• Heb je genoeg van de standaard Q-layout? Het is vanaf nu mogelijk om een nieuwe stijl voor Quizlet te krijgen.

    Hoe doe je dat?
    1. Je moet Google Chrome hebben.
    2. Download Stylish (Klik)
    3. Kies welke stijl je wilt en download deze.
    Tadaaa, je hebt je eigen stijl.

    Je kunt (op dit moment) kiezen uit de volgende stijlen:

    Je kunt alle stijl's in onze storie vinden.
    Ja we hebben JB en 1D, maar dat is niet het enige. We hebben rode kleuren, grijstint thema's, meisjesachtige thema's. Kijk er eens naar zou ik zeggen.


    Stijl Aanvragen:
    Wil je een eigen stijl, dat kan, maar dat kan erg lang duren. Er worden 3 mensen per keer geholpen en er bestaat GEEN wachtlijst. Dit omdat het er teveel worden en de mensen die het voor je doen gek worden.

    Hoe vraag je een stijl aan?
    Vertel ons wat je wilt, welke kleuren waar, wees zo gedetailleerd mogelijk. Hoe meer details je ons verteld, hoe beter en sneller we je kunnen helpen. Je kunt zelfs je eigen achtergrond uitkiezen.

    Mensen die stijl's maken
    - CyberLord
    - Austen
    - Endure, voor achtergronden tiles.
    Wil je ook helpen? Dat kan, stuur CyberLord dan een PB'tje.

    In behandeling
    -
    -
    -

    Eigen stijl maken
    Wil je je eigen stijl maken? Dat kan. Ik heb mijn eigen stijl met complete uitleg online gezet. Hiermee kun jij je eigen stijl maken. Klik daarvoor hier.

    - Download de stijl en ga terug naar Quizlet.
    - Druk dan op het Stylish icoontje.
    - Dan druk je onder Quizlet Base Style op edit.
    - Nu kom je op een pagina waar je hem kunt veranderen.
    - Nu heb je de style zonder uitleg, wil je de uitleg ook nog ga dan terug naar de style pagina, druk op Show Code en kopieer alles na "@-moz-document domain("quizlet.nl") {" tot voor de laatste "}" Plak dit dan in het vakje Code.
    - OF, kijk gewoon daar wat elk stukje doet.
    - Have fun en als je niet weet waarvoor iets is, verander het en zoek wat het doet.

    Hier kun je veel soorten plaatjes vinden.

    Belangrijk!
    De stijl's worden nog wel eens geupdate, dus vergeet niet om eens in de zoveel tijd te controleren of er een update is. Dit kun je doen door op het Stylish icoontje te drukken, dan op "Manage installed styles." te klikken en daarna klik je op "Check all styles for updates". Als er een update is komt de knop "Install update" er te staan, daar druk je op en dan ben je klaar :Y)

    [ bericht aangepast op 18 sep 2012 - 20:44 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Alle stijl's staan in een storie en iedereen die stijl's maakt is co-auteur.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik heb een patroon gevonden, namelijk dit Het kleurenpalet (amercian idiot) dat er bij staat vind ik ook wel goed van kleur, alleen zou ik de achtergrond van Q liefst wit houden en gewoon de kopjes en zou in die kleuren willen. Ik weet niet of je hier iets mee kunt, want ik zat te kijken voor de foto hier te posten, maar ik vond niet meteen een link voor het patroon alleen. Je moet maar kijken of je er iets mee kunt, anders zoek ik een andere keer wel eens iets anders, het is toch niet zo dringend. Als er geen plek vrij was sorry, dan heb ik er over gekeken, omdat ik dacht dat die ene klaar was. Dan wacht ik wel tot het niet zo druk is (:


    Tears are words the heart can't say.

    Ik kan niet op de link naar de story klikken. Dan staat er 'je kunt alleen aan je eigen stories werken'. D:

    Mitchell, hoezo heb jij eigenlijk een kroontje achter je naam?;3


    everything, in time

    Broadfields schreef:
    Ik kan niet op de link naar de story klikken. Dan staat er 'je kunt alleen aan je eigen stories werken'. D:

    Mitchell, hoezo heb jij eigenlijk een kroontje achter je naam?;3

    Oeps! Aangepast.

    En omdat ik dat leuk vind *O*


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Nou ja, het kroontje was als eerste bedoeld om mijn eigen reacties terug te kunnen vinden op topic's. (Ik heb 2 bladzijde's in 1)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Mataro schreef:
    Ik heb een patroon gevonden, namelijk dit Het kleurenpalet (amercian idiot) dat er bij staat vind ik ook wel goed van kleur, alleen zou ik de achtergrond van Q liefst wit houden en gewoon de kopjes en zou in die kleuren willen. Ik weet niet of je hier iets mee kunt, want ik zat te kijken voor de foto hier te posten, maar ik vond niet meteen een link voor het patroon alleen. Je moet maar kijken of je er iets mee kunt, anders zoek ik een andere keer wel eens iets anders, het is toch niet zo dringend. Als er geen plek vrij was sorry, dan heb ik er over gekeken, omdat ik dacht dat die ene klaar was. Dan wacht ik wel tot het niet zo druk is (:

    Okay wacht, wat wil je nou? Jou tekst verwart me xd Wil je nu gewoon het standaard Quizlet layout met dat plaatje als achtergrond?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    (...)
    Okay wacht, wat wil je nou? Jou tekst verwart me xd Wil je nu gewoon het standaard Quizlet layout met dat plaatje als achtergrond?

    Dat plaatje als achtergrond en Q zelf wit, maar zo de links in kadertjes opzij en titels van topic's en zulke dingen mag in rood/zwart/grijs tinten. Net zoals bij die van Broadfields eigenlijk, maar dan die blauwe dingen in rood/zwart/ grijs tinten. Geen idee of het nu wel duidelijk is. Ik ben geen expert in computer toestanden uitleggen hha.


    Tears are words the heart can't say.

    Mataro schreef:
    (...)
    Dat plaatje als achtergrond en Q zelf wit, maar zo de links in kadertjes opzij en titels van topic's en zulke dingen mag in rood/zwart/grijs tinten. Net zoals bij die van Broadfields eigenlijk, maar dan die blauwe dingen in rood/zwart/ grijs tinten. Geen idee of het nu wel duidelijk is. Ik ben geen expert in computer toestanden uitleggen hha.

    Ik denk dat ik het snap. Ik ga zo wel wat proberen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    (...)
    Ik denk dat ik het snap. Ik ga zo wel wat proberen.

    Anders kijk ik even tussen mijn templates, daar staat er misschien wel zo één tussen, ik zal eens kijken anders. Dat maakt het je misschien wat makkelijker.


    Tears are words the heart can't say.

    Mataro schreef:
    (...)
    Anders kijk ik even tussen mijn templates, daar staat er misschien wel zo één tussen, ik zal eens kijken anders. Dat maakt het je misschien wat makkelijker.

    Ik bekijk nu je template op je profiel. Je zult het dus ongeveer zoals die?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    (...)
    Ik bekijk nu je template op je profiel. Je zult het dus ongeveer zoals die?


    Ja zoals die die ik er nu net heb opgezet. Blijkbaar had ik er heel veel met rood waar altijd iets anders was hha. Maar deze is goed. (:


    Tears are words the heart can't say.

    Wat vind je hiervan:

    [ bericht aangepast op 25 aug 2012 - 14:58 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Awh, die is superlief! ;o


    everything, in time

    CyberLord schreef:
    Wat vind je hiervan:


    Ahw, die is echt mooi! Hij ziet er echt perfect uit zo! Heel erg bedankt! c:

    [ bericht aangepast op 25 aug 2012 - 15:07 ]


    Tears are words the heart can't say.

    Utlapa schreef:
    Mijn topics


    Mijn username is een kopje, geen plaat