• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang: LittleLiar
    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman: LittleLiar
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James: LittleLiar
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester:
    Emma Pillsbury:
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages:
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Damon Tyler Smythe : Sebtana
    - Damien Smith : WhiteLips
    - Amen Nicholas Elyon : Escritura
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar
    - Tyler Jay Delaino : Sebtana
    - Luke André Basias : MissStoran
    - David Lopez : Insano
    - Jason Andrew Montez : Wonderwatch
    - Logan Hudson : Fashionitaa

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!

    [ bericht aangepast op 1 sep 2012 - 18:52 ]


    El Diablo.

    Luke
    Ik knik "wat ze ervan denken is hun probleem"zeg ik zacht.
    Ugh ik voelde me nu echt onzeker bji hem


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jayden Ian Archibald

    'Precies, als iemand één woord tegen je zegt krijgen ze met mij te maken.' zei ik gemeend waarna ik hem onderzoekend aankeek. Hij deed zo anders, hij leek wel onzeker terwijl hij dat nooit was. 'Maar ik durf te wedden dat je mijn hulp niet eens nodig hebt.' zei ik.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Luke
    Ik glimlach "dankje Jay" zeg ik zacht.
    Hij wist neit dat hij met een probleem heeft geholpen waar ik al een tijd mee zat


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jayden Ian Archibald

    'Geen probleem, Luke.' zei ik waarna ik weer naar de televisie keek en er nog steeds niks van begreep. 'Wil je nog wat bier?' vroeg ik aan hem.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    Eenmaal in de auto kwamen we na een tijdje thuis. We stapten uit en liepen naar mijn huis en gingen naar binnen. 'Oja, elke keer wil ik het je aan je geven, maar dan vergeet ik het' zeg ik tegen Kurt en liep naar een kast. Ik pakte een sleutel van het huis en liep weer naar Kurt en gaf het aan hem. 'Dit is de sleutel van het huis, nu kan je ook zonder mij naar binnen en hoef je niet persee het aan mij te vragen' zeg ik glimlachend en geef hem een kusje op zijn wang. Vervolgens doe ik mijn jas en schoenen uit en dumpte mijn tas ergens in een hoek. Ik was zo blij dat ik weer thuis was en weer helemaal kern gezond. Ik was echt vrolijk en glimlachte gelukkig naar Kurt. Wat hield ik toch van hem.

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    'Omdat ik altijd op de tweede plaats zou blijven staan. Ik wou je even een handje helpen om mezelf te sparen om niet vroeg of laat gedumpt te worden door jou. Ik wou je niet opzadelen met mij dat je weer naar Rachel kan gaan' zeg ik formeel en neutraal. Dat was mijn reden. 'Je zei van dat ik nooit op de tweede plek zou staan, maar zo voelt het wel' zeg ik nu gebroken, maar hield me weer in. 'Ik ben echt blij voor je Finn dat je Emily hebt en als we nog met elkaar hadden. Had ik echt Emily met liefdevol opgevoed met jou en dan konden we haar naar Rachel brengen. Maar ik kan het niet en het is allemaal mijn schuld' zeg ik nu huilend en ontwijk zijn blik. 'Het was echt niet mijn bedoeling om je te kwetsen op die manier. Ik was gewoon zo in de war' zeg ik zachtjes en zuchte gekweld. 'Nu weet je alles en laat ik je met rust' zeg ik zuchtend en begin met lopen.


    One Who Travels A Higher Path.

    lUke
    Ik knik "graag" dankbaar keek ik hem aan.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt Hummel

    'Dank je, Blaine.' zei ik lief en maakte de sleutel vast aan mijn sleutelbos met autosleutels en mijn eigen huissleutels eraan. Ik was blij dat hij vrolijk was, waardoor ik ook vrolijk werd. Ik deed ook mijn jas en schoenen uit en zette ze netjes ergens neer waarna ik naar Blaine liep en hem knuffelde. 'Ik heb dit zo gemist.' zei ik naar waarheid en drukte mezelf stevig tegen hem aan. Ik vond het fijn om zijn warmte weer te voelen, zijn geur weer te ruiken en hem te zien glimlachen. Ik sloeg mijn armen om zijn hals en drukte een kusje op zijn mond.

    Finn Hudson

    Ik pakte vanuit een automatische reactie haar arm vast en trok haar zacht naar me toe, zodat het geen pijn deed. 'Wat ik toen zei was de waarheid, Bella. Jij zou nooit op de tweede plaats zijn bij mij. Wat Rachel en ik hadden is over. Natuurlijk zullen we een band hebben met elkaar, ze is natuurlijk Emily's moeder en het was verkeerd van me om je zo te verwaarlozen toen ze ontvoert was. Maar dat kwam omdat ik me zorgen maakte, ik was bang dat ze haar iets aandeden en dat Emily dood gingen.' zei ik gebroken. Mijn ogen waren vochtig nu, maar ik wilde niet huilen. 'Soms kan ik gewoon niet goed met gevoelens omgaan en doe ik het tegenovergestelde van wat ik eigenlijk moet doen. Zoals toen Rachel ontvoert was. Ik moest jou er in betrekken, maar in plaats daarvan duwde ik je van me af zonder dat ik dat zelf zag.' zuchtte ik en keek langs haar heen. 'Maar waarom vreemdgaan, Bella?' vroeg ik een beetje wanhopig. Ik wist dat ze haar reden gezegd had, maar waarom ging ze dan vreemd? 'Je had er ook gewoon over kunnen praten met mij.' zuchtte ik verslagen.

    Jayden Ian Archibald

    Ik stond op en ik liep naar de keuken toe om twee biertjes te halen voor ons. Ik gaf hem er één en nam er zelf ook één. 'Hadden we nog iets op de planning staan voor vandaag?' vroeg ik aan hem.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik pak weer even mijn mobiel en sms naar Kurt.
    Jesse is hier, hij was opgepakt?! vertelde hij... Doe de groetjes aan Blaine xsnel verzond ik het.

    luke
    "thanks" zg ik zacht.
    Ik dacht even na "zover ik weet niet nee" Ik geeuwde even.
    Ik was altijd iemand die of uitsliep of na een poosje terug in bed dook


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    (Ik moet eten, ik weet niet of ik nog online kom. :/ Zo niet, dan kom ik morgenmiddag online. (: )


    One Who Travels A Higher Path.

    [Smakelijk en ik ben even afwezig omdat mijn moeder even iets nodig heeft.]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Jayden Ian Archibald

    'Geen dank,' zei ik waarna ik achteruit leunde op de bank, ik zag aan Luke dat hij nog erg moe was. 'Je kan best naar bed gaan als je wilt. Doe alsof je thuis bent zal ik zeggen.' zei ik.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    Ik glimlachte en tilde hem met gemak op. Ik liep samen met hem naar mijn kamer en legde hem voorzichtig op bed. Ergens was ik ook moe van alles en wou ik even lekker dicht tegen Kurt aan liggen. Ik ging naast hem liggen en hield hem stevig tegen me aan en wreef over zijn rug en maakte masseerde hem een beetje. Ik wist dat hij een zware maand achter de rug had en nu ook van alles. Ik zou hem weer bovenop helpen. Ik kuste hem zachtjes op zijn lippen en keek hem diep aan. ‘Ik hou zoveel van je, niemand komt tussen ons’ zeg ik zuchtend van verliefdheid en kijk hem verliefd aan. En streel zijn wang liefdevol en keek ik in zijn mooie blauwe ogen, waar ik helemaal in verdronk. ‘Wat hou ik van je’ zeg ik zachtjes en kijk hem de hele tijd aan. Hij was echt mijn ware liefde, mijn prins, mijn wereld en mijn leven met hem delen zou geweldig zijn.


    Isabella Elizabeth Espinoza:

    ‘Misschien om je pijn te doen? Of iets anders? Ik weet het ook allemaal niet’ zei ik roepend en opgelaten. Ik kijk hem met mijn betraande ogen aan en zweeg even. 'I-ik w-weet het ook allemaal niet meer' zeg ik stotterend en nu huilend. Zonder dat ik het door heb, nestel ik bij hem en begraaf mijn gezicht in zijn shirt. 'Ik weet het allemaal niet meer, waarom ik het heb gedaan' zeg ik snikkend. 'Het spijt me, Finn. Heel erg' zeg ik gebroken en snotterend. Nu kon ik echt niet meer inhouden, ik had zo veel spijt tegenover Finn. Ik hield zoveel van hem en wou hem niet kwijt. 'Het spijt me wat ik allemaal zei tegen je. Ik meende het niet, het is allemaal mijn schuld' zeg ik vervolgens en sloot mijn ogen even en kijk hem dan gebroken aan. 'Ik hou van je' zeg ik gemeend en gebroken. 'Wat ik allemaal zei loog ik' zeg ik zachtjes en doe een paar stappen naar achteren om hem de ruimte te geven die hij nodig heeft. Ik zuchtte gekweld en haalde mijn schouders op dat ik het niet meer wist. Ik haal een hand door mijn warrende haren en voelde me dood ellendig. Ik staarde beschaamd naar de grond om zo niet in zijn ogen hoeven te kijken.

    (Dankje!)


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt Hummel

    Er vormde een glimlach rond mijn lippen door wat hij zei, hoe hij naar me keek liet me gewoon smelten. 'Je bent zo lief.' zei ik met een dromerige klank in mijn stem. Ik ontspande doordat hij me een beetje masseerde en zuchtte tevreden. Alsof hij alle spanningen en stress er in één klap uithaalde. 'Niemand komt tussen ons.' herhaalde ik als bevestiging op wat hij al iets eerder zei. Ik was echt enorm gek op hem en alles wat hij deed was perfect in mijn ogen. Hij was perfect, iedere keer seks hebben met hem is perfect, dit moment is perfect. Ik was helemaal ontspannen en opende mijn ogen weer om hem aan te kijken, ik maakte mijn blik niet meer los van hem en was helemaal bijgekomen. Alsof ik de marathon gelopen had en nu eindelijk neerplofte in de zetel, zo'n gevoel had ik. Blaine was was het ware mijn medicijn, hij gaf me altijd weer kracht en genas op één of andere manier mijn angsten en pijn. Ik drukte een kusje op zijn slaap en streelde zijn mooie krullen terwijl ik hem aan bleef kijken in zijn ogen. Ik wilde voor altijd bij hem blijven, en ik zou ieder moment koesteren samen met hem.

    Finn Hudson

    Ik zuchtte gekweld en uiteindelijk vielen ook bij mij tranen over mijn wangen. Ik sloeg mijn armen om haar heen en drukte haar tegen me aan en zoende haar hartstochtelijk. Ik wilde haar lippen gewoon op de mijne, ik hou zoveel van haar dat ik gewoon niet zonder haar kon leven. Natuurlijk had ze een fout gemaakt, maar fouten maken was menselijk. Ik had ook een fout gemaakt toen met Rachel. Ze was gewoon verward en misschien konden we het achter ons laten. 'Ik hou van je, Bella. Ik wil je gewoon niet kwijt, jij zou altijd mijn nummer één zijn.' zei ik gebroken en emotioneel tegen haar.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    Ik kijk hem verliefd aan en plaats mijn lippen op de zijne en zoen hem zachtjes. Ik voelde zijn hand in mijn krullen en ik glimlachte speels. 'Emily is ook dol op mijn krullen, dus je hebt een concurrent' zeg ik lachend en speels. Met mijn hand die op zijn rug ligt, laat ik glijden onder zijn shirt en masseer ik nu zijn blote rug. Ik draai ons om, zodat ik onder lig en hij bovenop me, waardoor ik beter kan masseren en met mijn andere hand streelde ik zijn blote onderbuik. En zoen hem weer zachtjes op zijn lippen en maak een baan van kusjes in zijn nek. Ik genoot zo erg van hem en ik heb hem zo erg gemist.


    Isabella Elizabeth Espinoza:

    Ik sloeg gelijk mijn armen om zijn hals toen hij me dicht tegen zich aantrok. En druk mezelf nog steviger en liefdevol tegen hem aan en keek hem diep aan. 'Ik hou ook van jou, Finn' zeg ik gemeend en gebroken. Ik keek hem met betraande ogen aan en zoende hem teder op zijn lippen. Ik woelde met mijn ene hand door zijn haren en de andere was bij zijn nek. 'Ik wil je ook niet kwijt, Finn. Ik kan niet zonder je' zeg ik weer snikkend en begraaf mijn gezicht weer in zijn shirt. Ik had zo'n spijt en ik hield zoveel van hem. Ik zuchtte verdrietig en veegde mijn tranen weg, maar er kwamen weer nieuwe. 'Het spijt me zo' zeg ik zachtjes en gebroken.


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt Hummel

    Ik lachte even door wat hij zei. 'Iedereen is stiekem gewoon gek op jouw krullen.' zei ik lief tegen hem. Hij masseerde mijn blote rug en draaide ons om zodat ik bovenop lag. Met zijn andere hand streelde hij mijn onderbuik en zoende me zachtjes op mijn lippen en maakte een baan van kusjes naar mijn nek. Ik kreunde zachtjes, omdat ik helemaal ontspande en genoot van wat hij allemaal deed. Ik had het gevoel alsof ik in de hemel zat. Ik liet nu ook mijn hand onder zijn shirt gaan en streelde met mijn vingertoppen zijn rug, zodat het een beetje kietelde maar toch lekker aanvoelde. Ik was echt zo blij dat hij gewoon mijn verloofde was. Het was gewoon niet in woorden uit te drukken, hoeveel ik van hem hield. 'Ik heb mijn vader verteld over de verloving.' zei ik nog steeds genietend, waarom niet nog meer goed nieuws brengen nu dit moment al zo heerlijk was?

    Finn Hudson

    Ik sloeg mijn armen teder om haar heen toen ze zich steviger en liefdevol tegen me aandrukte. Ik zoende haar hartstochtelijk terug en keek haar daarna lief aan. 'Niet huilen.' zei ik lief waarna ik haar tranen weg kuste. 'Zullen we het achter ons laten en opnieuw beginnen?' vroeg ik aan haar waarna ik haar mooie wang streelde en haar aankeek met een verliefde blik in mijn ogen. Mijn ogen vonden haar blauwe ogen en ik smolt van binnenin. Ze was prachtig, meer dan prachtig zelfs.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.