• Hooi!
    Ik wil graag dip-dye haar. Van blond naar paars.
    Maar ik werk achter de kassa in een supermarkt en ik ben bang dat ze het niet goed vinden als ik het paars verf. Weet iemand misschien hoe ze er op reageren?
    Xx

    [ bericht aangepast op 29 aug 2012 - 20:12 ]


    If you don't live for something, you'll die for nothing ~.

    Ik zou het gewoon eens aan je bedrijfsleider vragen. ;]


    You are beautiful, you are love.

    Maar ik ben dus bang dat het niet mag ofzo. En ik wil het echt heel graag verven


    If you don't live for something, you'll die for nothing ~.

    Whoah, ik zal wel weten naar welke kassa ik zal gaan als ik bij jou in de winkel was dan! (:


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Het doet me eerder denken aan Rosa van de hoe overleef ik-serie. Maar je kan het gewoon vragen en als ze zeggen dat het niet mag, kan je nog altijd vragen waarom niet.


    Physics is awesome

    Ik werk bij de MC en daar heeft iemand groene dip dye dus ik denk niet dat het een groot probleem is. Bij de MC moet je je haar trouwens wel in een knot dus misschien is dat minder erg. Vraag het aan de plaatselijke manager of in ieder geval iemand boven jou.


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Ik ken iemand die achter de kassa werkt met een sidecut en fel rood gekleurs.


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Waarom zou het niet mogen?
    Ik zou het gewoon aan je baas/iemand met een hogere functie vragen!


    Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had.

    het heet trouwens dip dye, ombre is als je haar verlicht naar de puntjes toe. Ik heb al mensen met de vreemdste dingen achter de kassa zien staan, maar vraag het toch voor de zekerheid aan je baas. En als hij het niet goed vind kan je je haar toch nog altijd opsteken om te gaan werken?


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Hoezo zouden ze dat niet goed vinden? Ö Het is jouw haar en jouw keuze, zolang je klantvriendelijk bent, efficiënt en goed werkt, zou in mijn perspectief zoiets geen reet horen uit te maken. Of ben ik nu heel erg dom?


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Moet je even navragen bij je baas, ik draai ook kassa en ik mocht het ook doen. Ik ging dipdye paars doen. Heb het uiteindelijk toch maar bruin met blonde dip-dye gelaten. (:


    your eyes are like stars in the night.

    Volgens mij moet dat kunnen hoor. Ik zie ook zoveel plukken of niet natuurlijk haar bij onze cassières (ik werk bij de Jumbo).
    Ik denk dat als je het helemaal gek maakt door je haar alle kleuren van de regenboog te verven (tegelijkertijd), dat je dan misschien een probleem mee kunnen krijgen. ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Vraag het de manager/leider die daar werkt instead of us ;]. Kinda easy.


    No growth of the heart is ever a waste

    Occhi schreef:
    Het doet me eerder denken aan Rosa van de hoe overleef ik-serie. Maar je kan het gewoon vragen en als ze zeggen dat het niet mag, kan je nog altijd vragen waarom niet.

    Neuz!

    En waarom zouden ze het niet goed vinden? Het is toch je eigen haar?
    Nja,als je toch erover piekert,kun je het best eens navragen. (:


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Desmond schreef:
    het heet trouwens dip dye, ombre is als je haar verlicht naar de puntjes toe. Ik heb al mensen met de vreemdste dingen achter de kassa zien staan, maar vraag het toch voor de zekerheid aan je baas. En als hij het niet goed vind kan je je haar toch nog altijd opsteken om te gaan werken?


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Bij ons (Albert Heijn) mag het niet. Wij mogen geen opvallende haren, geen zichtbare tattoos, geen zichtbare piercings en geen opvallende make-up.
    Maar dat verschilt per supermarkt, dus ik zou het idd. gewoon vragen. :')

    Staat het niet in jullie reglement ofzo? Bij ons wel namelijk.


    Tell me about it, stud.