• TOESTEMMING VAN YODA

    Topic nummer 2!



    Schrijfwedstrijd Chuggaa!
    - Er moeten vijftien mensen meedoen, opdracht komt pas wanneer er tien mensen zich hebben aangemeld,
    - Er zullen vier rondes plús een finale zijn,
    - Iedereen krijgt tien dagen de tijd om zijn/haar opdracht te maken, er kan om uitstel gevraagd worden. Uitstel maximaal één dag voor de inleverdatum aanvragen. (dit moet wel met een goede reden zijn),
    - Opdracht inleveren in dit topic.
    - Niet inleveren = uitgeschreven. Als de inleverdatum bijvoorbeeld 1 april is, en ik heb op 2 april nog niets, doe je niet meer mee.
    - De cijfers: Bij elke ronde krijg je een nieuw cijfer, er wordt niets bij elkaar opgeteld en zo, en pas bij de laatste ronde, de finale, wordt alles (ook het cijfer van de finaleopdracht) bij elkaar opgeteld.

    Waar mijn jurylid en ik op letten:
    - Originaliteit,
    - Creativiteit,
    - Fouten op gebied van formulering, grammatica, spelling.

    De story met de opdrachten

    Prijs; respect en een lange tijd op mijn profiel staan. Ik geef niet om credits.

    Opdracht 1
    Opdracht 2:
    Opdracht 3:
    Opdracht 4:
    Dit is de finale opdracht. Hierbij kiezen jullie een emotie en daarover moet je verhaal gaan. Hierbij valt niemand af. De cijfers van de voorgaande opdracht zullen bij dit cijfer opgeteld worden en het gemiddelde daarvan is het uiteindelijke cijfer. Degene met het hoogste cijfer dan, zal de winnaar zijn!
    Ruilen is niet mogelijk!
    Minimum aantal woorden: 1000
    Uiterste inleverdatum: 15 oktober 23.59 h
    Uitstel kan tot 19 oktober 23.59 h


    Jury Vol
    0. Chuggaa
    1. Scuttle

    Deelnemers Vol

    3. Latona TWEEDE PLAATS
    Opdracht 1 9.05
    Opdracht 2 9.05
    Opdracht 3 8.95
    Opdracht 4 9.68
    UITEINDELIJKE CIJFER: 9.18

    9. Roxas DERDE PLAATS
    Opdracht 1 9.70
    Opdracht 2 8.70
    Opdracht 3 9.15
    Opdracht 4 9.00
    UITEINDELIJKE CIJFER: 9.13

    11. Kreacher EERSTE PLAATS
    Opdracht 1 9.20
    Opdracht 2 9.05
    Opdracht 3 9.80
    Opdracht 4 9.40
    UITEINDELIJKE CIJFER: 9.36

    HAVE FUN! :3

    [ bericht aangepast op 26 okt 2012 - 21:02 ]


    Destroy what destroys you.

    Two done, three to go. :3


    Destroy what destroys you.

    Chuggaa schreef:
    Two done, three to go. :3

    Ik ben echt ontzettend benieuwd naar m'n cijfer =)
    Hoe lang zal het ongeveer duren tot ze online komen, denken jullie?


    Don't make people into heroes, John. Heroes don't exist, and if they did, I wouldn't be one of them.

    Kreacher schreef:
    (...)
    Ik ben echt ontzettend benieuwd naar m'n cijfer =)
    Hoe lang zal het ongeveer duren tot ze online komen, denken jullie?


    Ik weet niet of ik het vanavond af krijg, ik denk van wel, maar we gaan barbecueën, en dat duurt altijd zo lekker lang, haha.
    Van Yancy weet ik het niet. Ze zei dat ze het heel druk had met school. :c


    Destroy what destroys you.

    Chuggaa schreef:
    (...)

    Ik weet niet of ik het vanavond af krijg, ik denk van wel, maar we gaan barbecueën, en dat duurt altijd zo lekker lang, haha.
    Van Yancy weet ik het niet. Ze zei dat ze het heel druk had met school. :c


    Oké ^^
    Ik ga gebraden kippenpootjes eten =) Helaas niet van de barbecue, maar alsnog lekker =)
    Alvast eet smakelijk, trouwens =P


    Don't make people into heroes, John. Heroes don't exist, and if they did, I wouldn't be one of them.

    Kreacher schreef:
    (...)

    Oké ^^
    Ik ga gebraden kippenpootjes eten =) Helaas niet van de barbecue, maar alsnog lekker =)
    Alvast eet smakelijk, trouwens =P


    Jij ook, haha. Yancy zal trouwens vandaag of morgen ook wel reageren (;


    Destroy what destroys you.

    Ugh. Buikpijn als een malle. Gisteren iets verkeerds gegeten waarschijnlijk, nu met eten weer verschrikkelijke buikpijn. Ik hoop dat ik nog verder kan nakijken :c


    Destroy what destroys you.

    Ik heb vandaag geen kans gehad tot nakijken, maar ik ga morgen mijn best doen :Y)
    Het zullen wel wat minder uitgebreide beoordelingen zijn. Wat meer straight to the point en minder uitleg. Sorry guys, maar anders duurt het nog véééél langer dan één à twee dagen. :3


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Het spijt me echt. D; Ik ga trouwens weer ervan door, scheikunde verslag maken..


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Yancy schreef:
    Ik heb vandaag geen kans gehad tot nakijken, maar ik ga morgen mijn best doen :Y)
    Het zullen wel wat minder uitgebreide beoordelingen zijn. Wat meer straight to the point en minder uitleg. Sorry guys, maar anders duurt het nog véééél langer dan één à twee dagen. :3


    Het maakt echt niet uit, hoor. School gaat voor!
    Ik ben inmiddels bijna klaar, haha. Ik zet hem wel eerst online, en dan jij wanneer je klaar bent (;


    Destroy what destroys you.

    Chuggaa schreef:
    (...)

    Het maakt echt niet uit, hoor. School gaat voor!
    Ik ben inmiddels bijna klaar, haha. Ik zet hem wel eerst online, en dan jij wanneer je klaar bent (;


    Is goed. ^^ Ik ga mijn best doen!


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    I'm sorry peeps, uitslag komt morgen. Ik moet naar bedje toe :c
    strenge ouders


    Destroy what destroys you.

    Chuggaa schreef:
    I'm sorry peeps, uitslag komt morgen. Ik moet naar bedje toe :c
    strenge ouders

    Welterusten ^^
    En ben benieuwd naar de beoordeling =)


    Don't make people into heroes, John. Heroes don't exist, and if they did, I wouldn't be one of them.

    Mijn beoordelingen staan online!
    Beoordelingen Chugaa


    Destroy what destroys you.

    Ik heb er nu drie gedaan, ik ga Latijn leren en daarna probeer ik de andere twee te doen. (;


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Yancy schreef:
    Ik heb er nu drie gedaan, ik ga Latijn leren en daarna probeer ik de andere twee te doen. (;


    Oké :3
    Ik zie wel wanneer ze komen.


    Destroy what destroys you.