• TH kopieert?
    Was aan het rondkijken en ik zie een Anti TH site. Hier stond het filmpje op. Ik ging kijken.. en het klopt. Tis allemaal hetzelfde.
    http://www.youtube.com/watch?v=EzA5QUvuQac&feature=related
    Of is hier een logische verklaring voor? [Please, word niet boos xD]

    -Ik ben er geen fan van, maar ik heb niks tegen hun. (Iedereen andere smaak) En ja, er bestaan wel meer dezelfde liedjes. Maar TH heeft er wel meer dan 1 dezelfde, dat vind ik wel wat toevallig.


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik vind dat ze/hij/het/persoon van filmpje gelijk heeft.
    Al vind ik dat van Linkin Park weer een beetje ver gezocht, dat zie je wel vaker in clips.
    Maar ik denk wel dat ze sommige dingen [misschien gewoon onbewust] kopiëren. Ik had toen ik nog TH draaide ook steeds dat mijn ouders zeiden van 'ooh dat lijkt ergens op!'
    Maarja. Dunno x]
    Ja dat van LP is misschien heeel wat overdreven. Maar ik vind het toch toevallig dat wel een heel paar van hun liedjes op verschillende andere liedjes klinken.


    I live for the applause, you will die for it.

    (...) Ja dat van LP is misschien heeel wat overdreven. Maar ik vind het toch toevallig dat wel een heel paar van hun liedjes op verschillende andere liedjes klinken.

    Jah. =/ Vooooral Spring Nicht. Ik bedoel .. Gewoon óverduidelijk.


    Mew <3

    Kijk. Geen een artiest kan iets helemaal anders hebben dan de ander. Er komen heel veel dezelfde zinnen in verschillende liedjes voor. En dat liedje van Lady Gaga, dat deuntje of wathever dat is toch ook zowat hetzelfde als wir schliessen uns ein?


    bla bla bla

    Kijk. Geen een artiest kan iets helemaal anders hebben dan de ander. Er komen heel veel dezelfde zinnen in verschillende liedjes voor. En dat liedje van Lady Gaga, dat deuntje of wathever dat is toch ook zowat hetzelfde als wir schliessen uns ein?


    omg ja! O_o


    don't Worry...Be gay.

    Ik heb een reactie op die video geplaatst. Ik vind het echt belachelijk wat zij zegt in de video.
    Kijk, het is heus niet zo dat ik geen overeenkomsten hoor tussen die liedje enzo. Maar er zijn zoveel artiesten die jatten en daar hoor je niemand over. Maar als TH iets jat, dan staat gelijk de heele wereld op zijn kop.

    dat vind ik egt ook
    like; Avril kopieert ook dingen en die zijn zelf veel duidelijker maar daar klaagt niemand over

    Dit kanje niet menen!
    Weetje hoeveel liedjes er zijn terwereld?Het is onmogelijk dat er geen liedjes op elkaar lijken.Dus wat doe je nu moeilijk?En als het zou zijn gestolen(wat niet zo is!) is dat toch geen ramp er zijn al zoveel liedjes gecoverd!+ToHo speelt dat liedje al van hun 14 ofzo, ik denk niet dat zij er toen al aan dachten om een liedje te stelen.


    The soul needs autumn.

    Ik kan geen youtube bekijken maar ik geloof jullie graag! Er zijn al zo veeeeeeel liedjes, zoek dan nog maar iets orgineels ='D
    Owjha en er is nóóóit officeel een video van 'Der Letzte Tag' opgenomen. Het was toen een mini concert! [a]


    Tears are crashing out of my eyes

    DAt kan mij NIETS schelen, zolang de muziek maar goe is!


    You'll never dream alone. <3

    oké ik wil niet stom zyn tegen de andere(:
    maar, ik wist al ,dat ze aan het kopieren waren van green day. dat wist ik al lang, maar dit is echt erg,als ze zo 'hun' inspiratie gebruiken, zyn ze best wel nep opzich mogen die artiesten nu th aanklagen. alleen hebben ze dat nog niet gedaan, wacht maar af in de toekomst;)


    ja helemaal gelijk;)


    <3

    In ieder liedje kan je overeenkomsten zien bij anderen niet alleen bij th maar bij zoveel andere artiesten ook, dat is gewoon zo,

    Dat gebeurd wel vaker. Mensen laten het alleen bij TH zien, aangezien die band zo'n grote groep haters heeft.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    het is th niet die kopiert maar het zijn de mensen die achter hen staan! :crew,managment,....


    I need you like a heart needs a beat

    sorry hoor maar dit vind ik echt dom -_-'
    die clips worden verzonnen door anderen niet door TH en die liedjes.. ach what ever miss zijn hun liedjes gekopieerd en anders boeie anderen doen het ook! en die leidjes van TH vind ik wel mooier dan die andere liedjes


    Love is the world. And that's make my smile.

    ze heeft opzicht best wel gelijk met dat. Dat van De Goo Goog Dolls met Iris wist ik al omdat mijn ouders in hun eetcafe altijd zo een muziek draaien en toen hoorde ik dat opeens en ik d8 Gekopieerd:P. Ik heb absoluut niets tegen Th maar ze heeft met dat filmpje wel gelijk.

    Ik heb een reactie op die video geplaatst. Ik vind het echt belachelijk wat zij zegt in de video.
    Kijk, het is heus niet zo dat ik geen overeenkomsten hoor tussen die liedje enzo. Maar er zijn zoveel artiesten die jatten en daar hoor je niemand over. Maar als TH iets jat, dan staat gelijk de heele wereld op zijn kop.


    helemaal met je eens!!!
    {haast} iedere artiest doet dat wel hoor!!