• Nightmare of Dance



    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Demi1309
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collins 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez Prisoner
    -Kimberley McKenze Paralyzedx
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. Naomia
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Alexandro Stefano Poeh
    -Ian Silvas Demi1309
    -Luke Moore IIlumination

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer delicato
    -Abbigail Rogriguéz Prisoner
    -Isabella McSteam 4Everdeen
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso SerpentEyes
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders


    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 28 aug 2012 - 7:25 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [HOOOOOOOOI! :Y)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Naomia schreef:
    [HOOOOOOOOI! :Y)]
    [Hoi mijn echte naam is Xanthe. Btw wat vinden jullie ervan?]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Julio Martinéz
    Een glimlachje speelt om mijn lippen en ik leg mijn hoofd tevreden op die van Eleadora. Dit doet tenminste geen pijn. Ik geef een zacht kneepje in haar handen als ze fluistert dat ze ook van mij houdt, waarna ik geniet van haar gladde, kleinere handen in de mijne. Haar hoofd die tegen mijn borst aan ligt. Waarschijnlijk kan ze mijn redelijk rustige hartslag horen, wat sneller omdat ze zo dicht bij me staat, maar wat rustiger door de verwondingen en alle ellende die er in mijn hoofd speelt. Die ik nu allemaal kan vergeten, want ik zak weg in een rustige toestand bij Eleadora. Een vrij gelukkige, voor wat hier mogelijk is.


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Waarvan? Je naam?]


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Van wat precies? :3 Je naam? ^^ Of je personage en je schrijfstijl?]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    Leslie Day
    Ik kijk naar hem, blijkbaar is hij verbaasd dat ik hem hoorde. 'Ik dacht dat je nou wel wist dat ik naar je woorden luister,' zeg ik met een zwakke botte stem. Ik blijf verdomme trillen. Jk probeer mezelf te laten stoppen. Poging mislukt. 'Ik vertel je niet wat ik weet, zolang ik hier zit.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Mijn schrijfwijze :Y)]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Marcell/Man
    "En ik kan je er niet meer op vertrouwen dat je je daar ook aan houdt" Zeg ik bot. Een deel van me roept, schreeuwt tegen me dat ik niet zo gemeen moet zijn en haar nog één keer moet vertrouwen, als test, maar dan komt de botte man en laat het deel zijn mond houden. Ik heb haar al genoeg vertrouwt, en ik heb me elke keer weer in haar vergist. Ook al zegt ze van niet. Het is wel zo, en dat weet ik dondersgoed. Net zoals ik weet dat als ik haar nog een keer vertrouw, dat stemmetje de volgende keer niet verdwenen is. "Dus dan kan je kiezen. Of je vertelt het, of ik moet je met rust laten hier.. en een schuimrand over de wasbak laten maken"


    Stop acting normal. It gets bored.

    Eleadora Amora Alonso

    Eleadora sloot haar ogen en koesterden het moment en Julio die haar handen vasthad. Een kleine flashback doemde voor haar op en speelde voor haar ogen, over thuis in Spanje. De eerste keer dat ze Julio had ontmoet. De zon scheen hoog en fel aan een puur blauwe hemel terwijl ze zelf over de warme straat slenterden, doellend op niets, tot haar oren swingende muziek opvingen en haar ogen zich lieten vallen op een groepje mensen. Straat mensen wist ze, maar ze hadden zich een kring gevormd, maar waaromheen, Nee dat wist ze niet. Haar nieuwschierigheid speelde bij haar op naar boven terwijl ze op de kring afliep en zich wat tussen de mensen wrong en uiteindelijk toe kon kijken naar Julio die aan het dansen was met een klein jongetje. Maar wat ze echter niet kon vergeten, was zijn blik toen hij haar opmerkten naar de dans, een blik die tot op de dag van vandaag nogsteeds blosjes op haar wangen liet verschijnen. Eleadora liet zich meeslepen in de flashback, maar werd echter weer bij de realiteit gehaald toen ze zich beseften dat ze waarschijnlijk nooit meer terug kwam. Ze opende haar ogen, toekijkend in een kale badkamer, terug gehaald bij de kille en nare realiteit. Maar echter was het Julio die er voorzorgden dat dit alles al een stuk minder akelig was.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Leslie Day
    Ik tril nog steeds. 'Oke, je vertrouwt me niet meer,' constateer ik. Ik overweeg mijn kansen. Ik moet het hem vertellen. 'Ik weet meerdere dingen. Over jou, over het gebouw. Je moet controle rondes doen. Ik weet niet precies hoe lange tijd ertussen zit. Jullie moeten emotieloos zijn, wat jullie lang niet altijd zijn, aangezien jij meelevendiger lijkt te zijn dan de anderen. Die tonen de emotie plezier. Sadisme. Ij weet de code om de ruimte in te komen waar echt alles ligt. En aangezien jij knockout was, kon ik je gebruiken om erin te komen. Aangezien jij ineens veel zwakker en ziek was ga ik ervan uit dat wanneer je je werk niet goed doet, je ook gestraft wordt. Daarom wil je zo graag dat ik meewerk. Maar dat doe ik nooit. En ik zie je vaak in twijfel.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    IIlumination schreef:
    [Mijn schrijfwijze :Y)]


    [Prettig om te lezen ^^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Awwwhhh!!! Sorry, dat moest ff voor ik met Julio ging posten XD]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Naomia schreef:
    Naomi Micheal
    Ikkijk hem aan en glimlach kort. 'Fijn dat het beter gaat.' zeg ik dan en glimlach weer. 'Hoe moet ik hier zo lang blijven stil liggen, dat kan ik echt niet hoor.' zeg ik dan en zucht.


    Ian Silvas

    'Ik ben bij je. Elke dag. Ik sleep je wel door de tijd heen.' Ik glimlach even en kijk haar aan. Ik zou het ook echt doen. Ik zou bij haar blijven, totdat we beidde weer helemaal gezond waren en zelfs daarna zou ik bij haar blijven. Diep vanbinnen weet ik dat ik wel meer op haar zou gaan letten, of ze niet met iemand anders zou gaan zoals met Sam, maar ik dwing het weg. Ik moest mezelf maar inhouden en mijn vertrouwen weer aan haar geven. Ze zou het niet nog een keer doen. Dat wilde ik geloven.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Awww wat? XD]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Eleadora ^^ Ik zie de flashback helemaal voor me.. EN WTF LESLIE VERBAAST ME! ZELFS MIJ!]


    Stop acting normal. It gets bored.