• Jaja, zoveelste 1D RPG maar bij alle RPG's is al veel bezet dus ik dacht: laat ik er een maken!

    Nou, gewoon het leven van de boys ;p

    Rollen:


    De jongens

    Niall - xOneNiall
    Harry - MrsMushroom
    Zayn - Cionegreen
    Louis - Lamebrain
    Liam - Y0L0

    De zusjes en broertjes van de jongens

    - Neytiri Sydney Malik - MyDreamStory
    - Savannah Rose Tomlinson - Wonderwatch
    - Jalia Mikayla Payne - xMHoran
    - Aileen Megan Horan - IrishStar
    - Mary-Lynn Styles - lluvia
    - Brian Jaden Tomlinson - xOneNiall

    De vriendinnen van de jongens

    - Melody Serena Lockwood - Louis' vriendin - IrishStar
    - Zamyraia Sascha Montriago - Liam's vriendin - MyDreamStory
    - Marilyn "Mary/Lyn" Jessica Colver - Harry's vriendin - Naomia
    - Sonny Mabel Puckerman - Zayn's vriendin - Lamebrain
    - Steffie, Stephanie Illiana Greenways - Niall's vriendin - Fidelius

    Beste vrienden van de jongens

    - Chay Roseline Montez - Wonderwatch
    - Ashton Daniël Greenways - Fidelius

    [ bericht aangepast op 31 aug 2012 - 22:51 ]


    All those fairytails are full of shit - Maroon 5

    Niall

    de bel gaat, en ik leg zuchtend mijn zak chips weg. Ik laat me van de bank glijden en loop naar de deur waarna ik open doe. 'Goodmooorning!' zeg ik opgewekt tegen Zayn en Neytiri. Ik slik de chips door en neem een hap van mijn snicker.

    [Ik moet zo weg trouwens...]


    Sommige mensen zeggen dat ik gemeen ben. Ik ben niet gemeen, ik doe alleen gemeen.

    lluvia schreef:
    Mary-Lynn Styles

    "Dan verdiend Mini Styles de kieteldood!" Harry gaat rechtop zitten en begint me te kietelen. Ik probeer hem zo goed als mogelijk is van me af te duwen maar hij is veel sterker. 'Hazziee!' roep ik giechelent en spartel een beetje.

    Harry Styles

    "Hazzie!" gilt Mary-Lynn. Ik had haar twee handen boven haar hoofd vastgepind en zat op haar benen. Mary-Lynn wees richting deur. Maar ik bleef doorkietelen. Ze vormde met haar giechelende mond vriendin en met een ruk keek ik naar de deur.
    "Dat is mijn shirt." zei ik grijnzend naar marilyn die in de deuropening stond


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    [ bericht aangepast op 28 aug 2012 - 22:11 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Moet gaan, doei!]


    Sommige mensen zeggen dat ik gemeen ben. Ik ben niet gemeen, ik doe alleen gemeen.

    Neytiri Sydney Malik

    'NIALL!' gilde ik blij en ik klemde me aan zijn been vast. Niall was heel erg lief en doordat hij veel at, kreeg ik ook altijd veel als ik bij hem was. Toen Zayn me van Niall's been wouw afhalen, beet ik in Zayn zijn vinger.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Marilyn "Mary/Lyn" Jessica Colver

    Ik grinnik. 'Daar kom je ook pas laat achter.' zeg ik dan grijnzend en gan naast Harry op het bed zitten en kijk Mary-Lynn en Harry aan. 'Ook goeie morgen.' zeg ik dan grinnikend.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Mary-Lynn Styles

    Harry kijkt op als hij Marilyn ziet. 'Hoi' giechel ik en prik Harry in zijn buik. Hij was best zwaar maar niet zo zwaar dat het pijn deed op mijn benen. 'Hazzie gaan we vandaag iets leuks doen?'

    [Laat iedereen naar een plek komen, da's leuk :p]

    Zayn Malik

    'AUW!' riep ik hard toen Neytiri me beet. Ik zag dat er op mijn vinger tand-afdrukjes zaten. 'Shit' mompelde ik. 'Ze bijt tegenwoordig' legde ik Niall uit en ik bekeek mijn vinger. Die afdrukking zou er de komende week niet meer afgaan...


    All those fairytails are full of shit - Maroon 5

    Marilyn "Mary/Lyn" Jessica Colver

    'Ik dacht dat we hadden belooft aan Niall dat we allemaal naar hem zouden gaan.' zeg ik dan lachend. 'Mary heb je daar geen zin in om naartoe te gaan.' vraag ik dan met een glimlach en aai even over haar haar. 'Naamgenootje.' zeg ik dan grijnzend en kijk dan weer Harry aan.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Zamyraia Sascha Montriago

    Ik slenterde naar beneden. Ik kwam net uit bed en ging maar ontbijten. Moe pakte ik de cornflakes en de melk. Toen ik het op had, kleedde ik me snel aan en deed mijn haar goed. Op naar Liam!


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Wat willen jullie doen dan?" vraag ik omdat ik niet meer kon volgen. Ik kon een geeuw niet onderdrukken. Ik ging van mijn zusjes schoot af en ging nu op die van mijn vriendin zityen.
    "Dus, wat gaan we doen?"

    [ bericht aangepast op 28 aug 2012 - 22:24 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Mary-Lynn Styles

    Ik knuffel Marilyn voor Harry bij haar gaat zitten. 'Gaan we niet meer naar Niel?' Ik kon zijn naam niet goed uitspreken al was ik wel gek op hem. Als ik bij hem was mocht ik altijd met hem knuffelen.

    Marilyn "Mary/Lyn" Jessica Colver

    Ik kreun even als Marry en Harry op mijn schoot zitten en kijk ze dan aan. 'We gaan naar Niall, want we hebben hem dat beooft en je zusje heeft daar duidelijk ook zin in.' zeg ik dan grijnzend. 'Jullie mogen er beide wel af haar, van mijn schoot' zeg ik dan en glimlach moeilijk.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Neytiri Sydney Malik

    Toen Zayn klaar was met zijn vinger te bekijken, haalde hij me van Niall zijn been af. We mochten binnenkomen en ploften op de bank neer. Ik zag een afstandsbediening en pakte hem op. Gniffelend drukte ik op de knopjes en keek hoe het beeld van de televisie veranderde.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."