• Nightmare of Dance



    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Demi1309
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collins 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez Prisoner
    -Kimberley McKenze Paralyzedx
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. Naomia
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Alexandro Stefano Poeh
    -Ian Silvas Demi1309
    -Luke Moore IIlumination

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer delicato
    -Abbigail Rogriguéz Prisoner
    -Isabella McSteam 4Everdeen
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso SerpentEyes
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders


    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 28 aug 2012 - 7:25 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [oke ga iets doen... ik heb stel up 1 2 keer gezien, step up 2 3 keer en dan step up 3 10 keer ofzo:) haha maar komt omdat ik 3 op DVD heb]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Ij heb 1 en 2 op dvd :Y) en 3 heb ik gezien in de bios ^^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ian Silvas

    Ik grijns even en druk een kus op haar neus. Dan gaat de deur ineens open. Geschrokken kijk ik op. Wat gingen ze nou weer doen? Ik blijf de man in de gaten houden, maar hij Begon rustig te rommelen. Alsof hij niet eens wist dat wij er waren, maar dat is alleen een houding. Hij weet wel degelijk dat we er zijn, maar hij zegt niks en kijkt ons niet aan. Wat ging hi doen?!

    [verzin jij maar wat]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    (@jamyhoi. Wil jij nog eens?? Misschirn g ik je nu verlaten en rondneuzen.)


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    [Wil ik wat? :3

    O wacht, heb ik niet meer gereageerd met Sam. Sorry :') ik ben moe. Zie amper nog wat. En ik ga slapen :Y) dus verlaat Sam maar :')]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    [Wil ik wat? :3

    O wacht, heb ik niet meer gereageerd met Sam. Sorry :') ik ben moe. Zie amper nog wat. En ik ga slapen :Y) dus verlaat Sam maar :')]
    okido


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Naomi Micheal

    Ik kijk de man raar aan, maar hij blijft ons negeren en blijft rondlopen alsof hij iets zoekt. 'Wat ben je aan het doen?' floept er dan uit en ik kijk de man aan en bijt op mijn lip, ik zie de man op me afkomen. 'Mond dicht!' sist hij dan naar me en hij geeft me een harde klap in mijn gezicht, die toch al bont en blauw is en gaat weer verder.

    [Ik weet niet, wat komt die man doen... Ons vermoorden... Wooeehhh! Nee, maar weet echt niks...]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Ian Silvas

    Ik kijk de man verbaasd aan. 'Ja hallo? Dat was een normale vraag! Je had geen reden haar te slaan.' Hij kijkt me kwaad aan. Ik laf hier dan wel, maar ik liet me niet uit het Veld slaan. 'Dus wat zoek je.' Hij negeert men vol. 'Ook goed.' Ik kijk weer naar Naomi en druk een kusje op haar lippen. 'Gaat het,' vraag ik bezorgd. Ik streek voorzichti op een blauwe plek en kijk jaar aan.

    [ik heb ook geen idee]

    [ bericht aangepast op 28 aug 2012 - 23:24 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Julio Martinéz
    "Mijn ouders moeten die mannen dankbaar zijn" Zeg ik een stuk emotielozer als de toon waarop ik net praatte. Twee niet leuke dingen. Maar het is wel waar wat ik zeg. Wat Eleadora zegt ook. Als die mannen me niet ontvoerd hadden -als ik niet toevallig danstalent had, want hoe ego het ook klinkt, het is zo, maar dat weet ik pas sinds ik hier zit. Anders zou ik hier niet komen.. En als ik geen danser was zou ik nu niet zo kapot gaan door het feit dat ik niet kan dansen-, en het uiteindelijk toch weer goedgekomen was tussen Eleadora en mij, zou ik dus ook achter het verhaal van de brieven komen.. En dan, dan hadden mijn ouders het pas echt heel zwaar gehad. Héél zwaar. Eleadora was/is samen met dans en het geluk wat ik de straatkinderen gaf, letterlijk alles waar ik voor leefde. Eigenlijk nog leef.. Alhoewel ik de straatkinderen waarschijnlijk geen geluk meer ga geven. Dan nog heb ik dans en Eleadora.. Alhoewel, tijdelijk geen dans. En zelfs nu hou ik me nog staande. Als ik Eleadora niet had en dans wel, zouden al mijn dansen een licht sombere lading krijgen, hoe hard ik mijn best ook zou doen om het inwendige verdriet te verbergen. Zonder Eleadora zou ik nergens kunnen uithuilen, niet goed of vaak kunnen dansen, niet gelukkig kunnen zijn... Het knagende gevoel wat ik al had zou steeds kleiner geworden zijn, maar nooit verdwenen. Ik zou me niet meer overeind kunnen houden, meer ellende meemaken. En zo nog meer negatieve dingen. Ik zou een leven leiden wat veel minder leuk was. Zelfs al had ik dans. Eleadora betekent zoveel voor me.. Vast ook iets wat het lot wilde. Als je daarin gelooft. En weet je wat? Dan was dit ook voorbestemd. Dat Eleadora en ik, hoe dan ook, altijd weer bij elkaar komen, omdat onze liefde onvoorwaardelijk en onherroepelijk is. We horen gewoon bij elkaar. En dus krijgen we dit soort momenten cadeau, zelfs in zo'n slechte toestand. Dat we tegen elkaar aan kunnen leunen en daarvoor graag de pijn wegbijten. Ik glimlach tegen Eleadoras haren aan en wrijf zacht over haar hoofd met mijn wang, soms mijn lippen. Heel liefdevol.

    Marcell/Man
    "Je weet dat ik nergens aan mag twijfelen" Zeg ik schouderophalend, alsof ik er ook niks aan kan doen. Wat klopt, maar dat hoeft zij niet te weten. "En als ik nu iets zou zeggen onthou je dat. Dus helaas, Leslie.." Zeg ik. Geen idee of ze weet dat ik weet hoe ze heet en hoe ik weet dat ze zo heet, maar het is nou eenmaal zo. "Ik kan niks zeggen. Gewoon echt niet.. Maar.. Als je ermee instemt om naar me te luisteren enzo, kan ik je meenemen naar een grotere kamer. En kunnen we eh.. praten" Ik kijk wat ongemakkelijk omdat ik weer in tweestrijd ben. De ene kant zegt dat ik niks mag vertellen, de andere kant nodigt haar uit om ergens te praten waar ze niet zo bang is. De keuze is aan haar. Over zichzelf -waarschijnlijk- praten en zich gedragen, of hier blijven, alleen, en doodsbang zijn. Ik zou het wel weten. Dus hopelijk begrijpt ze dat ik al risico neem en dat ik vele malen aardiger doe als mijn Collega's nu, maargoed.. Dat kan alleen Leslie weten.

    [ bericht aangepast op 28 aug 2012 - 23:34 ]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Naomi Micheal
    'Klootzak.' mompel ik dan en zie de man me even vernietigend aankijken, maar ik negeer hem volkomen. 'Het gaat, mijn gezicht is toch al bont en blauw van eerst.' zeg ik dan zuchtend en kijk Ian weer met een moeilijke glimlach aan.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [ik ga slapen]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [DoeiX]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Luke Moore

    Na een tijdje met Sam gepraat te hebben, vroeg hij om rust. Ik was weer alleen dus beslot ik op wandel te gaan. De vier 'bodyguards' liepen rond me heen en ik irriteerde mij daar mateloos aan. Ik liep waar mijn voeten me brachten en ik stond nu voor een deur. Ik keek een ruimte binnen die ik vaag herkende. Ah ja, dat soort ziekenzaal. Er was nu een man bij het meisje en de jongen. Ik zag nu pas hoe hard het meisje was toegetakeld. Ik bleef niet in de deuropening staan maar zette enkele stappen de kamer in.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Naomi Micheal
    Ik zie een jongen de zaal inlopen en kijk hem aan en zie dat de man die iets zoekt of wathever hem nog niet heeft gezien. 'Hallo.' zeg ik dan met een zwakke zachte stem en glimlach even naar de jongen, ik heb hem nog nooit hier gezien, zeker ook nieuw hier.

    [ bericht aangepast op 29 aug 2012 - 0:14 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Luke Moore

    Ik hoorde het meisje me zwake stem 'hallo' zeggen. Ik liep dichterbij. Haar gezich was blauw-paars door alle plekken op haar gezicht.
    "Luke, aangenaam, en dit is Tom Junior," zei ik terwijl ik haar mijn snapback aangaf. Een glimlach vormde zich rond haar lippen.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque