• TOESTEMMING VAN YODA

    Topic nummer 2!



    Schrijfwedstrijd Chuggaa!
    - Er moeten vijftien mensen meedoen, opdracht komt pas wanneer er tien mensen zich hebben aangemeld,
    - Er zullen vier rondes plús een finale zijn,
    - Iedereen krijgt tien dagen de tijd om zijn/haar opdracht te maken, er kan om uitstel gevraagd worden. Uitstel maximaal één dag voor de inleverdatum aanvragen. (dit moet wel met een goede reden zijn),
    - Opdracht inleveren in dit topic.
    - Niet inleveren = uitgeschreven. Als de inleverdatum bijvoorbeeld 1 april is, en ik heb op 2 april nog niets, doe je niet meer mee.
    - De cijfers: Bij elke ronde krijg je een nieuw cijfer, er wordt niets bij elkaar opgeteld en zo, en pas bij de laatste ronde, de finale, wordt alles (ook het cijfer van de finaleopdracht) bij elkaar opgeteld.

    Waar mijn jurylid en ik op letten:
    - Originaliteit,
    - Creativiteit,
    - Fouten op gebied van formulering, grammatica, spelling.

    De story met de opdrachten

    Prijs; respect en een lange tijd op mijn profiel staan. Ik geef niet om credits.

    Opdracht 1
    Opdracht 2:
    Opdracht 3:
    Opdracht 4:
    Dit is de finale opdracht. Hierbij kiezen jullie een emotie en daarover moet je verhaal gaan. Hierbij valt niemand af. De cijfers van de voorgaande opdracht zullen bij dit cijfer opgeteld worden en het gemiddelde daarvan is het uiteindelijke cijfer. Degene met het hoogste cijfer dan, zal de winnaar zijn!
    Ruilen is niet mogelijk!
    Minimum aantal woorden: 1000
    Uiterste inleverdatum: 15 oktober 23.59 h
    Uitstel kan tot 19 oktober 23.59 h


    Jury Vol
    0. Chuggaa
    1. Scuttle

    Deelnemers Vol

    3. Latona TWEEDE PLAATS
    Opdracht 1 9.05
    Opdracht 2 9.05
    Opdracht 3 8.95
    Opdracht 4 9.68
    UITEINDELIJKE CIJFER: 9.18

    9. Roxas DERDE PLAATS
    Opdracht 1 9.70
    Opdracht 2 8.70
    Opdracht 3 9.15
    Opdracht 4 9.00
    UITEINDELIJKE CIJFER: 9.13

    11. Kreacher EERSTE PLAATS
    Opdracht 1 9.20
    Opdracht 2 9.05
    Opdracht 3 9.80
    Opdracht 4 9.40
    UITEINDELIJKE CIJFER: 9.36

    HAVE FUN! :3

    [ bericht aangepast op 26 okt 2012 - 21:02 ]


    Destroy what destroys you.

    AutumnElf schreef:
    (...)

    Don't think she'll send something in...ze is al sinds 15 september niet online geweest...dat is al bijna twee weken...


    True, ze heeft ook niks ingezonden dus ze valt af ^^


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Alcyone is uit de lijst verwijderd.
    Ik stuur haar nog even een bericht, misschien dat ze die nog leest.
    Er zal nu één iemand afvallen!


    Destroy what destroys you.

    Opdracht 3

    Ik ben er niet helemaal tevreden over, maar ik kon er niets beters van maken... =S
    Nu naar bed, morgen vroeg op, helaas... =(


    Don't make people into heroes, John. Heroes don't exist, and if they did, I wouldn't be one of them.

    Ik zal me uit moeten schrijven om prive redenen. Het laatste waar mijn hoofd nu naar staat is schrijven. Sorry.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Yoda schreef:
    Ik zal me uit moeten schrijven om prive redenen. Het laatste waar mijn hoofd nu naar staat is schrijven. Sorry.

    Jammer... =(
    Sterkte met wat er dan ook gebeurd is <3


    Don't make people into heroes, John. Heroes don't exist, and if they did, I wouldn't be one of them.

    Yoda schreef:
    Ik zal me uit moeten schrijven om prive redenen. Het laatste waar mijn hoofd nu naar staat is schrijven. Sorry.


    Ah, jammer. Sterkte!
    Bedankt voor het meedoen <3


    Destroy what destroys you.

    Wanneer zullen ongeveer de beoordelingen komen? Ik ben er namelijk van aankomende zaterdag (6 okt) tot volgende week donderdag (11 okt) niet... (dan zit ik met school op Sicilië ^^) Ik hoop dat dat niet erg is...


    Don't make people into heroes, John. Heroes don't exist, and if they did, I wouldn't be one of them.

    Kreacher schreef:
    Wanneer zullen ongeveer de beoordelingen komen? Ik ben er namelijk van aankomende zaterdag (6 okt) tot volgende week donderdag (11 okt) niet... (dan zit ik met school op Sicilië ^^) Ik hoop dat dat niet erg is...


    Ik ga donderdag de laatste opdracht nakijken, de rest heb ik al, dus ligt het verder bij Chuggaa :3


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Kreacher schreef:
    Wanneer zullen ongeveer de beoordelingen komen? Ik ben er namelijk van aankomende zaterdag (6 okt) tot volgende week donderdag (11 okt) niet... (dan zit ik met school op Sicilië ^^) Ik hoop dat dat niet erg is...


    Nou, me ish jarig vandaag, en ik had tot half vijf school, dus ik kon niet nakijken vandaag. Ik ga proberen morgen en woensdag na te kijken!
    Wat betreft Sicilië, ik zal het in de beginpost zetten! :3 dan houd ik daar rekening mee.


    Destroy what destroys you.

    Chuggaa schreef:
    (...)

    Nou, me ish jarig vandaag, en ik had tot half vijf school, dus ik kon niet nakijken vandaag. Ik ga proberen morgen en woensdag na te kijken!
    Wat betreft Sicilië, ik zal het in de beginpost zetten! :3 dan houd ik daar rekening mee.


    GEFELICITEERD :D


    It's never gonna happen, Guys.

    Chuggaa schreef:
    (...)

    Nou, me ish jarig vandaag, en ik had tot half vijf school, dus ik kon niet nakijken vandaag. Ik ga proberen morgen en woensdag na te kijken!
    Wat betreft Sicilië, ik zal het in de beginpost zetten! :3 dan houd ik daar rekening mee.


    Gefeliciteerd :'D


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Chuggaa schreef:
    (...)

    Nou, me ish jarig vandaag, en ik had tot half vijf school, dus ik kon niet nakijken vandaag. Ik ga proberen morgen en woensdag na te kijken!
    Wat betreft Sicilië, ik zal het in de beginpost zetten! :3 dan houd ik daar rekening mee.

    Gefeliciteerd! =3
    En dank je dat je daar dan rekening mee houdt =D


    Don't make people into heroes, John. Heroes don't exist, and if they did, I wouldn't be one of them.

    Thanks all of you! :3
    Ik zal zo snel mogelijk na gaan kijken.

    Er zal niemand afvallen, trouwens.


    Destroy what destroys you.

    Yuffie -> Roxas


    It's never gonna happen, Guys.

    Het spijt me dat het zo ontzettend lang duurt.

    Ik zal er niet omheen draaien: nakijken is een rotklusje en ik heb er weinig zin in. Ik ben als ik uit school kom doodmoe en heb dan weinig zin om iets te lezen of na te kijken. Ik heb nu echter veel energie en zal alle opdrachten nakijken. Ik zal bij Yancy/Scuttle even informeren hoe het met haar zit.

    Thanks for all the birthdaymessages, by the way! <3


    Destroy what destroys you.