• Hooi!
    Ik wil graag dip-dye haar. Van blond naar paars.
    Maar ik werk achter de kassa in een supermarkt en ik ben bang dat ze het niet goed vinden als ik het paars verf. Weet iemand misschien hoe ze er op reageren?
    Xx

    [ bericht aangepast op 29 aug 2012 - 20:12 ]


    If you don't live for something, you'll die for nothing ~.

    Gewoon even navragen. Ik kan het namelijk op zich wel begrijpen als het niet mag, gezien niet iedere klant van het verven van haar gediend zal zijn :')


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Blomkvist schreef:
    Hoezo zouden ze dat niet goed vinden? Ö Het is jouw haar en jouw keuze, zolang je klantvriendelijk bent, efficiënt en goed werkt, zou in mijn perspectief zoiets geen reet horen uit te maken. Of ben ik nu heel erg dom?


    Wij mogen dat ook niet. Simpelweg omdat we representatief moeten zijn. Er zullen altijd kortzichtige mensen zijn, die niet meer naar een bepaalde winkel willen gaan, omdat ze daar medewerkers hebben die er niet naar hun wensen uitzien.
    En natuurlijk gaat het erom dat je goed werkt, maar ik snap het ergens dus wel dat het niet zou mogen. :')


    Tell me about it, stud.

    Bij het bedrijf waar ik momenteel werk zouden ze dat echt niet accepteren. Ik moet zelfs mijn piercings uit doen als ik op de werkvloer ben. :')


    Til hug og blod.

    HET MAG!! =D
    maar ik had het idee dat hij er niet heel gecharmeerd van was en omdat ik het had over donker paars mocht het. Ik denk dat als ik met roze aan kom dat het niet goed is XD


    If you don't live for something, you'll die for nothing ~.

    Good for you!! ;D


    You are beautiful, you are love.

    Weet iemand trouwens wat goud-blond haar gaat doen als je het paars verft?


    If you don't live for something, you'll die for nothing ~.

    Natsu schreef:
    Weet iemand trouwens wat goud-blond haar gaat doen als je het paars verft?

    Het wordt paars?


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Maar niet dat het groen wordt ofzo...


    If you don't live for something, you'll die for nothing ~.

    Natsu schreef:
    Maar niet dat het groen wordt ofzo...

    Nee aangezien je blond haar hebt en blond haar pakt een haarkleur goed.


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Ellenpoep schreef:
    (...)
    Het wordt paars?


    Nou, het zal wellicht anders uitpakken dan het op ontkleurt haar doet. In ieder geval niet dezelfde intensiteit hebben. Maar groen zal het niet uitslaan. :')


    Til hug og blod.