• Ik vond dat we Rutger (en de moderators natuurlijk ook!) wel een keer mochten bedanken!
    Vooral voor de tijd en moeite die hij in Q stopt!

    Dankzij hem heb ik een nieuwe verslaving!

    Dus: DANKU RUTGER!(en de andere moderators!) (:

    Rider schreef:
    Iedereen die mee helpt aan het bestaan van Quizlet, bedankt! (flower)


    Bad decisions make good stories.

    CyberLord schreef:
    Dankjewel Rutger en de mods voor alles. *O*
    (Hoewel er veel meer mensen meehelpen. Bijvoorbeeld mensen die bugs opzoeken en voorbeeld scripts maken voor Rutger, dat doe ik bijvoorbeeld.)
    Really? Ga je nu ook eer lopen strijken in dit topic? :')


    -

    Aberforth schreef:
    Quizlet is de beste site, dank je wel. <3


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Aberforth schreef:
    Quizlet is de beste site, dank je wel. <3


    Ik heb hier zo veel geweldige mensen leren kennen. Ik weet niet wat ik zonder Q zou moeten.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    JackyD schreef:
    (...) Really? Ga je nu ook eer lopen strijken in dit topic? :')

    Nee, dat ga ik niet want Rutger en de Mod's doen nog steeds het meeste werk. Ik wilde alleen duidelijk maken dat er ook nog andere mensen meehelpen. Ook de mensen die bijvoorbeeld ongepaste dingen melden. Die zorgen er ook voor dat Quizlet leuk blijft.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Lilia schreef:
    Hallelujah! Lang leve onze cyberkoning en zijn trouwe modjes!(krul)


    Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic.

    Directionem schreef:
    Ik vond dat we Rutger (en de moderators natuurlijk ook!) wel een keer mochten bedanken!
    Vooral voor de tijd en moeite die hij in Q stopt!

    Dankzij hem heb ik een nieuwe verslaving!

    Dus: DANKU RUTGER!(en de andere moderators!) (:


    én bedankt IEDEREEN die meewerkt aan Q! (: Xx.

    Rider schreef:
    Iedereen die mee helpt aan het bestaan van Quizlet, bedankt! (flower)


    -

    Bedank Rutger en iedereen die Q staande houdt, want zonder dat zou ik vanaf 2008 me dik gaan vervelen

    [ bericht aangepast op 26 aug 2012 - 23:37 ]


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Bedankt aan Rutger en alle mensen die het voorbestaan en de sfeer op Q helpen te behouden en leuker proberen te maken! Bedankt om jullie tijd hier in te steken en dit voor ons allemaal te doen.


    Tears are words the heart can't say.

    Occhi schreef:
    Iedereen die mee werkt om deze site in de lucht/op het net te houden en steeds beter te maken (hoewel dat moeilijk is), hartstikke bedankt vanaf het begin ben ik al aan Quizlet verslaafd en ben blij dat ik een site heb gevonden waar ik mijn ideeën voor verhalen kan uitwerken, online zetten en delen met anderen.

    Dus heel erg bedankt!


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    En van mij ook een bedankt aan de users! :3


    Let the Night embrace you

    Bedankt Rutger die deze fantastische site heeft gemaakt waarop geweldige users te vinden zijn die voor elkaar klaar staan! En die mods bevat die zorgen dat het geen zooitje wordt

    [ bericht aangepast op 27 aug 2012 - 9:55 ]


    26 - 02 - '16

    Rider schreef:
    Iedereen die mee helpt aan het bestaan van Quizlet, bedankt! (flower)


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Bedankt Rutger voor het opzetten van de website en bedankt mods, voor het staande houden van Quizlet en alle moeite die er in is gestopt.
    En bedankt aan de users die Q een gezellige plek maken! (:


    You are beautiful, you are love.