• Jaja, zoveelste 1D RPG maar bij alle RPG's is al veel bezet dus ik dacht: laat ik er een maken!

    Nou, gewoon het leven van de boys ;p

    Rollen:


    De jongens

    Niall - xOneNiall
    Harry - MrsMushroom
    Zayn - Cionegreen
    Louis - Lamebrain
    Liam - Y0L0

    De zusjes en broertjes van de jongens

    - Neytiri Sydney Malik - MyDreamStory
    - Savannah Rose Tomlinson - Wonderwatch
    - Jalia Mikayla Payne - xMHoran
    - Aileen Megan Horan - IrishStar
    - Mary-Lynn Styles - lluvia
    - Brian Jaden Tomlinson - xOneNiall

    De vriendinnen van de jongens

    - Melody Serena Lockwood - Louis' vriendin - IrishStar
    - Zamyraia Sascha Montriago - Liam's vriendin - MyDreamStory
    - Marilyn "Mary/Lyn" Jessica Colver - Harry's vriendin - Naomia
    - Sonny Mabel Puckerman - Zayn's vriendin - Lamebrain
    - Steffie, Stephanie Illiana Greenways - Niall's vriendin - Fidelius

    Beste vrienden van de jongens

    - Chay Roseline Montez - Wonderwatch
    - Ashton Daniël Greenways - Fidelius

    [ bericht aangepast op 31 aug 2012 - 22:51 ]


    All those fairytails are full of shit - Maroon 5

    [Ze zijn in huis, de vriendinnen etc mogen zelf weten waar ze zijn]


    All those fairytails are full of shit - Maroon 5

    Zayn Malik

    Chagerijnig kwam ik uit bed. Ik liep naar de badkamer, maar die was bezet. Drie keer bonsde ik op de deur. 'Neytiri! Doe open!' riep ik en ik liet mijn hoofd tegen de deur aanhangen.


    All those fairytails are full of shit - Maroon 5

    Neytiri Sydney Malik

    Ik hoorde gebons en daarna geroep. 'Neytiri moet andere kleren aan! Zayn dalijk!' gilde ik. Vrolijk deed ik andere kleren aan.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Harry Styles

    Met moeite opende ik mijn ogen omdat er iets hyperactiefs op mijn bed sprong.
    "Mary-Lynn, ga alsjeblieft van m'n bed af of stop met hyperactief springen." zei ik nukkig, ik vond mezelf op garfield lijken. Alleen minder dik.
    "Nee" zei Mary-Lynn's eigenwijze frisse stemmetje
    "Dan verdiend Mini Styles de kieteldood!" riep ik en begon haar -nu ook- hyperactief te kietelen.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    [De reactie waardoor dit topic bij mijn topics komt te staan ;3]

    [Mijn topics]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Mary-Lynn Styles

    "Dan verdiend Mini Styles de kieteldood!" Harry gaat rechtop zitten en begint me te kietelen. Ik probeer hem zo goed als mogelijk is van me af te duwen maar hij is veel sterker. 'Hazziee!' roep ik giechelent en spartel een beetje.

    [Is het goed als Marilyn ook bij Harry thuis is?? :)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Haha zie nu pas dat we bijna dezelfde naam hebben -fail- zal ik hem anders maar veranderen?]

    [Maakt mij niet zoveel uit...]

    Marilyn "Mary/Lyn" Jessica Colver

    Ik kom net uit de badkamer bij Harry thuis en loop weer terug naar zijn slaapkamer, ik loop rond een een van Harry's shirts die me veel te groot zijn en net tot onder mijn kont komen. Ik zie dan dat de deur van zijn slaapkamer al open staat en loop dan een stukje naar binnen en blijf grijnzend in de deuropening staan en kijk naar hoe Harry, Mary-Lynn de kieteldood geeft en grinnik even kort en blijf staan kijken tot een van hun mij ziet.

    [ bericht aangepast op 28 aug 2012 - 21:55 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Mijn topicss]

    Niall

    Snel haast ik me naar de keuken om het bijtende gevoel in mijn maag te laten verdwijnen. Ik doe de voorraadkast open en gris wat chips en snickers van de plank waarna ik op de bank af ren en met een sierlijke boog op de sofa spring. Ik trek de zak chips open en begin gulzig te eten.

    [Wil somebody met Niall praten? :))]


    Sommige mensen zeggen dat ik gemeen ben. Ik ben niet gemeen, ik doe alleen gemeen.

    Neytiri Sydney Malik

    Vrolijk deed ik als laatst mijn muts op en liep de badkamer uit. 'Zayn, Neytiri wilt naar speeltuin. Mag het?' vroeg ik smekend. Zayn keek me chagerijnig aan en ik bleef in de deuropening staan. 'Goed dan, we gaan naar de speeltuin, maar alstjeblieft, laat me in de badkamer!' smeekte hij. Ik giechelde en knuffelde Zayn. 'Nu Zayn haartjes kammen!' zei ik streng.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Zayn en Neytiri gaan wel ff naar Niall, kee?]


    All those fairytails are full of shit - Maroon 5

    [Ofcourse!:Y)]


    Sommige mensen zeggen dat ik gemeen ben. Ik ben niet gemeen, ik doe alleen gemeen.

    Zayn Malik

    'Nu Zayn haartjes kammen!' zei Neytiri uiteindelijk. Ik grinnikte en liep de badkamer in. Toen ik uiteindelijk klaar was, liep ik met Neytiri naar Niall voordat we naar de speeltuin gingen. Niall was goed met kinderen, en hopelijk kon hij Neytiri bezig houden. 'We gaan even langs Niall' zei ik tegen Neytiri en enthousiast rende ze naar de voordeur. Ze belde aan en we wachtten tot Niall opendeed.


    All those fairytails are full of shit - Maroon 5