• Nightmare of Dance



    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Demi1309
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collins 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez Prisoner
    -Kimberley McKenze Paralyzedx
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. Naomia
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Alexandro Stefano Poeh
    -Ian Silvas Demi1309
    -Luke Moore IIlumination

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer delicato
    -Abbigail Rogriguéz Prisoner
    -Isabella McSteam 4Everdeen
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso SerpentEyes
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders


    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 28 aug 2012 - 7:25 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Naomi Micheal
    Ik zucht en ga dan weer liggen en leg mijn hoofd op het kussen en pak Ian's hand vast. 'Ik ga je nu niet zoenen als je het niet erg vind.' zeg ik dan en grijns weer even. 'Stelltetje klootzakken.' murmel ik dan.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Ian Silvas

    'Nee doe maar niet. Ik heb een kotssmaak in mijn mond,' zucht ik. Ik kijk naar de mannen. 'Mag ik een bekertje water?' Niemand maakt aanstalte. 'hallo? Van deze smaak moet ik nog een keer kotsen hoor.' Langzaam komt er eentje in beweging. Ik houd hem goed in de gaten. Straks doet hij er verdoving in. Hij houdt het bekertje onder de kraan en loopt naar me toe. 'Dank je.' Ik neem een slokje en geef het lege bekertje weer terug. De smaak was nu wel weer beter. 'Maar zoen me maar nog steeds niet. Ik heb geen zin in pottenkijkers.' Ik kijk haar aan en grinnik even. 'Ze gaan op een gegeven moment wel slapen, toch?'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Naomi Micheal
    Ik zucht. 'Ik zou het niet weten.' zeg ik dan en kijk Ian aan. 'Hmm, inderdaad, dat heb ik liever ook niet, wat zouden ze dan doen.' vraag ik dan en kijk naar de mannen en zie die viespeuk nog steeds naar me grijnzen en ik ril even kijk dan weer naar Ian.

    [ bericht aangepast op 29 aug 2012 - 16:39 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Ian Silvas

    Ik haal mijn schouders op. 'Weet ik niet.' Ik kijk naar de viespeuk en opeens komt er een enge scene in mijn hoofd voor. Ik zie hem al komen en hoor het hem zeggen; 'Ik neem het over' Dat hij dan zoiets zegt. Ik ril en huiver en dring het beeld uit mijn gedachtes. Nee, dat mocht niet gebeuren. Ik glimlach even. 'We gaan het ook niet uitproberen.' Ik druk een kusje op haar voorhoofd. Dat kon wel, toch?


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Naomi Micheal
    Ik glimlach naar Ian en leg don mijn hoofd in zijn nek zodat hij nergens pijn heeft en ik niet op zijn borst lig en blijf glimlachen. 'Nee, dat wil ik ook niet als zij erbij zijn.' zeg ik dan zuchtend en sluit mijn ogen even en hoop gewoon dat die ene viespeuk al weg ging, dat zou alles al veel aangenamer maken, telkens als ik mijn ogen sloot zag ik de beelden weer voor me en rilde dus hield ze maar open.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Ian Silvas

    'Dat word wachten...' Ik grinnik. 'Als ik zo lang kan wachten,' fluister ik in haar oor en druk een kusje op haar oorschelp. Ik ga liggen, want die mannen kunnen niet gezien hebben dat ik haar een kus gaf. 'Niet fluisteren,' snauwt iemand. 'Ach man, alsof we een plan kunnen bedenken.' Ze zwijgen. 'Misschien wel.' Ik rol met mijn ogen. 'Maar die kunnen we nooit uitvoeren.' Ik leg mijn hoofd weer rustig neer en kijk Naomi weer even grijnzend aan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Naoi Micheal
    Ik grinnik en kijk dan Ian aan. En merk dat de mannen zich echt beginnen te ergeren aan ons en grijns weer. 'Ik ben beniewd hoelang je het volhoud.' fluister ik dan grijnzend in zjn oor en bijt dan zacht in zijn oorlel. En ga weer liggen en grijns naar Ian. 'Niet fluisteren!' roept een man weer en ik rol met mijn ogen en kijk Ian weer glimlachend aan.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Ian Silvas

    Een tinteling trekt door me heen. Ik kijk haar even met grote ogen aan. 'Probeer me niet uit te lokken,' fluister ik en glimlach even. Met mijn hand ga ik langs haar zij, maar de mannen kunnen dat niet zien en al kunnen ze het zien het kan me niet schelen. Ik kijk haar even aan. Ik lig gewoon ziek te zijn met een glimlach op mijn gezicht.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Sorry dat ik plots weg was, of niet mee reageerde, maar ik had dansles en ik dacht dat het van 6 tot 7 was maar het was van 5 tot 6, dus moest plotseling helemaal haasten...]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Hahahha slim :')]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Naomi Micheal

    'Sorry ik kan het gewoon niet laten.'zeg ik dan glimlachend en laat nu mijn hand heel voorzichtig en zact over zijn borst strelen. 'Je kant me toch.' zeg ik dan grijnzend.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    jaimyhoi schreef:
    [Hahahha slim :')]


    [Yeah, I know, haha]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Ian Silvas

    'Mmmm ja ik ken je.' Ik grijns even en pak haar hand. 'Maak het me nou niet zo moeilijk.' Ik lach en hoor dan gekuch. Oja we waren niet alleen. Ik negeerde de man en kijk Naomi even grijnzend aan. Ik druk mijn lippen op de hare. Ik grijns. 'Niet zolang vol gehouden vrees ik,' zeg ik met een grijns. Dan voel ik dat ik ruw op mijn rug wordt gerecht. 'Ik hoef dat niet aan te zien,' snauwt hij. Ik kijk hem verbaasd aan. 'Dat hoeft ook niet, als u weggaat?' Ik kijk hem aan. Hij staart woedend terug. 'Wij moeten op jullie letten.' Ik knik en rol met mijn ogen. 'Ja, want wij kunnen iets uitvoeren. kunnen jullie alsjeblieft op de gang gaan staan en ons een beetje privacy geven. In de slaapzaal staan jullie toch ook niet de hele tijd in de kamer?' Hij denkt even na en knikt dan. 'Omdat jullie gewond zijn,' sist hij en verlaat met de andere mannen de kamer. Triomfantelijk grijns ik.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Naomi Micheal

    Ik grijns en als de mannen de kamer hebben verlaten kijk ik weer naar Ian. 'Ik vind het niet erg dat je het niet zo lang kan volhouden.'zeg ik dan grijnzend en blijf hem even aankijken en trek hem dan aan zijn shirt een stukje naar me toe en hou mijn lippen een centimeter van de zijne af, maar begin dan kusjes in zijn nek te geven om hem te pesten en grijns en zuig zacht aan de huid waardoor er een klein paars/rood vkekje ontstaat en geef dan kusjes een weg naar boven en druk ze dan grijnzend op zijn lippen.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Ian Silvas

    Ik grom lichtjes en lach dan. 'Volgens mij houd jij het ook niet lang vol,' grinnik ik en strijk met mij tong over haar onderlip. Dan sluit ik mijn ogen en grijns. Ik wacht op toestemming, maar dat duurt me te lang. Ik weet het, ik ben te erg. Ik laat mijn tong met de hare spelen en streel met mijn hand voorzichtig haar zij. Ik lig nu niet in de fijnste houding, maar dat kan me even niet schelen. De pijn moet oprotten. Ik ga niet constant rekening met de pijn houden, de pijn moet maar met mijn wil rekening houden. Ik lach even om mijn gedachtes, maar stort me dan weer in de zoen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne