• Heb je genoeg van de standaard Q-layout? Het is vanaf nu mogelijk om een nieuwe stijl voor Quizlet te krijgen.

    Hoe doe je dat?
    1. Je moet Google Chrome hebben.
    2. Download Stylish (Klik)
    3. Kies welke stijl je wilt en download deze.
    Tadaaa, je hebt je eigen stijl.

    Je kunt (op dit moment) kiezen uit de volgende stijlen:

    Je kunt alle stijl's in onze storie vinden.
    Ja we hebben JB en 1D, maar dat is niet het enige. We hebben rode kleuren, grijstint thema's, meisjesachtige thema's. Kijk er eens naar zou ik zeggen.


    Stijl Aanvragen:
    Wil je een eigen stijl, dat kan, maar dat kan erg lang duren. Er worden 3 mensen per keer geholpen en er bestaat GEEN wachtlijst. Dit omdat het er teveel worden en de mensen die het voor je doen gek worden.

    Hoe vraag je een stijl aan?
    Vertel ons wat je wilt, welke kleuren waar, wees zo gedetailleerd mogelijk. Hoe meer details je ons verteld, hoe beter en sneller we je kunnen helpen. Je kunt zelfs je eigen achtergrond uitkiezen.

    Mensen die stijl's maken
    - CyberLord
    - Austen
    - Endure, voor achtergronden tiles.
    Wil je ook helpen? Dat kan, stuur CyberLord dan een PB'tje.

    In behandeling
    -
    -
    -

    Eigen stijl maken
    Wil je je eigen stijl maken? Dat kan. Ik heb mijn eigen stijl met complete uitleg online gezet. Hiermee kun jij je eigen stijl maken. Klik daarvoor hier.

    - Download de stijl en ga terug naar Quizlet.
    - Druk dan op het Stylish icoontje.
    - Dan druk je onder Quizlet Base Style op edit.
    - Nu kom je op een pagina waar je hem kunt veranderen.
    - Nu heb je de style zonder uitleg, wil je de uitleg ook nog ga dan terug naar de style pagina, druk op Show Code en kopieer alles na "@-moz-document domain("quizlet.nl") {" tot voor de laatste "}" Plak dit dan in het vakje Code.
    - OF, kijk gewoon daar wat elk stukje doet.
    - Have fun en als je niet weet waarvoor iets is, verander het en zoek wat het doet.

    Hier kun je veel soorten plaatjes vinden.

    Belangrijk!
    De stijl's worden nog wel eens geupdate, dus vergeet niet om eens in de zoveel tijd te controleren of er een update is. Dit kun je doen door op het Stylish icoontje te drukken, dan op "Manage installed styles." te klikken en daarna klik je op "Check all styles for updates". Als er een update is komt de knop "Install update" er te staan, daar druk je op en dan ben je klaar :Y)

    [ bericht aangepast op 18 sep 2012 - 20:44 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CURLYMONSTER schreef:
    (...)


    Ook al hoef ik hem niet? Hehhe.

    Doe dan maar met een Justin Bieber achtergrond! En de kleuren zelfverzinnen, een beetje licht? c;


    Haha sorry, ik kan alleen simpelere dingen. Zeg maar dit ;D


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    Ik wil ook wat te doen hebben :P Niemand die een achtergrondje wil? Of vraag er één aan ook al hoef je hem niet, ook geen probleem :']



    Dit geweldige plaatje met kleuren die er een beetje bij passen? Ik zou echt niet weten wat eerlijk gezegd. Alles behalve een zwarte achtergrond is goed, en roze geen roze/


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Cydonia schreef:
    (...)

    Dankuuu! _O_

    Is dit iets:


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    (...)
    Je hebt dus Google Chrome, Stylish en ALLEEN dat thema op Quizlet?



    Jep.


    Pretty is just a pretty word.

    CyberLord schreef:
    (...)
    Ik wil dit ook wel doen, als niemand anders wilt overnemen.


    Maakt me niet zo uit wie hoor. :3 Het is btw wel een goede afleiding voor je. ^^

    Trouwens, kan het dan wel 'gebeuren' dat kleur en wit iets beter in elkaar overlopen? Want nu is die scheidingslijn best wel goed te zien. D:


    everything, in time

    Endure, voor achtergronden

    Lol, misschien kan je het beter aanpassen voordat ze denken dat ik een pro ben.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    CURLYMONSTER schreef:
    (...)


    Jep.

    Maak dan alsjeblieft even een screenshot.

    @Marleen, afleiding is het zeerk
    @Endure, ik zal het aanpassen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    (...)
    Is dit iets:



    Jawel, al had ik de achtergrond van de inhoud juist wit verwacht met zwarte letters, zodat dat wat lichter is. Maar dit is ook wel stoer. ;p


    You are beautiful, you are love.

    Cydonia schreef:
    (...)

    Jawel, al had ik de achtergrond van de inhoud juist wit verwacht met zwarte letters, zodat dat wat lichter is. Maar dit is ook wel stoer. ;p

    Ik wil het wel veranderen voor je, maar als dit goed is upload ik hem voor je. Zeg het maar.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    (...)
    Ik wil het wel veranderen voor je, maar als dit goed is upload ik hem voor je. Zeg het maar.


    Upload maar. Thnx btw!


    You are beautiful, you are love.

    Awesome, ik ben erachter hoe je een glow in the dark effect krijgt!


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Oh Mitchell, wil je nu trouwens nog de precieze kleurcodes hebben? (:


    everything, in time

    Broadfields schreef:
    Oh Mitchell, wil je nu trouwens nog de precieze kleurcodes hebben? (:

    Bedankt, maar ik heb je template allang gehad (cat) In de broncode van je profiel staat een link naar je template en daar kan ik alles uithalen.

    Ik heb nu dit:


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.





    Kun je hier wat van maken?


    En anders met deze?

    [ bericht aangepast op 25 aug 2012 - 12:35 ]


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore

    Panini schreef:
    Mijn topics:Y)


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.