• Nightmare of Dance



    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Demi1309
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collins 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez Prisoner
    -Kimberley McKenze Paralyzedx
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. Naomia
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Alexandro Stefano Poeh
    -Ian Silvas Demi1309
    -Luke Moore IIlumination

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer delicato
    -Abbigail Rogriguéz Prisoner
    -Isabella McSteam 4Everdeen
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso SerpentEyes
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders


    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 28 aug 2012 - 7:25 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Naomi Micheal

    Ik grijns tegen zijn lippen en laat mijn tong met de zijne spelen en sla voorzichtig mijn armen rond zijn nek en ga met mijn handen in zijn haar, dan haal ik kort mijn lippen van de zijne af. 'Sorry, hoe kan ik dit nou weerstaan?' zeg ik dan grijnzend en laat een hand uit zijn nek glijden en streel nu weer voorzichtig zijn borst en kijk hem grijnzend aan en ga dan weer wat naar voren en druk mijn lippen weer op de zijne en bijt speels in zijn onderlip.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Ian Silvas

    'Nou niemand dus,' grijns ik en steek plagerig mijn tong uit. Ik lach en kijk haar aan, maar voordat ik nog iets kan zeggen voel ik haar lippen op de mijne en hoe ze in mij lip bijt. Ik lach even en reageer er dan weer op. Als we hieruit waren zou ik de perfecte eerste echte date voor ons regelen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Naomi Micheal

    Ik grijns en haal mijn lippen van de mijne af en glimlachlach dan. 'Waar denk je aan?'vraag ik dan grijnzend en blijf hem door strelen.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Luke Moore

    Na het lugubere gesprek met Naomi en Ian- Ookal had ik niet eht met Ian gepraat- ging ik weer op wandel. De gangen waren beangstigend leeg. Op de bewakers na dan. Ik kreeg het echt op mijn heupen van die vier. Geïrriteerd ging ik snel wandelen, tot ik enkele zalen tegnkwam...


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ian Silvas

    'Waar denk ik aan?' Ik grinnik en kijk haar aan. 'Wie zegt dat het jouw aangaat?' Ik lach en druk een kusje op haar neus. Ik sluit mijn ogen en ga rustig liggen. Met een glimlach op mijn gezicht wacht ik haar reactie af. Zou ik het haar zeggen of hield ik het als een verrassing? Ik wist niet wanneer we hieruit zouden komen... Ik zucht. Dat besloot ik als ze ernaar zou vragen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Luke Moore

    Op de eerste twee stond 'ballet' en 'Modern' op de derde streetdance. nieuwsgierig opende ik de deur en keek de enorme ruimte binnen. Er stonden boxen en een docking station. Snel gristte ik mijn iPhone uit mijn zak. Ik keek dat er op het schermpje stond 'geen simkaart' geplaatst. Damn, bullshit. Dan maar muziek.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    [het is hier zo dood!] ik wil schrijven en anderen leren kennen!]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    [Voor ik met Marcell reageer... De reactie klopt niet helemaal.. Ze hebben geen persoonlijke bezittingen meer. Geen pet, geen iPhone..]


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Helloooo :3 en klopt mijn reactie niet?


    O WACHT, ik weet het al. Die van Luke. Met die iPhone?

    HELLO NOA ^^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Eleadora Amora Alonso

    Eleadora opende haar ogen terwijl ze zachtjes met haar duimen over de palmen van Julio zijn handen wreef. "Hoebedoel je?" fluisterden ze zachtjes waarna ze een kus op zijn borst drukten en haar hoofd weer terug plaatsten. "Wist je...dat ik me geen raad wist zonder jou...Ik was alleen...en had verder niemand, niemand behlave jou en niets meer en niets minder dan dans. Na mijn moeders dood...stond ik er al alleen voor, maar na de dood van mijn vader, had ik niemand meer. Ja, ik heb wel familie maar die wonen aan de andere kant van Spanje, maar ik wou daar niet heen, omdat ik dan wist dat ik je nooit meer terug zou zien." zei ze met een zachte ondertoon in haar stem, wetend dat ze hier nooit over sprak, althans bijna nooit, want het was door dans dat Zij over Julio wist en Julio wist over haar.

    [Sorry sorry voor mijn late reactie maar ik had echt veel huiswerk ._.]


    The expert in anything, was once a beginner.

    [Geeft niet.. Ik ga zometeen ook ff serieus aan het werk, want moet dit jaar maatschappelijke stage doen en heb een stageplek geregeld.. Dus ik ben elke donderdag wat later online ;P Nouja, en op dinsdag ben ik sws altijd al laat thuis.. en ik wil gwn wat vooruit werken (voor het hw wat ik al weet), in mijn hw, dus bijv. het hw voor volgende week al wat verminderen. Dan heb ik het het weekend enzo wat rustiger ^.^

    Maar verder... HOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOI]


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Dat is wel slim ^^ Ik had al heel veel SO's ._. En volgende week nog meer '--

    HELLEEUUW!]


    The expert in anything, was once a beginner.

    [Ik zit in de vierde en heb niet pw's en so's meer tussendoor maar 4 toetsweken na elke periode :') en ik loop bij met huiswerk ^^ heb het gewoon tijdens me tussenuur en in de les gemaakt ^^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Julio Martinéz
    Mijn hand gaat zachtjes op en neer over een klein, niet-pijnlijk stukje van Eleadoras rug, als ik hoor dat ze over haar ouders begint. Ik wist wel dat ze geen ouders meer had, maar we hadden het er niet vaak over.. En het blijft natuurlijk heftig. Vooral voor Eleadora.. Om haar te steunen druk ik een zachte kus op haar haar en leg mijn hoofd dan weer op haar hoofd. "Het spijt me voor je.." Fluister ik. Maar ik weet dat ze dat onzin vindt, dus vertel ik snel verder. "Voor mij voelt het alsof ik geen ouders heb, al heb ik ze wel. Ik zou ze niet dood wensen, maar ik zou ze wel heel graag anders hebben.. Je wilt niet weten hoe alleen ik was toen jij ineens weg was.. Nouja, de straatmensen waren er natuurlijk, maar je kent me" Ik glimlach wrang. "Ik dans dan wel met ze en put er wat geluk uit, maar sinds ik jou ken.. Nouja, het is gewoon niet meer het enige wat ik wil.. En dat over mijn ouders, ik bedoel dat ze blij moeten zijn dat de mannen me meegenomen hebben. Ben ik tenminste weg.. Maar ik kan ze ook niks doen. Ik geloof dat het uiteindelijk toch weer goedgekomen was tussen ons, en als ik dan het briefverhaal had gehoord.. Dat was mijn ouders niet goed uitgekomen, laat ik maar zeggen" Opnieuw glimlach ik wrang.

    Marcell/Man
    Ik knijp mijn ogen even samen, maar Leslie is oprecht bang. Deze angst kan je niet spelen.. Het is gewoon onmogelijk. Zelfs voor de beste acteur. Dit is pure, eerlijke emotie wat ik hier zie.. En ik vind toch dat het beloont moet worden dat ze zo eerlijk is. Ook al mag ik dat dan niet.. Angst mag ik niet belonen. Ze moeten hard worden, sterk. Zodat het publiek niks ziet, straks op het toneel. De acteerlessen beginnen vast snel. Maar toch.. Ik heb Leslie beloofd dat ze hier uit mag, dus ik stap zwijgend uit de deuropening en loop dan voor haar uit. We zijn nog steeds in het zicht van camera's, maar moeten vooral geen aandacht trekken. Ik denk dat er niemand zit en als we geluk hebben kijken ze het ook niet terug, dus moeten we onopvallend blijven. "Het enige wat je doet is mij volgen" Zeg ik zacht.


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Ik moet even eten, kom dadelijk nog even terug :3 want daarna moet ik naar musicalles ^^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.