• Jaja, zoveelste 1D RPG maar bij alle RPG's is al veel bezet dus ik dacht: laat ik er een maken!

    Nou, gewoon het leven van de boys ;p

    Rollen:


    De jongens

    Niall - xOneNiall
    Harry - MrsMushroom
    Zayn - Cionegreen
    Louis - Lamebrain
    Liam - Y0L0

    De zusjes en broertjes van de jongens

    - Neytiri Sydney Malik - MyDreamStory
    - Savannah Rose Tomlinson - Wonderwatch
    - Jalia Mikayla Payne - xMHoran
    - Aileen Megan Horan - IrishStar
    - Mary-Lynn Styles - lluvia
    - Brian Jaden Tomlinson - xOneNiall

    De vriendinnen van de jongens

    - Melody Serena Lockwood - Louis' vriendin - IrishStar
    - Zamyraia Sascha Montriago - Liam's vriendin - MyDreamStory
    - Marilyn "Mary/Lyn" Jessica Colver - Harry's vriendin - Naomia
    - Sonny Mabel Puckerman - Zayn's vriendin - Lamebrain
    - Steffie, Stephanie Illiana Greenways - Niall's vriendin - Fidelius

    Beste vrienden van de jongens

    - Chay Roseline Montez - Wonderwatch
    - Ashton Daniël Greenways - Fidelius

    [ bericht aangepast op 31 aug 2012 - 22:51 ]


    All those fairytails are full of shit - Maroon 5

    Marilyn "Mary/Lyn" Jessica Colver

    'Kleuter.' mompel ik dan als hij weg is en zet de tv aan en zap naar MYV en laat hem daarop staan. Soms leek Harry echt een jonge van 5, maar goed. Ik kijk op mijn horloge. 'Nog een kwartier!' roep ik dan lachend naar boven en kijk weer naar de tv waar nu een liedje van One Direction opkomt en grijns.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Harry Styles

    "Nog een kwartier!" hoorde ik Mary schreeuwen toen ik net mijn broek aanhad. Ik schoof snel in mijn schoenen en ging weer terug naar Marilyn.
    "Zijn we weg?" vroeg ik vrolijk en nam Lil' styles' jasje.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Marilyn "Mary/Lyn" Jessica Colver
    Ik grinnik sta op en loop naar Harry en Mary-Lynn toe. 'Lets go!' zeg ik dan grijnzend en loop de deur eut naar Harry's auto toe.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Harry styles

    "Wat gaat my lady doen?" vroeg ik, "want wij gaan te voet, ik heb een tweezit en we zijn met drie helaas." Met een pruillipje kwam Lyn weer de auto uit.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Marilyn "Mary/Lyn" Jessica Colver

    Ik zucht en kijk hem aan en dan naar mijnschienen, fijn. Ik zucht en begin dan te lopen en laat de 2 druktemakers een stukje voor me lopen en grijns.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Harry Styles

    Ik was een luidruchtige discussie aan het voeren met Mini Styles. Ze vertelde me dat ze grust in de kofferbakhad gezeten. Ik hield halsstarig vol van niet en dat ze zich zou bezeren.
    "En daarbij het is drie straten verder." zei ik tegen haar met als reactie dat ze haar tong liet zien.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Marilyn "Mary/Lyn" Jessica Colver

    Ik zucht als we er eindelijk zijn en druk dan op de bel en wacht tot er opengedaan wordt door Niall.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Oeps, bericht per ongeluk 2 ker verstuurd ;3]

    [ bericht aangepast op 29 aug 2012 - 0:48 ]


    Sommige mensen zeggen dat ik gemeen ben. Ik ben niet gemeen, ik doe alleen gemeen.

    Niall

    Ik kreun als er weer word aangebeld. Ik pak een snicker en loop naar de deur waarna ik open doe.
    'Kom binnen, maar wáág het niet om mijn chips aan te raken.' zeg ik grijnzend tegen Harry en de twee dames warna ik even mijn hand door mijn haar haal.


    Sommige mensen zeggen dat ik gemeen ben. Ik ben niet gemeen, ik doe alleen gemeen.

    Harry Styles

    niall begroette ons uitbundig, terwijl we hem gisteren nog hadden gezien. Mary-Lynn liep in Niall's armen en hij draaide haar rond. Hij liet ons binnen en op ons gemak liepen we naar de woonkamer.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    [Ik ben trouwens niet zo snel op myn mobiel:Y)]


    Sommige mensen zeggen dat ik gemeen ben. Ik ben niet gemeen, ik doe alleen gemeen.

    Marilyn "Mary/Lyn" Jessica Colver

    Ik glimlach en geef hem kort een knuffel en loop dan door naar binnen naar de woonkamer en ga op en bank zitten.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [xOneNiall wil jij ook nog even eentje doen?]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Niall

    Ik loop terug naar de woonkamer en pak de laatste kruimels uit de zak chips.
    'Biertje?' vraag ik Harry grijnzend en ik kijk even nar de twee Marilyn's. 'En jullie?'


    Sommige mensen zeggen dat ik gemeen ben. Ik ben niet gemeen, ik doe alleen gemeen.

    [Ik ben niet zo snel op myn mobiel sjap ^^]


    Sommige mensen zeggen dat ik gemeen ben. Ik ben niet gemeen, ik doe alleen gemeen.