• Ik zoek iemand die heel goed is in Engels en voor mij een brief zou door willen lezen op grammatica fouten en eventuele typfoutjes.
    Ik zoek hier ook echt maar één persoon voor die zeker weet dat hij/zij het kan. Want het is een enorm persoonlijke brief en ik wil niet dat iedereen hem leest. En ik ga hem dinsdag overhandigen aan de mensen voor wie de brief is, maar ik wil wel dat het Engels zo goed als mogelijk is.
    Nu is het Engels volgens mij wel goed, maar ik heb zo veel gehuild tijdens het schrijven van die brief, dat ik niet meer zo heel helder kan nadenken en ik over mijn eigen foutjes ga heen lezen, dus ik zou graag even een tweede corrector willen.
    Alleen aanmelden als je echt goed bent in Engels.


    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik wil wel helpen.

    Dat moet wel lukken.


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Als je nog hulp nodig hebt, ik sta ook klaar =)


    I am not going to be a star, I am going to be a legend - Freddie Mercury

    Ik wil wel helpen hoor.


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Ik zou het sakelaten doen, zij is heel goed in Engels. Ze helpt mij ook heel vaak! :)


    Tears stream down your face

    Sake schreef:
    Ik wil wel helpen hoor.

    Jij mag me sowieso helpen, aangezien jij de hele situatie ook wel begrijpt en je wel weet voor wie de brief is. Kan ik je hem pb'en of mag ik je een link sturen? Hij is wel enorm lang!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Translucent schreef:
    Ik wil wel helpen.

    Panini schreef:
    Dat moet wel lukken.

    Bohemian schreef:
    Als je nog hulp nodig hebt, ik sta ook klaar =)

    Ik heb al iemands hulp, maar toch ontzettend bedankt! Het is een enorm lange brief, dus als we ergens niet uitkomen kan ik één van jullie altijd nog vragen!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    OCallaghan schreef:
    (...)
    Jij mag me sowieso helpen, aangezien jij de hele situatie ook wel begrijpt en je wel weet voor wie de brief is. Kan ik je hem pb'en of mag ik je een link sturen? Hij is wel enorm lang!


    Oh, dat maakt niet. Kijk maar wat het makkelijkste is.


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Sake schreef:
    (...)

    Oh, dat maakt niet. Kijk maar wat het makkelijkste is.

    Het lettertype van m'n Tumblr theme is niet zo geweldig om lange stukken tekst in te lezen dus ik pb hem je!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.