• TH kopieert?
    Was aan het rondkijken en ik zie een Anti TH site. Hier stond het filmpje op. Ik ging kijken.. en het klopt. Tis allemaal hetzelfde.
    http://www.youtube.com/watch?v=EzA5QUvuQac&feature=related
    Of is hier een logische verklaring voor? [Please, word niet boos xD]

    -Ik ben er geen fan van, maar ik heb niks tegen hun. (Iedereen andere smaak) En ja, er bestaan wel meer dezelfde liedjes. Maar TH heeft er wel meer dan 1 dezelfde, dat vind ik wel wat toevallig.


    I live for the applause, you will die for it.

    'Iris' van The goo goo dolls heb ik al vele keren afgespeelt en het was mij nog nooit opgevallen dat 'Spring Nicht' er op lijkt terwijl het wel er duidelijk te horen is x']

    Je hebt gelijk!<3


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ochja, dat zal vast niet alleen bij TH zijn! :P
    En over de video's dat is wel vaker zo.
    Dan denk ik, ken ik die niet ergens van en een paar dagen later weet je waarvan je het kende... :)
    Maargoed, wat maakt het ook uit! (A)

    (K)


    Träume sind wirklich!!

    Die van spring nicht lijken wel op elkaar;Maar voor de rest.. Vind ik niet.

    Maar zo belangerijk is het toch niet?

    Ik ben fan van hun en ik ben echt geschrokken !!


    ...

    ik vind dit dom
    niet dat TH het kopieert ofso
    maar er zijn meerdere mensen die het doen
    dus eigenlijk maakt het niet uit
    dus ik snap niet waarom perse TH --"


    Maybe part of loving is learning to let go...

    Neej? Meen je dat nou? Dat wist ik nog niet hoor. Like; het is niet alleen TH die misschien kopieert maar ook nog tal andere mensen die bekend zijn hooaa. Djezus, als het hier om TH gaat dan zit alles in rep&roer maar om een ander geven ze hier niet --'

    En kijk die liedjes zijn al redelijk oud,dus niemand luistert er naar.Wat is dan het probleem? :Y)

    je ziet heel veel dat die zelfde taktiek word gebruik in een videoclip(ik kan er zo wel een paar opnoemen met animee er in) en dat de zelfde deuntjes woorden gebruikt. als je zoekt vind je het wel bij elke arties (bijvootbeeld hang up van madonna)
    maar omdat er veel aandacht aan th woord besteet(door haters) valt het op
    (doeg)


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;

    Ze hebben een héél klein beetje gelijk, maar het is alleen maar de melodie. De tekst is ontzettend anders en daar gaat het voor mij toch wel meer en deels om.


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    Th kopieért missgien wel,MAar dat mag niet zomaar,dus.Dat word echt allemaal wel overlegt hOor met de artiesten Waarvan de ECHTE zijn,!
    Maak je niet druk,En zo erg is dat tog niet,! Jeeh.TH is niet de enige hoor, Er zijn zoveel artiesten Die Muziek Stelen! -.- Wat je stelen noemt, Want het word meestal Overlegt;)

    dat van the rasmus klopt
    maar in een intervieuw hebben ze gezegt dat ze het niet zo erg vonden, en ze th best wel awesome vonden.
    Wel jammer.. maar ik snap het wel. op een moment kan je niks nieuws meer verzinnen
    idd.
    Wel 'sportief' van ze dat ze het niet zo erg vidnen. & cool dat ze TH best wel tof vinden^^


    Sweet dreams will come true.

    She's totaly rught... Sommige dingen wist ikal, maar dat van die clips niet...

    ik kan hier niet op youtube .__.


    I don't need words to feel those lips.

    Crap, ik vind het eigenlijk dom dat hier een topic over word gesart. Like we even care about it ^^ TH doet maar hea ;) Hun eigen probleem als ze kopieëren of zelf niets kunnen uitvinden ;)