• TOESTEMMING VAN YODA

    Topic nummer 2!



    Schrijfwedstrijd Chuggaa!
    - Er moeten vijftien mensen meedoen, opdracht komt pas wanneer er tien mensen zich hebben aangemeld,
    - Er zullen vier rondes plús een finale zijn,
    - Iedereen krijgt tien dagen de tijd om zijn/haar opdracht te maken, er kan om uitstel gevraagd worden. Uitstel maximaal één dag voor de inleverdatum aanvragen. (dit moet wel met een goede reden zijn),
    - Opdracht inleveren in dit topic.
    - Niet inleveren = uitgeschreven. Als de inleverdatum bijvoorbeeld 1 april is, en ik heb op 2 april nog niets, doe je niet meer mee.
    - De cijfers: Bij elke ronde krijg je een nieuw cijfer, er wordt niets bij elkaar opgeteld en zo, en pas bij de laatste ronde, de finale, wordt alles (ook het cijfer van de finaleopdracht) bij elkaar opgeteld.

    Waar mijn jurylid en ik op letten:
    - Originaliteit,
    - Creativiteit,
    - Fouten op gebied van formulering, grammatica, spelling.

    De story met de opdrachten

    Prijs; respect en een lange tijd op mijn profiel staan. Ik geef niet om credits.

    Opdracht 1
    Opdracht 2:
    Opdracht 3:
    Opdracht 4:
    Dit is de finale opdracht. Hierbij kiezen jullie een emotie en daarover moet je verhaal gaan. Hierbij valt niemand af. De cijfers van de voorgaande opdracht zullen bij dit cijfer opgeteld worden en het gemiddelde daarvan is het uiteindelijke cijfer. Degene met het hoogste cijfer dan, zal de winnaar zijn!
    Ruilen is niet mogelijk!
    Minimum aantal woorden: 1000
    Uiterste inleverdatum: 15 oktober 23.59 h
    Uitstel kan tot 19 oktober 23.59 h


    Jury Vol
    0. Chuggaa
    1. Scuttle

    Deelnemers Vol

    3. Latona TWEEDE PLAATS
    Opdracht 1 9.05
    Opdracht 2 9.05
    Opdracht 3 8.95
    Opdracht 4 9.68
    UITEINDELIJKE CIJFER: 9.18

    9. Roxas DERDE PLAATS
    Opdracht 1 9.70
    Opdracht 2 8.70
    Opdracht 3 9.15
    Opdracht 4 9.00
    UITEINDELIJKE CIJFER: 9.13

    11. Kreacher EERSTE PLAATS
    Opdracht 1 9.20
    Opdracht 2 9.05
    Opdracht 3 9.80
    Opdracht 4 9.40
    UITEINDELIJKE CIJFER: 9.36

    HAVE FUN! :3

    [ bericht aangepast op 26 okt 2012 - 21:02 ]


    Destroy what destroys you.

    Chuggaa schreef:
    Het spijt me dat het zo ontzettend lang duurt.

    Ik zal er niet omheen draaien: nakijken is een rotklusje en ik heb er weinig zin in. Ik ben als ik uit school kom doodmoe en heb dan weinig zin om iets te lezen of na te kijken. Ik heb nu echter veel energie en zal alle opdrachten nakijken. Ik zal bij Yancy/Scuttle even informeren hoe het met haar zit.

    Thanks for all the birthdaymessages, by the way! <3

    Maakt niet uit hoor =)
    En graag gedaan =P


    Don't make people into heroes, John. Heroes don't exist, and if they did, I wouldn't be one of them.

    Kreacher schreef:
    (...)
    Maakt niet uit hoor =)
    En graag gedaan =P


    Ik las net dat ik jullie al bedankt had, haha. Nou ja :3
    Ik heb er al één klaar!


    Destroy what destroys you.

    Mijn beoordelingen!
    Here ya go!


    Destroy what destroys you.

    Tralalala :9~


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Ik zal opdracht vier even klaar maken en online zetten! :3


    Destroy what destroys you.

    Éééén opdracht vier! :3
    Opdracht 4!

    [ bericht aangepast op 4 okt 2012 - 20:57 ]


    Destroy what destroys you.

    Als je gekozen hebt, mag je dan nog wisselen, mocht je er een willen die nog open is?


    Don't make people into heroes, John. Heroes don't exist, and if they did, I wouldn't be one of them.

    Kreacher schreef:
    Als je gekozen hebt, mag je dan nog wisselen, mocht je er een willen die nog open is?


    Nee, deze keer niet.


    Destroy what destroys you.

    Chuggaa schreef:
    (...)

    Nee, deze keer niet.

    Okay...


    Don't make people into heroes, John. Heroes don't exist, and if they did, I wouldn't be one of them.

    Kreacher schreef:
    (...)
    Okay...


    Het is de laatste opdracht, dus ik maak het zo moeilijk mogelijk voor jullie :Y)

    Jullie hebben wel één dag extra gekregen, omdat het al half 10 's avonds is, nu.


    Destroy what destroys you.

    Chuggaa schreef:
    (...)

    Het is de laatste opdracht, dus ik maak het zo moeilijk mogelijk voor jullie :Y)

    Jullie hebben wel één dag extra gekregen, omdat het al half 10 's avonds is, nu.

    Haha, okay =P Maar het is best wel moeilijk om nu te kiezen wat de juiste is... =P Maar toch wil ik nu kiezen xD Wat maak ik het mezelf toch weer moeilijk =P


    Don't make people into heroes, John. Heroes don't exist, and if they did, I wouldn't be one of them.

    Kreacher schreef:
    (...)
    Haha, okay =P Maar het is best wel moeilijk om nu te kiezen wat de juiste is... =P Maar toch wil ik nu kiezen xD Wat maak ik het mezelf toch weer moeilijk =P


    Je moet kiezen wat voor jou het beste werkt, wat voor jou het makkelijkste schrijft. Ik wilde net trouwens niet gemeen doen, hoor, met die reactie die zo kortaf was. Dat was niet de bedoeling. Maar je begrijpt het in ieder geval (;


    Destroy what destroys you.

    Chuggaa schreef:
    (...)

    Je moet kiezen wat voor jou het beste werkt, wat voor jou het makkelijkste schrijft. Ik wilde net trouwens niet gemeen doen, hoor, met die reactie die zo kortaf was. Dat was niet de bedoeling. Maar je begrijpt het in ieder geval (;

    I know, maar momenteel werkt niets echt... Ben redelijk moe namelijk... Ik kies morgen wel =)


    Don't make people into heroes, John. Heroes don't exist, and if they did, I wouldn't be one of them.

    Kreacher schreef:
    (...)
    I know, maar momenteel werkt niets echt... Ben redelijk moe namelijk... Ik kies morgen wel =)


    Is goed, joh :3
    Ik ga ook zo naar bed, kapot moe.
    Welterusten in ieder geval!


    Destroy what destroys you.

    AutumnElf --> Nemesea


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.