wrong.


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Scuttle schreef:
    Zover ik zie heeft Alcyone niet om uitstel gevraagd en ook niet de opdracht ingeleverd, dat betekend dus dat zij sowieso afvalt! Correct me if I'm wrong.


    You're right. Als ze vanavond niet inlevert valt ze sowieso af. Misschien kunnen we nog iets van aftrek regelen als ze vandaag als nog inlevert.


    Destroy what destroys you.

    Chuggaa schreef:
    (...)

    You're right. Als ze vanavond niet inlevert valt ze sowieso af. Misschien kunnen we nog iets van aftrek regelen als ze vandaag als nog inlevert.


    Ja, misschien ^^


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Chuggaa schreef:
    (...)

    You're right. Als ze vanavond niet inlevert valt ze sowieso af. Misschien kunnen we nog iets van aftrek regelen als ze vandaag als nog inlevert.


    Don't think she'll send something in...ze is al sinds 15 september niet online geweest...dat is al bijna twee weken...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.