• Hey =)
    Ik wou gewoon even mijn verhaaltje weer eens doen=D
    Ik heb een lange moeilijke periode achter de rug, de dood van 1 van men beste vrienden, de dood van mijn 2e metekindje, ziektes in de familie,...
    En natuurlijk, zoals iedereen hier weet, heb ik ook mijn fair-share aan liefdesproblemen gehad.
    Maar eindelijk ziet mijn toekomst er wat rooskleuriger uit. Mijn vriend (met wie ik ondertussen net geen 2 en een halve maand samen ben) heeft me gevraagd om bij hem op het appartement in te trekken!! =D
    Ik ga dat ook doen, maar door de week gaan we op zijn appartement en in het weekend bij mijn thuis (zodat ik mee kan helpen om voor papa te zorgen)...
    Maar ik ben dus superenthousiast en superblij!!! =D Maandag 10 september beginnen we alles te verhuizen!!! =D
    Moest ik even kwijt!!! Joepiejoepiejoepe!!

    xx

    Na twee en halve maand al gaan samenwonen is echt geen goed idee. Naar wat ik al gehoord heb van anderen is dat nooit goed uitgedraaid. Zien jij en je vriend elkaar vaak? Want anders is het wel opeens een hele verandering als je samen gaat wonen en elkaar de hele tijd ziet. But, anyway, het is jouw leven. Jij kiest nog altijd wat je doet. [: Veel geluk met je vriend.

    [ bericht aangepast op 28 aug 2012 - 10:44 ]


    comfort in c h a o s

    Dat is al wel snel lijkt me. Maar het is je eigen keuze, veel geluk en plezier (:


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Propitiation schreef:
    Dat is al wel snel lijkt me. Maar het is je eigen keuze, veel geluk en plezier (:


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Austen schreef:
    Na twee en halve maand al gaan samenwonen is echt geen goed idee. Naar wat ik al gehoord heb van anderen is dat nooit goed uitgedraaid. Zien jij en je vriend elkaar vaak? Want anders is het wel opeens een hele verandering als je samen gaat wonen en elkaar de hele tijd ziet. But, anyway, het is jouw leven. Jij kiest nog altijd wat je doet. [: Veel geluk met je vriend.

    We zitten nu ook altijd voor en na werk en school samen, we zien elkaar elke dag, elke vrije minuut van de dag. We wonen nu praktisch gezien al samen, ik ben altijd bij hem of hij bij mij, dus echt een grote vandering zal het niet zijn voor ons =) Alleen dan dat alles dan officieel is voor de wet enzo e =P

    Het is wel vroeg, maar het is niet dat je 15 ofzo bent.
    Ik woon ook zo goed al samen met mijn vriend, maar wij waren toen wel al meer dan een jaar samen. Naja als dit voor jou de beste oplossing is, waarom niet dan.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Cydonia schreef:
    Volgens mij kun je elkaar dan nog niet door en door kennen. But who am I to judge? Good luck you two!

    Haha thx, maar we kennen elkaar al ge van vroeger, hij is zelfs nog een paar keer mijn babysit geweest (I know, raar xD) en paar jaar terug zijn we elkaar weer tegen gekomen, goed bevriend geraakt en ja, nu is het wat meer als vriendschap e xD Dus we kennen beiden sterke en minder sterke eigenschappen en hebben daar ook vrede mee dusja =P Soms loopt het leven wat onverwacht, maar als je elkaar al zo lang kent is het niet zo een moeilijke stape he =D

    Ik vind het alsnog vroeg, of je elkaar nou al lang kent of niet. (cat)


    -

    Pyromancer schreef:
    Het is wel vroeg, maar het is niet dat je 15 ofzo bent.
    Ik woon ook zo goed al samen met mijn vriend, maar wij waren toen wel al meer dan een jaar samen. Naja als dit voor jou de beste oplossing is, waarom niet dan.

    Ja tis dat we 19 en 25 zijn e =) Ik woon nu bij mijn beste vriendin en haar 3 kidnjes, maar dat is zwaar met mijn studies enzo en we moeten binnenkort sowieso het huis uit, en aangezien ik nergens heen kan =S En mijn vriend is nu een appartement aan het verbouwen en toen ik dat vertelde van het huis stond hij erop dat ik met hem in dat appartement zou gaan wonen dusja =D

    DreadsSnake schreef:
    (...)
    Haha thx, maar we kennen elkaar al ge van vroeger, hij is zelfs nog een paar keer mijn babysit geweest (I know, raar xD) en paar jaar terug zijn we elkaar weer tegen gekomen, goed bevriend geraakt en ja, nu is het wat meer als vriendschap e xD Dus we kennen beiden sterke en minder sterke eigenschappen en hebben daar ook vrede mee dusja =P Soms loopt het leven wat onverwacht, maar als je elkaar al zo lang kent is het niet zo een moeilijke stape he =D


    Oh, dan vind ik het ook helemaal niet zo raar nee! Ik dacht (en velen hier volgens mij) dat jullie elkaar maar 2,5 maand kenden. Maar als jullie elkaar al zo lang kennen is het zeker niet te vroeg (in mijn mening). Zolang je maar gelukkig bent. (:


    You are beautiful, you are love.

    GefeliciteerdXD


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Oh ik ben echt blij voor je !Veel plezier samen


    what goes around come BACK around !