• Hoi Quizletters,

    Morgen ga ik dus met m'n ouders en m'n zusje met de trein naar Brussel, maar ik ging net even googlen en er is gewoon niks open op zondag :')

    Zijn er Quizletters bekend met Brussel? En wat er allemaal wél op zondag open is?

    De trein stopt trouwens op Brussel Zuid o.i.d. (had een Franse naam, ik kan geen Frans dus ben die vergeten, maar het was iets met zuid) Is het vanaf daar ver naar het centrum/centrum?


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Brussel Midi is dat en je kunt er de metro pakken naar het centrum, volgens mij. Maar ik heb geen idee wat open is op zondag.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    Brussel Midi is dat en je kunt er de metro pakken naar het centrum, volgens mij. Maar ik heb geen idee wat open is op zondag.


    Is de metro duur?


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Een terrasje doen ?

    Sommige cafe's of restaurant zijn open op de zondag

    BengPeng schreef:
    Een terrasje doen ?

    Sommige cafe's of restaurant zijn open op de zondag


    Maar om nou alleen voor een terrasje naar Brussel te gaan...

    We kunnen de treinkaartjes niet annuleren en we zijn verder niet bekend met dingen in Brussel/België dusja


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    In mijn ervaring met Brussel is inderdaad héél veel dicht op zondag, je zou eens wat musea moeten opzoeken om te kijken of die open zijn maar anders lijkt het er op dat er niet veel anders is dan restaurantjes en zo... De volgende keer van te voren checken zou ik zeggen. ;)


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Ik was een paar weken terug in Antwerpen op zondag en er was niks open, alleen terrasjes enzo.
    Ik heb geen idee hoe dat in Brussel is.

    Doofenshmirtz schreef:
    Ik was een paar weken terug in Antwerpen op zondag en er was niks open, alleen terrasjes enzo.
    Ik heb geen idee hoe dat in Brussel is.


    Ja m'n zusje wilde eerst per sé naar Antwerpen toe... En daar is over het algemeen niet heel veel te doen volgens mij...


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Gunnulfsen schreef:
    In mijn ervaring met Brussel is inderdaad héél veel dicht op zondag, je zou eens wat musea moeten opzoeken om te kijken of die open zijn maar anders lijkt het er op dat er niet veel anders is dan restaurantjes en zo... De volgende keer van te voren checken zou ik zeggen. ;)


    Ja m'n vader wilde per se op zondag, dus we hadden verder niet gekeken omdat hij niet op een andere dag heen wilde...


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Lupton schreef:
    (...)

    Ja m'n vader wilde per se op zondag, dus we hadden verder niet gekeken omdat hij niet op een andere dag heen wilde...


    Haha, dat herken ik. Ik heb ook een enorm koppige vader. Nou ja, ik wens je veel succes met iets vinden.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Lupton schreef:
    (...)

    Ja m'n zusje wilde eerst per sé naar Antwerpen toe... En daar is over het algemeen niet heel veel te doen volgens mij...


    Ik vind persoonlijk Antwerpen vele malen leuker dan Brussel, maar dat is personal taste natuurlijk.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Gunnulfsen schreef:
    (...)

    Ik vind persoonlijk Antwerpen vele malen leuker dan Brussel, maar dat is personal taste natuurlijk.


    Niet op zondag, dan is er niks aan aan Antwerpen. Maarja, Brussel wellicht dan ook niet.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    in west-vlaanderen is in mijn stad

    De bowling open en ook de cinema open samen met het zwembad van mijn stad.
    Misschien is de bowling.cinema en zwembad open ?
    Je kunt misschien ook keer een bibliotheek bezoeken die modern is die zijn ook open op de zondag
    Anders misschien een bos of park en daar gaan picknicken

    voor de rest weet ik niks

    BengPeng schreef:
    in west-vlaanderen is in mijn stad

    De bowling open en ook de cinema open samen met het zwembad van mijn stad.
    Misschien is de bowling.cinema en zwembad open ?
    Je kunt misschien ook keer een bibliotheek bezoeken die modern is die zijn ook open op de zondag
    Anders misschien een bos of park en daar gaan picknicken

    voor de rest weet ik niks


    Bowling, zwemmen, naar de bibliotheek en cinema gaan kan ook gewoon hier :') m'n ouders willen er een cultureel dagje van maken, maar ja...

    Verder heb ik ook geen idee hoe alles in Brussel werkt, want de websites over Brussel die ik gevonden heb zijn heel vaag, of moet je bij inloggen, of heel sterk verouderd of gewoon niet duidelijk met allemaal doorverwijzingen die het niet doen ahhaha


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    M'n ouders zijn nu nogal boos omdat er zoveel gesloten is op zondag :X

    Maar ja we zien wel wat we kunnen doen, denk ik


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Je kan Manneke Pis gaan bekijken :')
    Ik kom zelf nooit in Brussel, maar er zijn zoveel musea in Brussel (het MiM bijvoorbeeld). En in Antwerpen is op zondag echt wel genoeg te doen :')


    But I still have this faith in the truth of my dreams.