• TOESTEMMING VAN YODA

    Topic nummer 2!



    Schrijfwedstrijd Chuggaa!
    - Er moeten vijftien mensen meedoen, opdracht komt pas wanneer er tien mensen zich hebben aangemeld,
    - Er zullen vier rondes plús een finale zijn,
    - Iedereen krijgt tien dagen de tijd om zijn/haar opdracht te maken, er kan om uitstel gevraagd worden. Uitstel maximaal één dag voor de inleverdatum aanvragen. (dit moet wel met een goede reden zijn),
    - Opdracht inleveren in dit topic.
    - Niet inleveren = uitgeschreven. Als de inleverdatum bijvoorbeeld 1 april is, en ik heb op 2 april nog niets, doe je niet meer mee.
    - De cijfers: Bij elke ronde krijg je een nieuw cijfer, er wordt niets bij elkaar opgeteld en zo, en pas bij de laatste ronde, de finale, wordt alles (ook het cijfer van de finaleopdracht) bij elkaar opgeteld.

    Waar mijn jurylid en ik op letten:
    - Originaliteit,
    - Creativiteit,
    - Fouten op gebied van formulering, grammatica, spelling.

    De story met de opdrachten

    Prijs; respect en een lange tijd op mijn profiel staan. Ik geef niet om credits.

    Opdracht 1
    Opdracht 2:
    Opdracht 3:
    Opdracht 4:
    Dit is de finale opdracht. Hierbij kiezen jullie een emotie en daarover moet je verhaal gaan. Hierbij valt niemand af. De cijfers van de voorgaande opdracht zullen bij dit cijfer opgeteld worden en het gemiddelde daarvan is het uiteindelijke cijfer. Degene met het hoogste cijfer dan, zal de winnaar zijn!
    Ruilen is niet mogelijk!
    Minimum aantal woorden: 1000
    Uiterste inleverdatum: 15 oktober 23.59 h
    Uitstel kan tot 19 oktober 23.59 h


    Jury Vol
    0. Chuggaa
    1. Scuttle

    Deelnemers Vol

    3. Latona TWEEDE PLAATS
    Opdracht 1 9.05
    Opdracht 2 9.05
    Opdracht 3 8.95
    Opdracht 4 9.68
    UITEINDELIJKE CIJFER: 9.18

    9. Roxas DERDE PLAATS
    Opdracht 1 9.70
    Opdracht 2 8.70
    Opdracht 3 9.15
    Opdracht 4 9.00
    UITEINDELIJKE CIJFER: 9.13

    11. Kreacher EERSTE PLAATS
    Opdracht 1 9.20
    Opdracht 2 9.05
    Opdracht 3 9.80
    Opdracht 4 9.40
    UITEINDELIJKE CIJFER: 9.36

    HAVE FUN! :3

    [ bericht aangepast op 26 okt 2012 - 21:02 ]


    Destroy what destroys you.

    NOG DRIE DAGEN!

    en ik heb die naam even veranderd


    Destroy what destroys you.

    Hooi, zou ik misschien uitstel kunnen krijgen? Morgen ben ik de hele dag weg en vanavond gaat het ook niet meer lukken... =S Graag zou ik dan het maximale willen krijgen =)
    Alvast bedankt! <3


    Don't make people into heroes, John. Heroes don't exist, and if they did, I wouldn't be one of them.

    Oh ik ben zo blij dat ik nog even keek^^
    Ik dacht dat ik hem op Quizlet al had gezet, maar blijkbaar nog niet..
    Sorry hij is ietsje verlaat, ik dacht dat ik hem al had ingeleverd, maar blijkbaar niet..

    Opdracht 4


    It's never gonna happen, Guys.

    Oeps...ik had hem via pb ingeleverd...nou ja, hier is ie dan in het topic...

    Opdracht 4


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Ik reken het voor allebei goed, die van Nemensea heb ik nog op tijd gehad, die van Roxas is net iets te laat.


    Destroy what destroys you.

    Sorry dat ik een lange tijd niet zo veel van me heb laten horen. Vakantie nu, maar ik ben ontzettend druk geweest, oa met school. Ik hoop dat ik de drie inzendingen zo snel mogelijk kan nakijken.


    Destroy what destroys you.

    Ik ga ook in de vakantie nakijken ^^


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Kben bijna klaar, nog een laatste check op foutjes en dan kan ik inleveren =)


    Don't make people into heroes, John. Heroes don't exist, and if they did, I wouldn't be one of them.

    Klaar! =)
    Opdracht 4


    Don't make people into heroes, John. Heroes don't exist, and if they did, I wouldn't be one of them.

    Thank you!
    Ik zal alles zo snel mogelijk nakijken! (:


    Destroy what destroys you.

    I am so so so sorry. Ik heb volgende week toetsweek en ben daar constant voor aan het leren :c
    Ik zal morgen even wat tijd vrijmaken om na te kijken, ik ben toch vroeg vrij morgen.

    Sorry :c


    Destroy what destroys you.

    Chuggaa schreef:
    I am so so so sorry. Ik heb volgende week toetsweek en ben daar constant voor aan het leren :c
    Ik zal morgen even wat tijd vrijmaken om na te kijken, ik ben toch vroeg vrij morgen.

    Sorry :c


    Neem je tijd =)
    Liever een late maar goede beoordeling dan een afgeraffelde =)
    En ik dacht dat je deze week vakantie had?

    [ bericht aangepast op 25 okt 2012 - 18:05 ]


    Don't make people into heroes, John. Heroes don't exist, and if they did, I wouldn't be one of them.

    Kreacher schreef:
    (...)

    Neem je tijd =)
    Liever een late maar goede beoordeling dan een afgeraffelde =)
    En ik dacht dat je deze week vakantie had?


    Nee, vorige week (woon in Midden-Nederland).
    Maar toen heb ik ook geen tijd gehad :c


    Destroy what destroys you.

    @Chuggaa Mijn beoordelingen zijn af, ze staan klaar in de story (;.


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Scuttle schreef:
    @Chuggaa Mijn beoordelingen zijn af, ze staan klaar in de story (;.


    Oké! :3
    Ik hoop dat ik het zo snel mogelijk af krijg :c


    Destroy what destroys you.