• In the world where secrets don't exist.
    The power to be the best will break hearts and be overwhelming.
    Love is still on the wishlist.
    Paparazzi run the place.
    Everybody knows your face.
    You'll be recognized everywhere you go.
    But the only thing important is that you know:
    Togheter we can do everything.



    One Direction, zoals we hen kenden, bestaat niet meer. Nou, voorlopig even niet. De jongens scheiden hun wegen om op adem te komen van de laatste 2 jaar van spanning en drukte. Ze zoeken rust en ontmoeten nieuwe mensen.. die misschien wel heel bijzonder voor ze gaan worden. Maar de paparazzi zit in de weg en Liam, Harry, Zayn, Niall en Louis worden voordurend gestalkt. Zelfs hun 'nieuwe' leven dreigt uit elkaar te vallen. Is dit het eind van One Direction?

    Rollen:

    One Direction

    Liam Payne - JustMx1D
    Harry Styles - PopRocket
    Zayn Malik - xMHoran
    Niall Horan - IrishStar
    Louis Tomlinson - PopRocket

    Nieuwe/oudere personen in het leven van 1D----
    nieuw vriendinnetje Harry - April Melody Josephs -RememberYoux
    nieuw vriendinnetje Niall - Ravenne Morrow Black - Styx
    nieuw vriendinnetje Liam - Jaymina Dé La Garté - xMHoran
    nieuw vriendinnetje Louis - Spencer Fay Hastings - Phenominial
    nieuw vriendinnetje Zayn - Summer Melody Night - IrishStar
    Zusje Liam - Alexa Lorraine Payne - Styx


    Eerste nieuwsbericht (Let op! Dit is het begin van de RPG!):

    London, 13th of July-The boyband One Direction (who are currently the biggest boyband on the planet) just announced a temporary break-up. They, as Harry Styles, member of the band, said, need some time for their selves because their getting on each others nerves and need to do something about it before they get in a fight and need to get into a real break-up. "We know there will be loads of disappointed fans, but we'll be sure the real 'Directioners' will survive and support us in this very difficult choice we made. We'll come back soon enough and be better than ever!" is what Liam Payne, who's also a member of the band said. After this announcement twitter was spammed with trends like 'We will always support 1D' and 'We will be here when you'll come back 1D'. The redaction of our newspaper was shocked by the news and wishes One Direction a lot of luck in their difficult time.



    -Tussen de RPG door worden nieuwsberichten geplaatsd, dit word niet van te voren aangekondigd maar kan wel beinvloed worden door het gedrag van de personages. Ook kan er een aanvraag voor worden ingediend bij mij (PopRocket).
    -16+ is toegestaan, maar hou het netjes.
    -Max. 3 personages per persoon. Mogen niet in relatie (op welke manier dan ook) staan tot elkaar. Dus geen bf+gf of moeder en zoon.
    -OCC tussen de haakjes.
    -Naamsverandering doorgeven.
    -Laatste in het topic opent een nieuwe.
    -Reservering blijft 2 dagen staan.
    -Boven elk bericht de naam(+relatie tot iemand uit One Direction zo mogelijk) van het personage.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Niall Horan

    Ik mis jou ook. Het is echt heel erg lief van je, maar het voelt nog steeds zo verkeerd. Dankjewel en zal ik doen al hoop ik dat we je snel weer zien (: xXx Nialler tweet ik weer terug en bekijk dan een paar tweets van fans. Ondertussen staan er ook weer haat berichten tussen, maar gelukkig is het meeste van Directioners die wel blij zijn. Mijn blik blijft hangen bij een van de vele tweets. 'Hoe..wat..dit is toch niet te geloven' mompel ik

    [ bericht aangepast op 1 sep 2012 - 12:09 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Alexa Lorraine Payne
    Ik zal proberen een keer weg te komen. Ik ontsnap zowiezo voor de bruiloft van Jasper en mij. xXx Volturiër tweet ik naar Niall.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Niall Horan

    Hoop dat het lukt en dat we je snel weer zien. Weet je al wanneer dat is of niet?? xXx tweet ik weer terug.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Alexa Lorraine Payne
    Nee, dat moet je Alice vragen. Zij zou alles regelen, dus ook een datum. tweet ik terug. Ik zucht even en leg mijn iPhone dan op een tafeltje naast de bank en ga zelf op de bank liggen.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Liam Payne
    'Wat?' zeg ik. Ik ben een beetje rond aan het kijken op twitter. Er waren veel haat tweets naar Jay. Hou allemaal please op! Ik heb ook een leven hoor! Wat denk je ervan als jullie een vriendje hebben en ik dan zeg: 'nee, ze is van mij!' Nee dat vinden jullie ook niet leuk! Ik kijk naar Niall, en dan naar Jay.


    Do what people say you can't.

    Harry Styles

    We waren weer in het appartement. 'Let's watch a movie.' zei April. 'Yeah.' zei ik terug. Ik zette de tv en DVD-speler aan en deed de film er in. 'Wil je wat chips?' vroeg ik. Volgens mij klonk ik enigszins depressief. Zucht. 'Hey April, vind je het heel erg als ik de jongens even een whats-app stuur?' Ze knikte nee en ik pakte mijn Iphone uit mijn zak. Ik had 3 meldingen. 1 Bericht van een of ander magazine, 1 DM van een fan die ik follow en 1 email van een of ander spam bedrijf. Ik opende de magazine pagina en las de titel van het artikel. "One Direction haat fans?". Ik begon nu al kwaad te worden en las heel snel het stukje door. Liam had hetzelfde gedaan als hij?! Dus hij was niet de enige die achterna gezeten werd door hordes Directionaters? 'You go Leeyum!' zei ik, waarop ik een vragend gezicht toegekregen kreeg van April. 'Hij heeft een nieuw vriendinnetje. Ene Jaymina. Leuke naam.' April knikte en keek weer naar het tv-scherm. Ik openende Whats-app en klikte op ons oude vertrouwde groepsgesprek. Heey guys, hoe gaat het bij jullie? Ik zit nogal vast met irritante "Directioners" maar goed nieuws, ik heb een nieuwe vriendin en ze is geweldig. Ik weet zeker dat jullie haar heel aardig gaan vinden. Ze heet April. We moeten snel weer afspreken ik mis jullie. groetjes, Haz. Snel klikte ik whats-app weer weg. 'Dus Ape.' ze grinnikte. 'Ja ik weet dat het aap betekent.' zeg ik. 'Wil je chips?'


    The worst part of being lied is that you're not worth the truth.

    Niall Horan

    Dat horen we vanzelf weer en veel succes met alles daar. hopelijk tot snel tweet ik en kijk even rond. Mijn blik blijft bij Liam hangen. 'Lees de laatste tweets, want denk niet dat je blij daarvan word.' Na die woorden hoor ik mijn telefoon en open whatsapp. Hey Hazz, we hebben hier ook ruzie met 'Directioners'. Eigenlijk zijn ze die naam niet waardig maarja. Ik ben blij voor je en hoop dat we jullie snel zien. We moeten inderdaad snel afspreken ik mis jullie ook heel erg. groetjes Nialler.

    [ bericht aangepast op 1 sep 2012 - 12:29 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Alexa Lorraine Payne
    Ik pak nog even snel mijn iPhone en tweet Niall terug. Tot snel ja. xXx Alexa Opeens kwam Jane de kamer weer binnen. 'Wat doen jullie nou de hele dag?' vraag ik haar. 'We hebben een probleem. Vampieren in Rusland slaan toe. Jij moet mee.'


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Jaymina Garté
    Ik liep naar een kiosk en kocht een random krantje. Wat ik regelmatig deed , geen idee waarom. Ik heb zo mijn rare gewoontes. Ik bekeek de voorpagina. 'One Direction haat fans?' Stond erop.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam Payne
    'Welke?' Ik kijk hem niet begrijpend aan. 'Er zijn zoveel tweets!'
    Jay komt aan lopen met een krant. 'Staat er nog iets bijzonders?' vraag ik.

    [ bericht aangepast op 1 sep 2012 - 12:32 ]


    Do what people say you can't.

    April
    'Ja lekker!' zeg ik enthousiast. Ik sta op en loop met hem mee naar de keuken, waarna we een schaal volgieten (?) met chips. Als ze er inzitten, hou ik eentje voor Harry's neus. Net als hij naar voren wil leunen om hem op te eten stop ik hem snel in mijn mond. Ik krijg een nep-boze blik, waarna we in lachen uitbarsten. Ik kijk hem aan. 'Weet je dat ik elke keer als ik je aankijk in je ogen verdrink?' zeg ik glimlachend. Ik stap dichterbij en druk mijn lippen zacht op die van hem.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Niall Horan

    'Die met het laatste nieuws over dat One Direction waarschijnlijk hun fans haten' zeg ik en laat het hem zien. 'Het is het laatste nieuws op twitter'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jaymina Garté
    "Yup , kijk maar", zeg ik. Ik laat hem voorpagina zien.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Alexa Lorraine Payne
    'We moeten eerst naar Londen om Felix en Demitri op te halen. Die houden jouw familie in de gaten.' Ik knik en loop met Jane mee. We rennen naar Londen en naar het vliegveld. Ik zie Jay, Niall en Liam nog staan. Jane loopt naar een boom. 'Magic, magic, magic, give me Demitri en Felix back.' Ik ren snel naar Liam, Jay en Niall. 'Hoi,' fluister ik.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Liam Payne
    'Owh niet gezien.' Snel kijk ik. Mijn ogen worden groot. 'Wat?!' roep ik. 'Maar?.. Hoe?.. Damn!' roep ik. Iedereen kan het zien, maar dat maakt me niks uit. Het enige wat ik kan uitbrengen is 'Oh My God!' Achter mij hoor ik een bekende stem, de stem die ik uit duizenden ken. Ik draai me om. 'Alex!' Ik vlieg haar om de nek.

    [ bericht aangepast op 1 sep 2012 - 12:47 ]


    Do what people say you can't.