• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang: LittleLiar
    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman: LittleLiar
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James: LittleLiar
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester:
    Emma Pillsbury:
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages:
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Damon Tyler Smythe : Sebtana
    - Damien Smith : WhiteLips
    - Amen Nicholas Elyon : Escritura
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar
    - Tyler Jay Delaino : Sebtana
    - Luke André Basias : MissStoran
    - David Lopez : Insano
    - Jason Andrew Montez : Wonderwatch
    - Logan Hudson : Fashionitaa

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!

    [ bericht aangepast op 1 sep 2012 - 18:52 ]


    El Diablo.

    Logan Hudson

    'Dat snap ik volkomen, misschien kun je het na een tijdje een plekje geven en opnieuw beginnen met je leven.' zei ik. Dat hoopte ik althans. Rachel was echt een lief meisje en ik kon niet begrijpen dat iemand haar dat aandeed.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik knikte "ik hoop het, je wilt niet weten hoe blij ik was dat ze opgepakt werden maar zelfs daar uit zijn ze ontsnapt. Ik kan alleen pas echt opnieuw beginnen als mijn vader wakker is" ik zucht even en kijk naar het andere bed.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Logan Hudson

    Ik keek even naar de andere bed in haar kamer en zag daar een man in liggen, vermoedelijk in coma. 'Het is bewezen dat mensen die in coma liggen vaak sneller wakker worden als geliefde tegen hun praten.' zei ik tegen Rachel, doelend op dat ze misschien eens tegen haar vader moest proberen te praten.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik knik even "Mijn andere vader is nu thuis, hij voelt zich dood ellendig" ik zucht even. "weetje, je lijkt eigenlijk best veel op Finn, hij is ook zo gevoellig en voorzichtig met mensen" ik glimlach zwak. Ik vond het nogsteeds moielijk om over hem te praten


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Logan Hudson

    'Tsja, we zijn niet voor niks familie.' glimlachte ik, maar soms was mijn gevoeligheid best wel irritant op sommige momenten. Maar aan de andere kant kreeg ik dan weer inspiratie voor mijn gedichten. Ik zag aan Rachel dat ze het moeilijk had. 'Het komt uiteindelijk helemaal goed met jou.' stelde ik vast.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik zucht even "Ik hoop het, ik heb Finn laten gaan, dat was een van de domste dingen dat ik ooit heb kunnen doen" ik heb geen idee waarom ik dit tegen zijn neef vertelde. Ik ovelde me gewoon fijn en veilig bij hem


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Logan Hudson

    'Mensen maken fouten en niemand is nou eenmaal perfect. Maar je moet proberen om naar de dingen te kijken die je hebt en niet die je mist.' gaf ik haar als advies. 'Je hebt een prachtige dochter, kijk naar haar, geniet van haar.' zei ik.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    [Eigenlijk zouden Jason en Logan elkaar tegen moeten komen, kan nog wel eens grappig worden aangezien ze beide het het uiterlijk hebben van dezelfde persoon XD ]


    El Diablo.

    Rachel
    Ik zucht even "ik weet het, maar het is moeilijk, hij blijft de vader van ons kindje en ik wil gewoon dat hij gelukkig is en zelf het beste ervan maken. Maar ik mis het gewoon. Op school waren we altijd samen en na school ok. Ik zou bij hem intrekken tot Emily ouder was en zijn kamer zouden we opnieuw inrichten" ik zucht nog maals


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Oooh, echt? Dat wist ik niet, maar nu je het zegt.. 0.o]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    [ik ga z


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Haha XD ]


    El Diablo.

    [Heb een ander plaatje genomen!]

    Logan Hudson

    'Tsja, ik snap het wel. Het is ook niet echt makkelijk, maar je moet gaan kijken naar wat je hebt. Teveel blijven stilstaan is nooit goed.' adviseerde ik haar.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    (Sorry, ik was bij de buren, ze hebben namelijk net een babytje gekregen. Hij is zo schattig!! :3)


    One Who Travels A Higher Path.

    [Omg wat leuk!!! Hoe heet ie?? :3]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.