• Heb je genoeg van de standaard Q-layout? Het is vanaf nu mogelijk om een nieuwe stijl voor Quizlet te krijgen.

    Hoe doe je dat?
    1. Je moet Google Chrome hebben.
    2. Download Stylish (Klik)
    3. Kies welke stijl je wilt en download deze.
    Tadaaa, je hebt je eigen stijl.

    Je kunt (op dit moment) kiezen uit de volgende stijlen:

    Je kunt alle stijl's in onze storie vinden.
    Ja we hebben JB en 1D, maar dat is niet het enige. We hebben rode kleuren, grijstint thema's, meisjesachtige thema's. Kijk er eens naar zou ik zeggen.


    Stijl Aanvragen:
    Wil je een eigen stijl, dat kan, maar dat kan erg lang duren. Er worden 3 mensen per keer geholpen en er bestaat GEEN wachtlijst. Dit omdat het er teveel worden en de mensen die het voor je doen gek worden.

    Hoe vraag je een stijl aan?
    Vertel ons wat je wilt, welke kleuren waar, wees zo gedetailleerd mogelijk. Hoe meer details je ons verteld, hoe beter en sneller we je kunnen helpen. Je kunt zelfs je eigen achtergrond uitkiezen.

    Mensen die stijl's maken
    - CyberLord
    - Austen
    - Endure, voor achtergronden tiles.
    Wil je ook helpen? Dat kan, stuur CyberLord dan een PB'tje.

    In behandeling
    -
    -
    -

    Eigen stijl maken
    Wil je je eigen stijl maken? Dat kan. Ik heb mijn eigen stijl met complete uitleg online gezet. Hiermee kun jij je eigen stijl maken. Klik daarvoor hier.

    - Download de stijl en ga terug naar Quizlet.
    - Druk dan op het Stylish icoontje.
    - Dan druk je onder Quizlet Base Style op edit.
    - Nu kom je op een pagina waar je hem kunt veranderen.
    - Nu heb je de style zonder uitleg, wil je de uitleg ook nog ga dan terug naar de style pagina, druk op Show Code en kopieer alles na "@-moz-document domain("quizlet.nl") {" tot voor de laatste "}" Plak dit dan in het vakje Code.
    - OF, kijk gewoon daar wat elk stukje doet.
    - Have fun en als je niet weet waarvoor iets is, verander het en zoek wat het doet.

    Hier kun je veel soorten plaatjes vinden.

    Belangrijk!
    De stijl's worden nog wel eens geupdate, dus vergeet niet om eens in de zoveel tijd te controleren of er een update is. Dit kun je doen door op het Stylish icoontje te drukken, dan op "Manage installed styles." te klikken en daarna klik je op "Check all styles for updates". Als er een update is komt de knop "Install update" er te staan, daar druk je op en dan ben je klaar :Y)

    [ bericht aangepast op 18 sep 2012 - 20:44 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ligt dat aan mij of zijn die kleuren eerder groen? Kan de tardis niet wat kleiner en lager? Zo staat hij er misschien helemaal op en eerder ter hoogte van het 'ingelogd als' kader. Als dit niet lukt, is dat geen probleem hoor.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Pyromancer schreef:
    Ligt dat aan mij of zijn die kleuren eerder groen? Kan de tardis niet wat kleiner en lager? Zo staat hij er misschien helemaal op en eerder ter hoogte van het 'ingelogd als' kader. Als dit niet lukt, is dat geen probleem hoor.

    Hmm, de kleuren zal ik aanpassen naar meer een blauwige kleur. Ik kan hem wel kleiner maken als je wilt.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Pyromancer schreef:
    Ligt dat aan mij of zijn die kleuren eerder groen? Kan de tardis niet wat kleiner en lager? Zo staat hij er misschien helemaal op en eerder ter hoogte van het 'ingelogd als' kader. Als dit niet lukt, is dat geen probleem hoor.


    Beter?



    Beter?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Si.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Die omranding bij de topics is wel even wennen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Pyromancer schreef:
    Die omranding bij de topics is wel even wennen.

    Dat kun je aanpassen als je wilt.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    (...)
    Dat kun je aanpassen als je wilt.
    Graag. Dat kroontje bij jou, is dat omdat je hem ontworpen hebt?


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Pyromancer schreef:
    (...)Graag. Dat kroontje bij jou, is dat omdat je hem ontworpen hebt?

    Ja (cat)

    De kleur van de border kun je hier veranderen:
    .forum_table td {border:solid 1px #000000; }
    .forum_table {border: solid 1px black;}


    En het kroontje kun je weghalen door dit stukje weg te halen:
    a[title="Profiel van CyberLord"][class="member_span_0"]:after{content:" "url(http://icons.iconarchive.com/icons/indeepop/shiny/16/Crown-icon.png);}
    a[title="Profiel van CyberLord"][class="member_span_0"]:before{content:" ";}
    a[title="Profiel van Assassin"][class="member_span_0"]:after{content:" "url(http://www.soniaryan.com/wp-content/uploads/2011/12/crown_sm.png);}
    a[title="Profiel van Assassin"][class="member_span_0"]:before{content:" ";}

    [ bericht aangepast op 15 sep 2012 - 22:06 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    (...)
    Bedankt. Dat kroontje steekt mij zou nauw niet. Ik vond het gewoon grappig.

    [ bericht aangepast op 15 sep 2012 - 23:17 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Pyromancer schreef:
    (...)Bedankt. Dat kroontje steekt mij zou nou niet. Ik vond het gewoon grappig.

    Hahaha, okay =3


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik vind wel 1 iets raar. Bij jou heb je nog een witte rand links van de TARDIS, maar bij mij plak dat zo goed als op het einde. Komt dat gewoon door mijn scherm grote?


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Pyromancer schreef:
    Ik vind wel 1 iets raar. Bij jou heb je nog een witte rand links van de TARDIS, maar bij mij plak dat zo goed als op het einde. Komt dat gewoon door mijn scherm grote?

    Schermgrootte inderdaad.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Svenka schreef:
    Ik zou graag een style willen met de Swedish flag. Ik zou graag de template neutraal willen, zwarte letters en een lichte achtergrond, zoals wit.
    Kopteksten mogen geel en/of blauw zijn. Vrij neutraal en gerelateerd aan de achtergrond zou ik fijn vinden.
    Ik weet niet hoe ik dit beter zou moeten beschrijven, zeg maar, anders moet[en] [één van] jullie het zeggen. [:

    Ik zal zo even kijken wat ik kan doen. [:


    comfort in c h a o s


    Het kan zijn dat de pictogrammen bij de topic's niet meer doen als je mijn thema's gebruikt. Dit komt doordat er problemen zijn bij photobucket. Daar kan ik helaas weinig aan doen. Het probleem zal vast en zeker snel worden opgelost.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.