• Viajar del mundo


    Normaal gesproken ga je nadat je je diploma hebt gehaald studeren. Een Amerikaans vriendengroepje besluit het over een andere boeg te gooien en gaan, tegen de wil van sommige ouders is, een wereldreis maken. Sommige zullen meegaan, simpel weg omdat ze meer van de wereld willen zien maar anderen gaan mee omdat ze nog niet goed weten wie ze nu zijn en ze zo hopen zichzelf te leren kennen. De vrienden gaan samen het grootste avontuur van hun leven aan en zullen tijdens hun reis andere jongeren ontmoeten. De vraag is alleen of hun vriendschap de reis zal overleven door de ruzies die zullen ontstaan maar ook door de nieuwe vriendschappen en liefdes. Kennen ze elkaar echt zo goed als ze denken of hebben sommige geheimen waar de rest niks van weet?

    Vriendengroepje
    -Zoë-Claire 'Zo' Welling~ Khione
    -Ivy Lotus Xena~ Isuzu/Cocon
    -Destina Valencia de la Bourse~ Sirens
    –Sevastian 'Sev' Ivan Fjodor ~ Khione
    -Maximiliano "Max" Ronaldo Harrison ~ Corallo
    –Evan Ferry Duncason ~ Amicis


    Buitenlandse jongeren
    –Pippa 'Pip' Callista Dubroux ~ Grieks/Frans/Brits ~ Khione
    –Catharina "Cat" Aphrodite Cosmos ~ Grieks ~ Corallo
    –Natasha Fabiënne Parker. ~ Engels ~ Amicis
    -Nathaniël Alexander Gilliano Rodriguez ~ Puerto Ricaans/Russisch ~ Sirens
    -Michaël Ramon Gilliano Rodriguez ~ Puerto Ricaans/Russisch ~ Sirens


    Regels
    – minimaal 6 regels, meer is natuurlijk altijd goed maar als je te vaak minder dan 6 doet (5 kan nog nét) dan word je er uit gegooid en dan moet je niet gaan zeuren. Mobieltjes zijn geen excuus om minder te schrijven.
    -16+ is toegestaan
    -Hou het realistisch, ze worden dus niet gelijk de eerste dag al verliefd op elkaar
    -Geen mensen die al na één dag of een paar topics stoppen.
    -Reserveringen blijven 24 uur staan
    -Geen perfecte personages, en liefst ook een beetje originele personages, dus niet die je al bij vijf andere RPG's gebruikt. Überzielige personages zijn ook niet erg geliefd.
    -Niet de personages van andere mensen besturen.
    -Topics worden geopend door Stiles of Cloudbreaker
    -Maximaal 2 personages waarvan eerst maximaal één meisje.
    -Ga niet met z'n tweeën meerdere pagina's vol spammen, dan kan niemand het nog volgen.
    -Het liefst RPG'ers met al wat ervaring
    -Geen ruzie buiten het RPG

    Rollentopic.

    Het is nu de volgende ochtend. De meeste zijn al wakker en gaan ontbijten

    © Stiles en Cloudbreaker[/b]

    [ bericht aangepast op 12 okt 2012 - 22:39 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Zoë

    Michael laat mijn pols weer los.
    'Laten we dan maar naar de ontbijtzaal gaan?' vraag hij, maar het is meer een retorische vraag.
    Ik knik en begin alvast te lopen. 'Heb je al iets van Nathan gehoord?' vraag ik als we bij jet lopend buffet staan. Ik leg een croissantje op mijn bord en pak daarna een bekertje met jus d'orange en kijk Michael afwachtend aan. Ik ben er nog niet uit of ik Nathan de huid vol ga schelden of dat ik hem compleet ga negeren.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Mijnes.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [mijn topics]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Lauren Campbell

    Ik zie Zoé bij de jongen staan, maar besluit ze maar alleen te laten. Mijn hoofd barste zowat uit elkaar leek wel. Ik sluit even vermoeid mijn ogen en loop dan naar het buffet. Echte honger had ik niet. Ik kijk om me heen en zie Sevastiaan zitten. Zwijgend ga ik naast hem zitten en neem een hapje van het broodje. Mijn maag lijkt zic gelijk om te keren dus schuif ik het bord van me af. 'Hoi,' mompel ik en kijk hem aan. Ik leun achterover in mijn stoel en sla mijn thee achter over. Ik sluit mijn ogen weer. Het aspirientje leek nog niet zijn werk te doen. Ik zucht even en knipper met mijn ogen. Dan zet ik een glimlach op mijn gezicht. Dit eas mijn eigen domme fout. 'Hoe gaat het met jouw?'

    [ bericht aangepast op 28 aug 2012 - 0:12 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Ivy Lotus Xena.
    “Als er geen buffet is, grijp ik de eerste beste vreemdeling vast en eis om een buffet,” Ik probeer naar zijn gezicht te kijken en merk er een gemene grijns op, maar deze komt als snel weer in plooi als de oudere mevrouw in de lift komt. Heel kort laat hij een hand los op de grip van mijn benen en zwaait lichtjes glimlachend naar de vrouw om vervolgens mijn been weer vast te pakken.
    De liftdeur gaat langzaam open. “Ik zorg wel dat ze genoeg binnen krijgt,” Evan loopt de deur uit en ik begin zachtjes te lachen. “Inderdaad, dat heeft deze jongen wel voor me over,” Grinnik ik en haal een arm rond zijn nek vandaan om vervolgens mijn vingers even kort door zijn haren te laten gaan, waar hij natuurlijk geen gel had.
    “De geur van eten, heerlijk,” Hij grinnikt even en volgt een bord waarop ‘restaurant’ staat. “Tadaam, we zi– Ze hebben een buffet!” Hij laat een ‘ghehe’ geluidje over zijn lippen rollen en ik slaak een zacht vreugdegilletje. Evan loopt richting het buffet en ik lik onbewust mijn lippen af. Ik kon er niets aan doen, ik was gewoon hongerig. “Als jij de borden nou vasthoud in plaats van mijn nek,” Hij lacht zachtjes en ik wil er net wat op zeggen als er een meisje voor ons staat. Ze is in ieder geval jonger dan tien, en ze keek Evan doordringend aan waardoor ik een wenkbrauw optrok.
    “Ook hallo,” glimlacht Evan en ik weet niet wat voor blik hij op zijn gezicht heeft, maar hij laat me al van zijn rug afglijden, waardoor ik mijn hakken weer op de grond zet en vervolgens naast Evan ga staan. “Ik denk dat we beter zo ons bord kunnen vasthouden,” Ik knik even en negeer het kind dat voor ons stond, maar het irriteert me nogal dat ze nog steeds richting Evan kijkt in een bepaalde bewonderde manier… Toch zeg ik er verder niets van en kijk haar kant niet op, pak net zoals Evan een bord van de stapel en gooi er allemaal eten op. Hierna zoek ik naar een plekje en loop richting Evan. “Zie jij iemand van onze vriendengroep of zullen we gewoon alvast zitten en op hun wachten?”


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Evan Ferry Duncason.

    Ivy knikt even en ik kijk haar aan, zodat ik niet naar het kleine meisje hoef te kijken. Wanneer ik een bord van de grote stapel borden heb afgepakt, loop ik langs het buffet. Ik blijf naar het eten kijken, want achterom blijven kijken naar Ivy gaat nogal lastig en als ik vooruit kijk, heb ik dat tienjarige meisje in mijn zicht. Die me trouwens nog steeds af en toe aankijkt. Iets wat best wel irriterend is. Evenals mij haalt Ivy ook een bord van de stapel af en samen lopen we langs het buffet op zoek naar iets lekkers om onze maag mee te vullen.
    Als we beiden de lekkerste dingen van het buffet hebben afgehaald, zoeken we naar een plek. "Zie jij iemand van onze vriendengroep of zullen we gewoon alvast zitten en op hun wachten?" Vraagt ze me dan. Ik laat mijn ogen even door de nog half gevulde zaal glijden. "Daar," Zeg ik en knik even in de richting waar Sevastian en Lauren aan een grote tafel zitten. "Daar zitten Sevastian en Lauren" Ik kijk haar even aan en loop dan richting de tafel waar Sevastian en Lauren aan zitten. "Goedemorgen," Ik grijns even lichtjes naar Sevastian. Hij zal vast wel weten wat ik met een 'goede' morgen bedoel. Ik zet mijn bord op tafel neer en schuif een stoel naar achter, waar ik vervolgens op ga zitten. "Hebben jullie de rest ook al gezien?" Vraag ik ze dan nieuwsgierig, terwijl ik mijn harde bolletje open snij en er twee plakjes kaas tussen leg.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Sevastian nogwat
    'Hoi,' mompelt Lauren als ze naast me gaat zitten. Ze neemt een hap van haar broodje en schuift het bord dan gelijk weg. Iemand heeft een kater. 'Hoe gaat het met jou?' vraagt ze. Ik haal mijn schouders op. 'Beter als met jou,' grinnik ik zacht. Vanuit mijn ooghoeken zie ik dat Evan en Ivy onze kant op komen. 'Goedemorgen,' grijnst Evan. Ik werp hem een quasi-boze blik toe. 'Ik krijg je nog wel Duncason,' grijns ik. 'Ik zou niet gaan slapen vannacht als ik jou was,' voeg ik er onheilspellend aan toe. 'Hebben jullie de rest ook al gezien?' vraagt Evan terwijl hij zijn bolletje open snijdt en er kaas tussen legt. 'Zoë is aan het praten met die jongen van gisteravond'. Ik gebaar even naar het buffet waar ze staan en wiebel met mijn wenkbrauwen. 'Volgens mij is er iets tussen die twee gebeurt,' zeg ik met een grijns. 'Vienna ligt vast in haar bed te huilen,' voeg ik er zuchtend aan toe. Waarom meisjes over een drama van maken snap ik echt niet. Er zijn echt wel meer jongens als Calvin. 'Calvin en Destina vast aan het rollebollen op dit moment en Max was gister volgens mij pas rond 3 uur, half vier thuis. Geen idee wat die heeft uitgespookt maar ik ondervraag hem zo nog wel'.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [im back, what did i miss?]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    [Nothing really, het is nu de volgende ochtend]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Vienna Milena Castanovo

    Kreunend word ik wakker en kijk de kamer rond. Ik wrijf de slaap uit mijn ogen en merk nu pas dat Ivy al weg is. Ik zucht diep en laat me weer terug vallen in het kussen. Calvin zou me wakker komen maken en ik was erg benieuwd waar hij nu was. Ik gooi de dekens van me af en loop naar de badkamer. Ik neem een snelle douche en wikkel de handdoek rond mijn lichaam. Wat zal ik vandaag eens aantrekken? Ik werp een blik naar buiten en glimlach een beetje. Ik haal een skinny jeans met een shirtje en lingerie eruit en kleed me aan. Mijn haren föhn ik droog en breng dan een beetje make-up aan.

    [ bericht aangepast op 29 aug 2012 - 10:49 ]


    ~

    Calvin Turner
    Ik word wakker, omdat ik heel genant uit mijn bed val met een harde bonk. Verbaast kom ik een beetje overeind en wrijf in mijn ogen. Het bed sliep heerlijk maar de grond is hard. Ik kruip de kamer rond richting de badkamer. Daar hoor ik de douche lopen. Ik klop even aan. "Ben je zo klaar?" vraag ik. Ik kruip terug naar de kamer en zet de balkon deuren even open. het zonnetje schijnt. Ziet eruit alsof het mooi weer gaat worden. Gelukkig maar. Ik houd niet zo van de regen en nattigheid


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Lauren Campbell

    Ik luister zwijgend naar de twee en gooi mijn drinken achterover. 'Ik weet niet wat er allemaal aan de hand is hoor. ik werd wakker staat er opeens een vreemde jongen in mijn kamer.' Ik maak een gebaar naar de jongen waar Zoë bij staat. 'Ik zou het wel vergeten zijn,' zucht ik en ga even met mijn hand door mijn haar. 'Die hele avond lijkt uit mijn hoofd gewist. Vanaf na het karoake,' mopper ik en kijk ze aan. 'Maar goed. Het aspirientje werkt.' Ik grinnik even en kijk dan naar Evan en dan weer naar Sev. 'Wat heb ik gemist tussen jullie twee?' Ik neem toch nog een hap van mijn broodje en glimlach naar ze. Dan kijk ik naar Ivy. 'Hooi,' glimlach ik en kijk van haar naar Evan en dan naar Sevastiaan. Ik zak onderuit. 'Wat gaan we vandaag eigenlijk doen?'

    [ bericht aangepast op 29 aug 2012 - 13:15 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Evan Ferry Duncason.

    Sev werpt me een quasi-boze blik toe. "Ik krijg je nog wel Duncason," Grijnst hij. "Ik zou niet gaan slapen vannacht als ik jou was," Voegt hij er nog onheilspellend aan toe. "We zullen nog wel zien" Grijns ik lichtjes en neem een hap van mijn net gesmeerde broodje belegd met kaas. "Zoë is aan het praten met die jongen van gisteravond" Hij gebaart even naar het buffet. Ik volg zijn beweging naar het buffet, terwijl ik het broodje bij mijn mond hou, alsof hij maar niet snel genoeg op kan gaan. "Volgens mij is er iets tussen die twee gebeurt," Zegt hij en ik zie de grijns rond zijn lippen, als ik weer terug naar Sevastian kijk. "Vienna ligt vast in haar bed te huilen," Voegt Sev er zuchtend aan toe. "Meiden, wanneer zullen we ze ooit begrijpen?" Ik grinnik even lichtjes en kijk met een speelse grijns naar Lauren en Ivy. "Calvin en Destina vast aan het rollebollen op dit moment en Max was gister volgens mij pas rond 3 uur, half vier thuis. Geen idee wat die heeft uitgespookt maar ik ondervraag hem zo nog wel" Ondertussen heb ik mijn broodje op en begin ik het tweede broodje te smeren. Ja, ik weet het. Ik ben een snelle eter en vooral s'ochtends. Dan heb ik de meeste honger. "Ik weet niet wat er allemaal aan de hand is hoor. ik werd wakker staat er opeens een vreemde jongen in mijn kamer." Begint Lauren, "Ik zou het wel vergeten zijn," Zucht ze en gaat met haar hand door haar haren. "Lauren, je was gister een beetje ver heen" Ik grinnik even strooi wat hagels over mijn bolletje. "Die hele avond lijkt uit mijn hoofd gewist. Vanaf na het karoake," Moppert ze, "Maar goed. Het aspirientje werkt." Ze grinnikt en kijkt dan van mij naar Sev. "Wat heb ik gemist tussen jullie twee?" Ik kijk haar even onschuldig aan. "Niets eigenlijk, behalve dan dat Sevastian heel relaxt wakker werd" Ik kijk weer even grijnzend naar Sev. "Wat gaan we vandaag eigenlijk doen?" Vraagt Lauren, nadat ze Ivy ook heet begroet en onderuit is gezakt. "Een wandeling door hartje Londen, geloof ik." Antwoord ik ietwat twijfelend, "Trouwens, Sev. Had jij niet afgesproken met dat meisje van gister?" Vraag ik hem dan, nadat ik op de grote klok in de zaal heb gekeken.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    -> Mijn Topic's.

    (Hoe laat is het en waar is iedereen ongeveer?)