• Nightmare of Dance



    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Demi1309
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collins 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez Prisoner
    -Kimberley McKenze Paralyzedx
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. Naomia
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Alexandro Stefano Poeh
    -Ian Silvas Demi1309
    -Luke Moore IIlumination

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer delicato
    -Abbigail Rogriguéz Prisoner
    -Isabella McSteam 4Everdeen
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso SerpentEyes
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders


    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 28 aug 2012 - 7:25 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Naomi Micheal
    Ik grinnik even en kijk dan de jongen weer aan. 'Naomi.' zeg ik dan glimlachend en zet dan zijn snapback op en grinnik even. 'Stoer niet?' vraag ik dan en glimlach. 'En heb je hem serieus een naam gegeven?' vraag ik dan en grinnik en kijk Luke aan.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    "Sure, ik geef al mijn petten een naam. Tom bijvoorbeeld ligt nog thuis. Maare Sam vertelde dat we hie waren om te dansen, klopt dat?" vroeg ik en graaide Tom Junior weer van haar hoofd af, en zette hem weer op mijn hoofd.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Naomi Micheal
    Mijn gezicht betrekt meteen. 'Ja, dat zou je kunnen zeggen ja.' zeg ik dan en bijt op mijn lip. 'We zijn hier inderdaad om te dansen, eerder gezegd we worden gedwongen te dansen en alles te doen wat die mannen hier zeggen.' zeg ik dan en zucht en bijt weer op mijn lip.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Luke Moore

    "Welke stijl doe jij?" vroeg ik vrolijk, tegen alle normen van haar woorden in. Ik ben dan wel agressief, een optimist ben ik ook. En meestal gaat dat verassend goed samen.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Naomi Micheal
    Ik kijk hem aan met opgetrokken wenkbrauwen, hij negeerde gewoon alles wat ik zei, hij kan maar beter luisteren want in de korste keren eindigt hij hier zoals mij, of misschien nog wel erger. 'Streetdance.' zeg ik dan zuchtend en kijk even naar Ian en dan weer naar de jongen Luke.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Luke Moore

    "Ik heb verstaan wat je zei hoor, maar geloof me ik ben eindloos optimistisch. En ik doe ook streetdance, dan zie ik je vaak!" glimlachte ik.
    "By the way, ik ben ook agressief dus ik ben mij nu al de hele tijd door aan het irriteren over die bewakers. Ik sla hén nog een keer in elkaar als het er vier blijven. ik bedoel maar." zei ik onverstoorbaar.

    [ bericht aangepast op 29 aug 2012 - 0:38 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Naomi Micheal
    Ik grinnik even gemeen. 'Ga je gang, sla ze, dan zie ik je straks hier, ik hoop voor je dat je er niet zo erg aantoe bent als mij, maar succes.' zeg ik dan en zucht en kijk naar de mannen die nu mij grijnzend aankijken en zie ook die viespeuk van vanmorgen erbij staan en bal mijn handen tot vuisten, maar zie hem alleen nog maar meer grijnzen daardoor.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Luke Moore

    "Weet je Naomi, ik ben verdoofd, geblinddoekt en gekneveld hiernaartoe gebracht. Volgens mij omdat ik die kleine die jou daarnet vulgair aanstaarde, eens goed heb aangepakt." vertrouwde ik haar toe. "Al slaan ze me een hersenschuddig, ik zou opstaan en opnieuw vechten. Focus en balans. Dat is wat je nodig hebt."


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Naomi Micheal
    Ik zucht. 'Het is duidelijk dat je nieuw bent, misschien moet je het echt eens meemaken.' mompel ik dan zuchtend, niet dat ik wilde dat er iets met hem gebeurt, maar om duidelijk te maken dat niet alles hier zo makkelijk is, ze zijn met teveel, ze hebben wapens en dan heb je nog de martelkamer. Ik kijk Luke aan en dan naar de groep mannen. 'Doe alsjeblieft niks dom, ze straffen je al voor het kleinste ding.' zeg ik dan zuchtend. 'En wat ze met je gedaan hebben op de heenweg, daar zijn ze nog zacht geweest.' zeg ik dan en kijk hem doordringend aan.

    [ bericht aangepast op 29 aug 2012 - 0:51 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Luke Moore

    Die onheilspellende blik, ik wist het meteen, ik moet hier weg. Maar wat ik nog wist, dat ik hier meer over moest weten. Ik ga iedereen hier piekfijn uitvragen, tot in het kleinste detail.
    "Vertel me alsjeblieft wat je weet en wat ze gedaan hebben, en geen leugens alsjeblieft." smeekte ik


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Naomi Micheal
    Ik kijk naar de mannen en zie dat ze op de gang zijn gaan staan. 'Je wilt alles weten?' vraag ik dan. 'Weet je het zeker?' zeg ik dan zuchtend en begin. 'Straffen die ze uitdelen, tot nu toe, weet niet of er nog meer zijn, maar goed.' zeg ik dan en begin de lijst. 'Zweepslagen, stroomschokken, ademnood, dan word je hoofd n een bak water gedaan totdat je bijna geen lucht meer krijgt, verkrachting, ze zetten dingen met messen in je huid, teksten, brandmerken, ze slaan je helemaal in elkaar, gebruiken je inprincipe als boksbal, laten je zo verdoven dat je helemaal verlamt bent maar wel nog alles om je heen waarneemt, heel griezelig en ga zo maar door.' zeg ik dan zuchtend en kijk hem aan.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Luke Moore

    Ik probeerde mijn poker face te behouden, wat aardig lukte, maar er zaten barstjes in mijn facade. Ik slikte de brok weg.
    "Welke heb jij allemaal al onder ogen moeten zien?" zei ik. Mijn stem bijna onhoorbaar trillend.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Naomi Micheal
    Ik slik en denk na. 'Zweepslagen, stroomschokken, verkrachting, er is een tekst met messen op mijn buik gezet, een messteek gehad, ze hebben me gebruikt als boksbal, zoals je wel kan zien en de verdovingsspuit,' zeg ik dan en slik een brok in me keel wel. Het is raar alles zo te zeggen, maar besluit toch eerlijk te zijn om hem te kunnen beschermen tegen alle gevaren.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Luke Moore

    Ok ik zou dit alles al verschrikkelijk bij een jongen, maar bij een meisje! Ik voelde gewoon dat mijn blik strijdlustig werd en dat ik vuurspuwde.
    "Ik krijg ons hier wel uit, dat beloof ik." fluisterde ik.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Naomi Micheal
    Ik zucht en ga liggen. 'Ik blijf ook hopen dat ik hier ooit uit kom, maar de hoop word steeds minder.' mompel ik dan en kijk naar het plafon.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp