• TH kopieert?
    Was aan het rondkijken en ik zie een Anti TH site. Hier stond het filmpje op. Ik ging kijken.. en het klopt. Tis allemaal hetzelfde.
    http://www.youtube.com/watch?v=EzA5QUvuQac&feature=related
    Of is hier een logische verklaring voor? [Please, word niet boos xD]

    -Ik ben er geen fan van, maar ik heb niks tegen hun. (Iedereen andere smaak) En ja, er bestaan wel meer dezelfde liedjes. Maar TH heeft er wel meer dan 1 dezelfde, dat vind ik wel wat toevallig.


    I live for the applause, you will die for it.

    O___O Je meent het. Die dat .. uh .. ik ben even in de war.
    Wil je nou zeggen dat TH alles heeft gekopieert, al vind ik dit wel érg toevallig, want .. het klinkt bijna hetzelfde enzo. En de video's ook :Ó


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    (...)

    helemaal met je eens!!!
    {haast} iedere artiest doet dat wel hoor!!

    Tegenwoordig wel ja :')


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Omg...[/geshockeert]
    Fack, da's erg!
    'k wist dat niet alles echt perfect origineel was, maar fack, ik wist niet dat het zo erg was!
    Ik vind ze daarom niet slechter ofzo, maar het is wel zo, dat ze niet echt orignele nummers hebben hé dan?
    Nuja, de nieuwe cd komt er aan, nu maar te hopen dat het allemaal originele nummers zijn, want dit vind ik wel erg om eerlijk te zjn o.o


    Moof

    Ik heb het me vriendin laten zien, die is ook th fan.
    Ze vind het érg fout ^^
    Ik ben nogsteeds geshockeert...


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Dat van The Goo Goo Dolls met Iris dat had ik al langer door dat dat heel hard op Sping night lijkt maar alle jullie hebben allemaal gelijk; er bestaan ter wereld wel miljoenen liedjes dus er zullen wel duizend mensen iets hebben 'gejat' zoals ze het noemen

    Maar ik vindt het volkomen onnodig om hen van copycat te beschuldigen.

    AMEN


    everything you imagined, and more...

    (...)

    AMEN_O_



    Idd,
    AMEN _O_


    “There is no heaven, there is no hell, except here on Earth.” - Anton LaVey.

    Ik vind da ze niet kopiëren omdat het liedje een ander ritme krijgt,een andere tekst,de videoclips zelf zijn ook anders.Marja,wa heeft mijn mening tegewoordig nog te zegge Oo

    kan wel..

    Ja, echt vet veel van The Rasmus.


    Life is hard and then we die

    Ja het viel mij ook wel een beetje op, nouja schijt ook. x'D
    het word soms wel een beetje overdreven.
    door mensjes bedoel ik. x'D


    AAP

    er zijn zoveel mensen die dingen kopieeren!!!
    kijk naar nee liedje van vorig jaar (okeey het is egt een pokke nummer... maar goed) van jeroen van der boom ofzo.. (hoe hij dan ook mag heten) met jij bent zo... dat liedje had een iteliaan al een jaar eerder gemaakt maar dan op zijn iteliaans!! precies hetzelfde!!!

    veder geloof ik niet dat ze het gejat hebben hoor.. want als je kijkt hoeveel muziek er is!! dan kan je er gewoon niks aan doen dat je soms mensen kopieerd! en al zouden ze het wel bewust hebben gedaan...
    wat dan nog.. ik blijf het goede muziek vinden!!


    I'll never be good enough... You make me wanna die!

    Maar luister,
    Kid rock heeft precies het zelfde deuntje in all summer long en dat deuntje is van Lynyrd Skynyrd met Sweet Home Alabama en daar word niet over gezeurt. En misschien hebben ze daar wel iets van gepakt als inspiratie.

    @ darkangel14
    het was een spaans iemand van idols.

    maar weetje wat het verschil is?
    als je het ritme van iemand anders leent moet je daarvoor betalen.
    TH heeft het geleent maar er niet voor betaald.
    daarom is er zoveel ophef over.


    Life is hard and then we die

    dat van the rasmus klopt
    maar in een intervieuw hebben ze gezegt dat ze het niet zo erg vonden, en ze th best wel awesome vonden.
    Wel jammer.. maar ik snap het wel. op een moment kan je niks nieuws meer verzinnen


    The economy is suffering, let it DIE!

    die van greenday vind ik niet echt.
    ik bedoel. yah. ze zijn te grote fan om dat bewust te doen.
    die bij metallica vind ik te ver gezocht x'D
    OEH. die van the goo goo dolls komt wel erg dichtbij
    En de videoclips vind ik ook te ver gezocht.
    alleen die van the goo goo dolls. yeah. hadden ze op moeten letten x'D


    The economy is suffering, let it DIE!