• Heb je genoeg van de standaard Q-layout? Het is vanaf nu mogelijk om een nieuwe stijl voor Quizlet te krijgen.

    Hoe doe je dat?
    1. Je moet Google Chrome hebben.
    2. Download Stylish (Klik)
    3. Kies welke stijl je wilt en download deze.
    Tadaaa, je hebt je eigen stijl.

    Je kunt (op dit moment) kiezen uit de volgende stijlen:

    Je kunt alle stijl's in onze storie vinden.
    Ja we hebben JB en 1D, maar dat is niet het enige. We hebben rode kleuren, grijstint thema's, meisjesachtige thema's. Kijk er eens naar zou ik zeggen.


    Stijl Aanvragen:
    Wil je een eigen stijl, dat kan, maar dat kan erg lang duren. Er worden 3 mensen per keer geholpen en er bestaat GEEN wachtlijst. Dit omdat het er teveel worden en de mensen die het voor je doen gek worden.

    Hoe vraag je een stijl aan?
    Vertel ons wat je wilt, welke kleuren waar, wees zo gedetailleerd mogelijk. Hoe meer details je ons verteld, hoe beter en sneller we je kunnen helpen. Je kunt zelfs je eigen achtergrond uitkiezen.

    Mensen die stijl's maken
    - CyberLord
    - Austen
    - Endure, voor achtergronden tiles.
    Wil je ook helpen? Dat kan, stuur CyberLord dan een PB'tje.

    In behandeling
    -
    -
    -

    Eigen stijl maken
    Wil je je eigen stijl maken? Dat kan. Ik heb mijn eigen stijl met complete uitleg online gezet. Hiermee kun jij je eigen stijl maken. Klik daarvoor hier.

    - Download de stijl en ga terug naar Quizlet.
    - Druk dan op het Stylish icoontje.
    - Dan druk je onder Quizlet Base Style op edit.
    - Nu kom je op een pagina waar je hem kunt veranderen.
    - Nu heb je de style zonder uitleg, wil je de uitleg ook nog ga dan terug naar de style pagina, druk op Show Code en kopieer alles na "@-moz-document domain("quizlet.nl") {" tot voor de laatste "}" Plak dit dan in het vakje Code.
    - OF, kijk gewoon daar wat elk stukje doet.
    - Have fun en als je niet weet waarvoor iets is, verander het en zoek wat het doet.

    Hier kun je veel soorten plaatjes vinden.

    Belangrijk!
    De stijl's worden nog wel eens geupdate, dus vergeet niet om eens in de zoveel tijd te controleren of er een update is. Dit kun je doen door op het Stylish icoontje te drukken, dan op "Manage installed styles." te klikken en daarna klik je op "Check all styles for updates". Als er een update is komt de knop "Install update" er te staan, daar druk je op en dan ben je klaar :Y)

    [ bericht aangepast op 18 sep 2012 - 20:44 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.


    Download. Voor Fidelius


    comfort in c h a o s

    Austen schreef:


    Download. Voor Fidelius

    Heb je hem ook in de storie gezet?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Mataro schreef:
    (...)
    Ahw, die is echt mooi! Hij ziet er echt perfect uit zo! Heel erg bedankt! c:

    Download


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    (...)
    Heb je hem ook in de storie gezet?

    Nog niet, doe ik zo. [:


    comfort in c h a o s

    Austen schreef:
    (...)
    Nog niet, doe ik zo. [:

    Is goed hoor ^^


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    (...)
    Is goed hoor ^^

    Ik heb de stijl erin gezet.


    comfort in c h a o s

    CyberLord schreef:
    (...)
    Download


    Bedankt om er je tijd in te steken! We mogen echt blij zijn om iemand, die zo goed met dit soort dingen kan werken, te hebben op Q.


    Tears are words the heart can't say.

    Mataro schreef:
    (...)

    Bedankt om er je tijd in te steken! We mogen echt blij zijn om iemand, die zo goed met dit soort dingen kan werken, te hebben op Q.


    De anderen helpen ook goed mee, die moet je ook bedanken. :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Austen schreef:
    (...)
    Ik heb de stijl erin gezet.

    Dankjewel ^^


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Er zijn zoveel leuke dingen, ik blijf maar switchen x'D Maar Engelse vlag blijft :3


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    CyberLord schreef:
    (...)


    De anderen helpen ook goed mee, die moet je ook bedanken. :Y)


    De anderen natuurlijk ook! Jullie doen het allemaal geweldig om Q net nog wat fijner te maken dan het al was. (:
    Heel Q zou jullie moeten bedanken of toch al degenen die dankzij jullie een nieuwe lay-out hebben!


    Tears are words the heart can't say.

    @ Austen, Danelaw en Endure: Ook zonder jullie zouden deze lay-outs er niet zijn dus ook Bedankt!

    Ik vind mezelf echt lief vandaag hha


    Tears are words the heart can't say.

    Mataro schreef:
    @ Austen, Danelaw en Endure: Ook zonder jullie zouden deze lay-outs er niet zijn dus ook Bedankt!

    Ik vind mezelf echt lief vandaag hha

    Bedankt!


    comfort in c h a o s

    Mataro schreef:
    @ Austen, Danelaw en Endure: Ook zonder jullie zouden deze lay-outs er niet zijn dus ook Bedankt!

    Ik vind mezelf echt lief vandaag hha


    Bedankt (:
    Maar ik heb nog niet zoveel kunnen doen omdat ik niet zoveel online ben geweest D:


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Mag ik een achtergrondje voor iemand maken? :']


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.