• Half-september krijgt ons gezin een erfenis waarvan ik 300 euro krijg waarvan ik zelf mag kiezen wat ik doe.
    Ik was van plan om er een nieuwe mobiel mee te kopen maar deze middag realiseerde ik me dat ik binnen 2 weekjes al verjaar!
    Dus toen kwam ik op het idee om een iphone 3gs te kopen!
    (Dan moet ik nog 79 euro van mijn verjaardag voor elkaar zien te krijgen, maar dat lukt denk ik wel...)

    Dus, zijn jullie nu jaloers, of niet?! Xx.



    Edit: Blijkbaar vind iedereen onrespectol tregenover de overleden persoon, hierbij wil ik wel even zeggen dat het nooit de bedoeling was om haar te beledigen of onrespectloos te zijn, ik wil hier nu mijn excuses aanbieden tegenover iedereen van jullie en tegen over de overledenen, sorry! (Al heb ik wel geprobeert het zo subtiel mogelijk uit te leggen...)

    [ bericht aangepast op 25 aug 2012 - 17:12 ]

    Ik ben blij met wat ik heb


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Yoda schreef:
    .. Nee. Ik snap niet waarom je zo blij kunt zijn met een erfenis. People die and you think we'll be jealous because you're getting money?


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Okay, ik maak dus niemand jaloers...

    Voor mij mag hier een slotje op...

    "Geld maakt niet gelukkig" grappig.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    nerveus schreef:
    Ik niet :P

    Mij krijg je niet zo snel jaloers met geld en telefoons. Ik ben gelukkig met wat ik heb. ;)


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Broadfields schreef:
    Ik vind het ronduit belachelijk dat je zo over een erfenis praat. Of je diegene nu kent of niet, er is iemand gestorven en jij probeert ons jaloers te maken met het geld van een overledene. Volgens mij hoor je daar toch iets respectvoller mee om te gaan.
    Je maakt mij er niet jaloers mee, absoluut niet.

    niet echt, mijn samsung kan alles wat een iphone kan en hij kost maar de helft dus ...

    Trouwens, ik persoonlijk zou nooit zoveel geld verspelen aan een telefoon. Ik heb een samsung die hetzelfde kan voor een vierde van dat geld. Zonde van je centen gewoon.


    ars moriendi

    Uneventful schreef:
    Ik heb een iPhone 4s, dus nope.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Mag ik je grof vinden?
    Er is iemand dood, en jij doet van "jeej ik krijg geld"..
    Respect hebben vele toch niet meer..


    Stop wishing, Start doing..

    Ik heb een hele som geld gekregen van mijn oma, die nog wél leeft. En dat had ze me absoluut niet hoeven geven.


    You are beautiful, you are love.

    Ik heb 4000 euro gekregen toen mijn opa overleed. Op een spaarrekening gezet en ik doe er voorlopig niks mee. Ik had liever mijn opa gehad dan het geld.
    Dus nee, ik ben niet jaloers. Ik vind je alleen onrespectvol.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Mij alleszins niet. Ik heb geen zo'n ding nodig.
    Bovendien zou ik dat geld eerder sparen dan uitgeven. En het is inderdaad nogal respectloos om zo blij te zijn met geld dat je krijgt omdat iemand gestorven is. (cat)


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Nee. Ik moet geen iPhone.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Broadfields schreef:
    Ik vind het ronduit belachelijk dat je zo over een erfenis praat. Of je diegene nu kent of niet, er is iemand gestorven en jij probeert ons jaloers te maken met het geld van een overledene. Volgens mij hoor je daar toch iets respectvoller mee om te gaan.
    Je maakt mij er niet jaloers mee, absoluut niet.


    Cool, neat, swell -Cry