• Nightmare of Dance



    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Demi1309
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collins 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez Prisoner
    -Kimberley McKenze Paralyzedx
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. Naomia
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Alexandro Stefano Poeh
    -Ian Silvas Demi1309

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer delicato
    -Abbigail Rogriguéz Prisoner
    -Isabella McSteam 4Everdeen
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso SerpentEyes
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders


    Rollentopic


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Eleadora Amora Alonso

    "H-het gaat w-wel..." zei ze zachtjes terwijl ze met rode ogen in het niets staarden. "Het doet alleen vreselijk veel pijn..." mompelde ze zachtjes en een tikkeltje afwezig. Eleadora trok haar knieën op en sloeg haar eigen armen om zichzelf heen waarna ze uit het niets gehaald werd en Julio aankeek en afwezig knikten. "H-het k-kan wel..." ze keek hem aan terwijl een waterig en zwak glimlachje op haar lippen zat. Eleadora pakte zachtjes Julio's pols vast, waarna ze zijn arm weer om haar heen sloeg en haar eigen arm weer om zichzelf heen klemden, net zoals haar andere arm. Eleadora leunde zachtjes en voorzichtig met een stukje van haar voorhoofd tegen zijn schouder, terwijl ze weer in het niets begon te staren terwijl er niets door haar hoofd heen ging, niets meer dan leegte. "M-moet je je rug n-niet in h-het verband wikkelen?" zei ze waarna ze hem aankeek. "I-ik wil het w-wel voor je halen... J-je k-kunt niet rond b-blijven l-lopen met o-open wonden" zei ze en drukten een kusje op zijn lippen.


    The expert in anything, was once a beginner.

    jaimyhoi schreef:
    [Hoi 8)]


    [Helleeuuw(:]


    The expert in anything, was once a beginner.

    [Ze stottert wel veel :Y) :P]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Julio Martinéz
    Even kijk ik Eleadora aan. Zou ze dit serieus menen? Wil ze in deze toestand, terwijl ze niet eens normaal kan praten, verband voor me gaan halen? Waar zou ze dat vandaan willen halen? Het is vast te ver weg. En al helemaal voor haar toestand.. "Maar je kán het niet voor me halen.." Fluister ik. "Je kan niet eens normaal praten. Denk je dat ik je dan verband ga laten zoeken?" Ik laat mijn duim zacht over haar rug gaan, maar dan wel zo dat ik mijn hand er niet voor hoef te verplaatsen. Dus steeds op dat zelfde vertrouwde plekje als daarnet. "Dus niet"

    Marcell/Man
    "Nee, dat zou geen geweldige manier zijn.." Zeg ik zacht. Ik word teruggezogen in herinneringen, maar ik laat het niet merken. Hopelijk wijt ze die zachtere stem aan het feit dat ik haar hier niet dood hoef te zien gaan, en al helemaal niet omdat ze moet stoppen met ademen van mij. Dat doet ze sowieso niet.. dus ik snap niet eens waarom we het hier eigenlijk over hebben. "Waarom denk je dat?" Ik zeg het weer bot en emotieloos, heb mezelf weer herstelt. Denk niet meer aan.. Foei.


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Moet zo weer gaan -,-'
    Volgende verjaardag.. Maar ik heb geen idee wanneer ik weer online ben. Vanavond denk ik]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Leslie Day
    Ik geraak uit mijn gedachten als hij weer praat. 'Waarom denk ik wat?' houd ik mezelf van de domme.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Je hebt het wel druk hè :Y)]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ben er weer! :)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Ja ;S Das kei vermoeiend XD]

    Marcell/Man
    "Waarom ik het leuk zou vinden om het leven langzaam en pijnlijk uit iemand te zien verdwijnen.." Ik probeer zo emotieloos te blijven als ik maar kan.


    Stop acting normal. It gets bored.

    Eleadora Amora Alonso

    Eleadora sloot haar ogen en sloeg een zucht. "Oke dan..." Ze trok haar knieën wat meer omhoog terwijl ze een van haar eigen armen van zichzelf afhaalden en deze lichtjes trillend en zachtjes op Julio's borstkast legden. Ergens, deed het haar zeer dat hij zijn arm om haar heen sloeg hij aan haar zat, maar ze wou hem niet kwetsen door hem af te wijzen. Bovendien, ze hield van hem, en wou hem vooral het gevoel niet geven dat ze niet meer van hem hield.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Leslie Day
    Ik kijk hem aan. 'Zeg jij het me maar, zou je dat leuk vinden?' ik ben boos. Op mezelf. Op me vader. Op Bob. Ik haal een hand door mijn haar. 'Je ziet er helaas al beter uit,' zeg ik dan bot. 'Ik haat je nog steeds klootzak.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Julio Martinéz
    Eleadora legt haar hand zacht op mijn borstkas, en ik besluit met de arm die ik om haar heen geslagen had van haar af te gaan zodat ik die hand op de hare kan leggen, op mijn borstkas. Zo voelen we samen het ritme van mijn hart, daar zit een ontspannen regelmaat in. Misschien wat langzamer als normaal.. maar wel regelmaat. "Maar ik vraag me wel af waarom ze geen verband om mijn rug gedaan hebben.. Normaal gesproken doen ze dat toch wel hier?" Het klinkt heel raar. Normaal gesproken.. Bah.


    Stop acting normal. It gets bored.

    Marcell/Man
    Het is gewoon bijna typisch dat ze me nu weer uitscheldt. "Gelukkig heeft niemand je gezegd dat je me aardig moet vinden" Zeg ik met een sarcastisch grijnsje. "Maar nee, ik zou het niet leuk vinden. Waarom zou ik? Ook al werk je me dan tegen, ook al scheld je me dan voortdurend uit en werk je jezelf in de nesten.. Ook al wil je niet naar mijn hulp luisteren.. Nee, echt niet. Ik zie geen reden die geldig genoeg is om het leuk te vinden"

    [Hij gaf een hint ^^]


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Moet gaan!!!!
    Xxxxies!!!]


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Ik zie de hint, naar zijn hulp luisteren]

    Leslie Day
    Ik luister naar hem. We weten beiden dat ik oplettend ben. Zijn hulp? Ik kijk hem kwaad aan. 'Dus je zegt ten eerste dat ik mezelf in de nesten werk?' begin ik kwaad. 'En dan ook nog dat je me hulp biedt?!' ik kijk weg. 'Ik had je moeten laten liggen in de gang.' ik ben kwaad. Kwaad om dat ik hem geholpen heb. Kwaad omdat hij mij notabene eerst door de gang heen trok. 'Moet jij niet aan het werk ofzo?!'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.