• Nightmare of Dance



    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Demi1309
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collins 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez Prisoner
    -Kimberley McKenze Paralyzedx
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. Naomia
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Alexandro Stefano Poeh
    -Ian Silvas Demi1309
    -Luke Moore IIlumination

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer delicato
    -Abbigail Rogriguéz Prisoner
    -Isabella McSteam 4Everdeen
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso SerpentEyes
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders


    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 28 aug 2012 - 7:25 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Ik ga.... Doei!]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Luke Moore

    Ik hield mezelf voor om op te letten of er wisseling van de wacht was. Me veel actiefilms te bedenken en braaf te zijn. Want zo te horen zijn ze niet mals hier. Ik keek weer naar naomi en haar ogen waren gesloten.
    " Wil je dat ik wegga?" vroeg ik zachtjes.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Naomia schreef:
    [Ik ga.... Doei!]

    (Bye)


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Marcell/Man
    "Je weet dat ik nergens aan mag twijfelen" Zeg ik schouderophalend, alsof ik er ook niks aan kan doen. Wat klopt, maar dat hoeft zij niet te weten. "En als ik nu iets zou zeggen onthou je dat. Dus helaas, Leslie.." Zeg ik. Geen idee of ze weet dat ik weet hoe ze heet en hoe ik weet dat ze zo heet, maar het is nou eenmaal zo. "Ik kan niks zeggen. Gewoon echt niet.. Maar.. Als je ermee instemt om naar me te luisteren enzo, kan ik je meenemen naar een grotere kamer. En kunnen we eh.. praten" Ik kijk wat ongemakkelijk omdat ik weer in tweestrijd ben. De ene kant zegt dat ik niks mag vertellen, de andere kant nodigt haar uit om ergens te praten waar ze niet zo bang is. De keuze is aan haar. Over zichzelf -waarschijnlijk- praten en zich gedragen, of hier blijven, alleen, en doodsbang zijn. Ik zou het wel weten. Dus hopelijk begrijpt ze dat ik al risico neem en dat ik vele malen aardiger doe als mijn Collega's nu, maargoed.. Dat kan alleen Leslie weten.


    Leslie Day
    Ik ga nu niet eerst nog vragen stellen, want dan betekent het dat ik hier nog langer zit. Ik heb hem doen twijfelen. Zwak gemaakt door mijn angst. Bob hoort hier niet te werken. Maar misschien is hij ooit wel mijn redding. Eerst vond ik het irritant dat hij degene was die ik telkens tegenkwam, maar ik weet nu dat het juist geluk is. Dit alles schiet in een paar seconden door mijn hoofd. 'Ik zal niet weglopen, en ik zal luisteren,' zeg ik zacht van angst. De muren komen weer op me af en even sluit ik mijn ogen om en duizelig gevoel tegen te gaan. Ik open mijn ogen en kijk hem dan met iets van wanhoop aan, 'Haal me hieruit,' vraag/zeg ik dan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    (@jaimyhoi waar zit jij ergens??)


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    [Leslie zit op een geheime afdeling waarvoor je door deuren met code's en handafdrukken moet komen. En dan kom je ergens terecht terecht waar kleine soort cellen staan met alleen een bed, toilet en wasbak erin. En de muren zijn zacht. Er zitten camera's in. En Les is claustrofobisch (;]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ik moet naar school vandaag, dus ben pas rond 3 uur online. Baaybaaayyy]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    (oh okay. Tot straks!! Ik moet ook weg sebiet. Naar mijn grootmoeder.)


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ian Silvas

    Ik kijk zwijgend naar de jongen en dan naar Naomi. Ik heb hun gesprek zwijgend aangehoord met mijn ogen gesloten. Ik open ze nu weer en kijk de jongen aan. 'Als je het weten wil, ik heet Ian.' Ik glimlach even zwakjes en kijk dan naar de mannen. De blik waarop ze naar Naomi kijken bevalt me niet. 'Kan je die vieze grijns van je smoel halen?!' Hij kijkt me vuil aan en loopt naar me toe. 'goedemiddag,' zeg ik alsof ik niks heb gezegd. 'Moet je een klap in je maag?' 'Doe maar, ik heb toch overal een klap gekregen klootzak.' Voor ik het weet stompt hij me in mijn maag. Pas op het moment dat ik pijn voel herinner ik de operatie weer. Ik hap naar adem en het wordt duizelig. Even Zie ik zwart maar dat knipper ik weg. Misselijkheid over spoelt me, ik ka het niet houden en geef over. Naast me bed en op de schoenen van de man. Ik ga liggen en megeer zijn kwade hoofd. Zij eigenschuld.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [hallo? Iemand hier:)]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Badum tss]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ik zie je foto/plaatje wathever niet Jaimmmm... EN HOOOI BEN ER WEER!!! :Y)


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Naomi Micheal
    Ik kijk bezorgt naar Ian. 'Gaat het een beetje, je operatie.' zeg ik dan zacht en kijk hem aan en dan naar de man. 'Idioor, je slaat toch niet iemand die net geopareerd is!' schreeuw ik dan woedend.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Ian Silvas

    Ik haal even diep adem. De gore kotssmaak proeft smerig. Ik sluit mijn ogen en hoor Naomi haar uitval. 'Het...' Ik zwijg even. 'Gaat wel,' breng ik uit en open mijn ogen weer. Ik kijk haar aan en dan naar de man. 'Waarom zijn jullie allemaal ineens hier,' breng ik uit en kijk naar de mannen. Was dit opeens de nieuwe hangplek ofzo? 'We moeten op jullie letten.' 'We kunnen niks,' mompel ik en kijk ze aan. Twee knikken instemmend, maar degene die me een klap verkocht haal alleen maar zijn schouders op. 'Misschien.' Hij loopt weg naar de deur en gaat daar staan. Nou fijn dit. Het beetje privacy was weg.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Dat is teleurstellend )':

    Het was een badum tss plaatje ^^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.